Beğenin lütfen 🔪
Yorum da atın
"Neden bizi çağırdı?"
"Sakin olsana. Neden ondan bu kadar korkuyorsun? Her zamanki Mori."
"Ama neden ikimizi çağırdı?"
Kafamı ona çevirdim. "Seni daha önce çağırmış mıydı?"
"Birkaç kez."
"Ne demişti?"
"İş ile ilgili şeylerdi. Ajans ve mafya arasında."
İç çekerek önüme döndüm. Nedense kötü hissediyordum. Tek beni çağırsa rahat bir şekilde giderdim ama Osamu'nun tekrardan Mori'nin yanına gitmesi beni korkutuyordu.
Düşüncelere daldığım sırada Osamu kolunu omuzuma atarak beni kendisine çekti ve kafasını saçlarıma dayadı.
Dudakları saçlarımın üzerindeyken mırıldandı. "Mori'den neden bu kadar korktuğunu bilmiyorum, ama korktuğun şey her ne ise gerçekleşmeyecek. Bu yüzden..."
Saçıma minik bir öpücük kondurdu, "Sakinleş."
Kokusu ve saçlarıma kondurduğu öpücüğü ile tüm korkum ve endişem yok olmuş, geriye sadece onun bu davranışları ile kalbimin hızlanması kalmıştı.
Yutkundum ve kendime gelmek için kolunu omuzumdan ittirdim. "İyiyim ben... Korkmuyorum."
"Ah, öyle mi? Az önce korkuyor gibiydin ama..."
Sesinden benimle eğlendiğini anlamıştım. Muhtemelen bana karşı yaptığı hareketler ile nasıl yumuşadığımı fark etmişti.
Binanın önüne geldiğimde adım atmayı bıraktım ve kapıya bakmaya başladım. Normalde hiç düşünmeden açıp girdiğim kapı şu an düşman bölgesi gibi hissettiriyordu.
Osamu bir süre bana baktı ve öne doğru bir adım atarak kapıyı açtı. İçeri girmem için kenara çekildi, içeri girince kapıyı kapattı.
Korumalar hemen eğilerek selam verdi. "Hoşgeldiniz efendim!"
"Hoşbulduk..."
İlk kez onlara yanıt vermem ile ikisi önce bana baktı, sonra şaşkınlıkla birbirlerine bakıp kaş göz yaptılar.
Ama bunu umursamadım ve Mori'nin odasına ilerlemeye başladım.
Odanın önüne geldiğimde derin bir nefes aldım. Mori'ye korktuğumu belli etmemeliydim.
Sakin olduğuma emin olunca kapıyı açarak içeri girdim, ardımdan da Osamu girerek kapıyı kapadı.
Sakin adımlarla masanın karşısındaki tekli koltuklara ilerleyip oturduk. Mori hafifçe gülümsedi.
"Hoşgeldiniz."
"Mori Bey'in işi düştü sanırım yine?"
"Neden bizi çağırdın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dazai x Reader (Bsd x Reader)
FanficArkadaşının ölümünden sonra, bir diğer yakını olan Osamu mafyadan ayrılınca, onun ardından mafyadan ayrılan Lora; başıboş gezinen bir kızdır. Chuuya ve Osamu ile hâlâ arkadaşken, Osamu onu sinir etmek için her şeyi yapan salağın tekidir.