(18+)
11 óra múlt pár perccel amikor kinyitottam a szememet. Louis még aludt, ahogy elnéztem. Apró testéről teljesen lecsúszott a takaró, ezért büntetlenül nézhettem meztelen alakját. Körülbelül negyed óráig gyönyörködhettem benne, majd átnyúlva felette ráhúztam a takarót. Magamra kaptam egy tiszta alsót és egy melegítőt aztán lementem a konyhába, hogy készítek magunknak valami reggelit. Épp a tojásokat sütöttem amikor apró karok ölelték át derekamat és egy finom puszit éreztem a tarkómon.
-Jó reggelt édes - zártam el a gázt és fordultam meg karjai között. Csillogó szemei megdobogtatták szívemet, egyszerűen gyönyörű.
- Jó reggelt Harry - furta fejét a mellkasomba. Kicsit zavarban volt, amin megmondom őszintén nem nagyon lepődtem meg.
- Hogy érzed magad? - kérdeztem lágy hangon.
- Tökéletesen - mondta, majd lábujjhegyre állt, én pedig kaptam egy csókot.
Reggeli után lezuhanyoztunk és a nappaliban lévő kanapéra kuckóztunk. Esős nap volt, egész nap félhomály uralkodott, ezért egyszerűen leültünk megnézni egy filmet. Körülbelül a film közepénél tarthattunk, én épp Louist bámultam, amikor megfogalmazódott bennem egy mondat.
-Költözz hozzám - mondtam ki kertelés nélkül. Nekem szükségem van rá, neki pedig rám, nem kell ezt túlkomplikálni.
- Hogy mi? - néz rám kikerekedett szemekkel.
- Nekem szükségem van arra, hogy a közelembe tudhassalak, te pedig nem szeretsz egyedül aludni. Kössük össze a kellemest a hasznossal és költözzünk össze. Nem kell eladnod a házad, ha nem szeretnéd, de hozd át a cuccaid. Persze csak akkor, ha te is szeretnéd. - kezdtem el neki sorolni az érveimet, miért is lenne jó összebútorozni.
- Hűha Hazz, megleptél - nevetett fel kínosan - de oké. Benne vagyok. Költözzünk össze, de van egy feltételem. Hadd szálljak be a költségekbe. - mondta komolyan.
- Ha ez minden vágyad, tőlem beszállhatsz - ölelgetem meg szorosan.
- Akkor mikor hozzuk át a cuccaimat? - kérdezi nevetve.
- Nem kell ezzel fáradnod, holnap elküldök a cuccaidért valakit, az úgy jó? - mondom neki teljes extázisba, hisz épp most mondott igent arra a szerelmem, hogy hozzám költözik.
- Legyen inkább holnap után. Lehetne, hogy ma és holnap nálam aludjunk? Akkor lenne időm bedobozolni a cuccaimat. - kérdezi félénken.
- Oké, persze, úgy lesz ahogy csak szeretnéd - puszilgatom össze - vissza az arcát.
A mai nap folyamán már nem csináltunk semmit, ezért délután három óra körül felvetettem az ötletet, hogy átmenjünk Louishoz. Kezébe nyomtam a kocsikulcsot, majd beszálltunk az autóba. Amikor megérkeztünk Louishoz elkezdtük dobozolni a ruháit és mindent amire szüksége lehetett. Este 11 után beszüntettük a pakolást, mert holnap mindketten megyünk dolgozni. Tusolás után egymás karjaiba burkolózva aludtunk el.
~ . ~
2 nap múlva Louis hivatalosan is hozzám költözött, épp a munkahelyünkről tartunk hazafelé amikor megcsörren a telefonom és anyukám neve villog a képernyőn.
-Szia anyu - köszönök bele a telefonba mosolyogva.
- Szia kicsim, holnap lesz egy családi ebéd, mivel itt vannak Gemma barátjának a szülei és arra gondoltunk te is eljöhetnél. Szívesen megismernénk Louist is, hozd el őt is, ha mindketten ráértek - tért egyből a lényegre anyukám.
STAI LEGGENDO
Coffee House - Larry ff.
FanfictionHarry Styles, a feltörekvő színész új filmjét Londonban forgatják, a 27 éves férfi minden reggel egy kávéházba megy. A kiszolgáló fiú rendkívül szimpatikus lesz számára. Louis, aki a kávéházban dolgozik, kissé félénk, viszont gyönyörű. Hamar összeba...