Bar

2.9K 273 268
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

İlk kez Lupin yerine başka bir yere geliyorduk. Sebebini ise bilmiyordum.

Bara girdiğim an etrafa bakınarak Chuuya'yı aramaya başladım. En sonunda onu barmenin olduğu tarafta görünce o tarafa ilerledim ve yanına oturdum.

Osamu'da hemen yanıma oturdu.

"N'aber?"

"Geciktiniz."

"5 dakika sadece."

"Gecikme gecikmedir."

Barmen elindeki bardağı bez ile temizlerken karşımıza geçti. "Ne istersiniz?"

"Şarap."

Chuuya direkt söylediğinde barmen kafasını salladı ve ona şarap doldurmaya başladı.

Bardağı onun önüne koyup bize döndü. "Siz?"

"Sert bir şeyler ver."

Onaylarcasına kafasını sallayıp arkasını döndü ve iki bardağa bir şeyler doldurmaya başladı. Daha sonra bardakları önümüze koyup diğer insanlara döndü.

"Bugün neden mafyaya geldiniz?"

İçeceğimden bir yudum aldım, "Mori çağırdı."

"Mori? İkinizi birden mi? Neden?"

"Bizi shipliyormuş." Osamu'nun alaylı sesi ile ona döndüm.

Gülümserken içeceğinden bir yudum aldı ve kafasını bize çevirdi.

"Dazai, ciddi bir şey sordum."

"Ben de ciddi cevap verdim. Bizi yakıştırıyormuş. Yarım saat boyunca Lora ile ne kadar yakıştığımı anlattı."

Chuuya'nın gözleri bana döndü, benim daha mantıklı şeyler söylememi bekliyor gibiydi.

"Geçmişten falan bahsetti, mafyaya geri dönüp dönmeyeceğimizi sordu."

"Geri dönmek mi? Gerçekten geri döneceğinizi düşünüyor mu?"

"Düşünmüyor, istiyor."

Osamu'nun cevabı ile Chuuya ona baktı.

"Mafyadaki en güçlü ve en önemli insanlardan ikisiydik."

"Biliyorum. Sadece yıllar sonra bunu sorması komik."

~~~~~~~~~~~~~~~

Çok fazla içmiştik. Hem de aşırı çok.

Barmene sert bir şey demiştik ve adam gerçekten de olabilecek en sert şeyi vermişti. İlk kadehte kafam gitmeye başlamıştı.

"Chuuya-kunn, gerçekten portakal gibisin! Ama Lora sana mandalina diyor!"

Chuuya başını masaya koyduğu kollarına dayamıştı. Gözleri kapalıydı, o da sarhoştu. "Kes sesini..."

Dazai x Reader (Bsd x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin