Psikopat

2.1K 218 54
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

"Bara gidelim mi?"

Gözümü telefondan ayırıp Osamu'ya döndüm. "Bar mı?" gözlerimi kıstım, "Yine bir planın yok, değil mi?"

Omuz silkti, "Zaten sevgilimsin, artık senin için ne planım olabilir? İçmek istiyorum sadece."

Bir süre yüzüne baktım, "Peki."

Odama girip dolabımı açtım. Osamu ciddi duruyordu ama ona yine de güvenmiyordum.

Siyah, altında uzun yırtmaç olan elbisemi çıkarıp giydim.

Saçlarımı açıp ellerimle hafif karıştırdım.

Evet, güzel görünüyordum.

Odamdan çıkıp salona ilerledim. "Ben hazırım.

Elindeki kitabı kapatıp bana döndü. Baştan aşağı beni süzdü, süzerken ağzı aralanmıştı. "Hassiktir..."

"Ne oldu?"

Beni beğenmişti.

Gözlerini gözlerime çevirdi ve bir anda ayağa kalkarak uçarak yanıma geldi. Ellerini belime sarıp beni kendisine çekti. "Bara gitmesek? Kesinlikle bu hâlinle başka şeyler yapmak istiyorum."

İşaret parmağımı alnına bastırarak onu ittirdim. "Üzgünüm canım, ben istemiyorum. Bara gidiyoruz."

"Hadi ya... O zaman gece yapa-"

"Bugün seninle yapmayacağım."

"Ama! Neden?"

"Sex manyağının tekisin çünkü! Ben de insanım! Öldürecek misin sen beni?!"

Bir anda yüzünü yavru köpek gibi yaptı, "Tamam... Neden kızıyorsun?"

Bir saniyeliğine yumuşasam bile tekrar ciddiyete büründüm. "Gidelim hadi."

Ayakkabılarımızı giyerek evden çıktık, 20 dakika sonra ise bara gelmiştik.

Osamu'nun barmenin kafasında şişe patlattığı bara...

İçeri girdik ve bar tezgahının önündeki sandalyelere oturduk. "Senin barmen buradaysa ne yapacak acaba?"

"Kafasında bir şişe daha paylatırım. Hem de nazik olarak."

Ona döndüm, "Nasıl nazik olacaksın?"

Gülümsedi, "Hangi şişeyi istediğini soracağım."

Gözlerim irileşti, çünkü gülümsemesi yine tehditkâr gülümsemelerinden biriydi. "Psikopatsın."

Kafasını bana çevirdi, "Ve sen de yıllardır psikopata aşık olan kızsın."

"Ah, sen de yıllardır bana aşık olan psikopatsın. Aynı zamanda sex bağımlısı olan psikopat."

Kafasını hafif yana eğdi, "Bence sex konusunu açma. Öyle bir an gelir ki bir bakarsın şuradaki tuvalette yapıyor oluruz." gözleriyle tuvaletlerin olduğu yeri gösterdi.

Ağzımı açtım ama birkaç saniye bir şey diyemedim. "Sen... Sen azgın psikopatın tekisin!"

"Dua et ki şişeler ile ilgili bir fantezim yok."

"Ah, biliyor musun birazdan adam öldürmek ile ilgili bir fantezim ortaya çıkacak. Göte şişe sokarak."

Gülerek kafasını iki yana salladı ve önüne döndü, "Yine başladık göte bir şeyler sokmaya."

"Tamam, popo diyelim."

"Popo çok kibar kalıyor. Popo diyince aklıma bebek poposu geliyor."

"Göt dememi sevmiyorsun."

"Her halükarda ikisi de aynı şey ama."

Yüzü bir anda kasılıp, dişlerini sıkınca baktığı yöne baktım.

Hassiktir... O barmen, buradaydı.

O da elindeki alkol şişesi ile şok içinde ikimize bakıyordu. Tam arkasını dönecekken Osamu ona seslendi.

"Barmen! Bize içki vermeden nereye?"

Barmen durdu ve korkulu adımlarla bize yaklaştı. Bana hiç bakmıyor, hatta direkt yere bakıyordu. "Ne içersiniz efendim?"

"Göte sokmalı bir şey var mı?"

Ben şok içinde Osamu'ya bakarken o gayet eğleniyor gibiydi.

Barmen Osamu'ya döndü, "Anlamadım?"

"Sert diyorum, sert bir şeyler."

"Tabi..."

Hemen arkasını döndü ve bir dakika geçmeden iki bardağı önümüze koyup koşarcasına uzaklaştı.

Birkaç dakika sonra ise yerine yeni bir barmen geldi.

Sanırım gerçekten bizden çok korkuyordu.

Daha doğrusu, Osamu'dan.

Dazai x Reader (Bsd x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin