Beğenin lütfen 🔪
Yorum da atın
Çok sıcak olmuştum. Üstümdeki ağırlığı ittirmeye çalışsam da bir türlü ittiremiyor, ittirsem bile geri üstüme geliyordu.
Yeni uyandığım için tam açamadığım gözlerimi yarım yakalamak açınca kafamın birinin göğüsüne dayalı olduğunu fark ettim.
Uyku sersemliği ile afallamış şekilde öylece dururken bana sarılan kişinin tanıdık kokusu gelince derin bir nefes aldım.
Dazai Osamu.
Ellerimi gözlerime getirdim ve gözlerimi ovalayarak gözlerimi tamamen açtım.
Kafamı zorla birkaç santim kaldırıp bulunduğumuz şekile bakınca kendime küfürler ettim.
Osamu beni kolları arasına almış, ben ise resmen onun vücuduna yapışık şekildeydim.
Kalkmak için çabaladım ama normalde o kadar güçlü olmayan kolları her nasılsa şu an çok güçlüydü ve aralarından çıkamıyordum.
Son kez hızla kalkmaya çalıştığımda kolları beni daha da sıktı ve bir anda yatağa çekerek tekrar uzanmamı sağladı.
"Daha erken... Uyu biraz daha."
Uykulu sesiyle mırıldandığında kafamı ona çevirdim. Gözlerini açmamıştı.
"Ben uyandım, bırak da kalkayım."
Bedenimi saran kolları beni daha da sıkı sardı. "Hayır."
"Osamu. Bıraksana."
"Olmaz. Rahatsın."
"Rahat mıyım?"
"Sana sarılmak..." dudağı yana kıvrıldı, "Rahat."
Boğazımda bir yumru oluştuğunu hissettim ve sertçe yutkundum.
Yaklaşık 20 saniye sonra cevap verebilecek gücü buldum. "Oyuncak ayı değilim ben."
"Oyuncak bebeksin. Şu anlık."
"Bıraksa-"
Bir anda beni kendisine çekerek kafamı omuzu ile boynu arasındaki boşluğa dayadı.
Bir eli saçlarımda, diğer eli ise belimdeydi.
"Gerçekten... Sadece uyumak istiyorum. Sessiz ol."
Boynundan gelen yoğun koku ile sarhoş oluyor gibi hissederken gözlerimi kapadım ve dişlerimi sıktım.
Bu neydi böyle?
Ona zaafımmış gibi davranıyordum.
Böyle olmamalıydı.
"Şu an yaptığın şey taciz."
"Taciz mi?" sesinden alay ettiği anlaşılıyordu. "Ben seni taciz mi ediyorum?"
"Kalkmak istiyorum ama bırakmıyorsun."
"7 yıllık arkadaşıma sarılarak uyuyorum. Cinsel bir isteğim yok. Bırak da rahatça uyuyayım."
Tam ağzımı araladığımda şakağımda hissettiğim dudakları ile donakaldım.
O... Beni mi öpüyordu?
Beni mi öpmüştü?
Dazai Osamu. Beni mi öpmüştü?
Daha dün ondan nefret ettiğimi ona söylüyordum. Bir gecede böyle olamazdım.
Yumuşak dudakları saniyeler boyunca şakağımın üstünde durdu ve sonra geri çekilerek sarılmaya devam etti.
"Bana tacizci muamelesi yapma. Şu an sen de rahatsın. Aptal gururun yüzünden şöyle davranmayı bırak."
"Ama-"
"Lora. Sikeceğim amasını. Uyumak istiyorum. Hadi, sessiz ol."
Daha fazla uzatmaya gerek yoktu. Ağzımı geri kapadım ve kafamı iyice omuz girintisine gömdüm.
Kokusu normalinden daha güzel geliyordu. Neden böyleydi?
Aynı koku gibiydi.
Yoksa ciddi anlamda kafam gitmişti ve anlayamıyor muydum?
Durağımı araladım, "Osamu..."
"Hm?"
"Kokun neden farklı geliyor?"
"Kokum farklı mı geliyor?"
Başımı aşağı yukarı salladım. Boynu yüzüme o kadar yakındı ki dudaklarım boynuna sürtündü.
"Kokum aynı, Lora. 6 yıldır parfümümü hiç değişmedim."
6 yıl... Neden hiç değişmemişti?
Şu an gerçekten uyuşmuş gibi hissediyordum. Sanki beynim uyuşmuştu.
Geçmişte bu koku ile ilgili bir şey mi yaşamıştım?
"Neden değişmediğimi hatırlıyor musun?"
"Hayır."
Gülümsediğini hissettim, "6 yıl önce öylesine bu parfümü sıktığımda kokusunu çok beğendiğini söylemiştin. Aşık olacak derecede."
Ah, doğru ya..
Hatırlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dazai x Reader (Bsd x Reader)
FanfictionArkadaşının ölümünden sonra, bir diğer yakını olan Osamu mafyadan ayrılınca, onun ardından mafyadan ayrılan Lora; başıboş gezinen bir kızdır. Chuuya ve Osamu ile hâlâ arkadaşken, Osamu onu sinir etmek için her şeyi yapan salağın tekidir.