Tebrik -Final-

2.4K 212 209
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

"Parti mi? Ne için?"

"Bu aralar bir sürü şey yaşandı, biraz kafa dağıtmak için yapıyoruz Lora-san. Lütfen siz de gelin!"

Atsushi beni aramış ve ajansta yapılacak parti için beni davet ediyordu. Yani, reddetmek için bir sebebim yok gibiydi.

"Saat kaçta?"

"1 saat sonra başlıyor, Dazai-san sizi alacak!"

"Osamu orada mı?"

"Hayır, Ranpo-san ile işi olduğu için dışarı çıktı ama çıkarken sizi alacağını kendisi söylemişti."

Aptal Osamu, madem beni alacaktı neden bana haber vermiyordu?

"Tamam, hazırlanıyorum."

"Tamam! Görüşürüz!"

"Görüşürüz."

Telefonu kapadığım gibi duşa girdim. 15 dakikada duştan çıktım ve dolabımın önüne gittim.

Üstüme siyah uzun kollu kazak, altıma mavi kot pantalon giydim.

Bir anlığına midemin bulanması ile hareket etmeyi bıraktım. Mutfağa gidip su içtim. Mide bulantım kısa sürede geçince umursamadan odama geri döndüm.

Daha sonra saçlarımı ve makyajımı yaptım.

Kapı çaldığı sırada tüm işlerim bitmişti.

Siyah uzun ceketimi de alarak hızlıca kapıya gittim ve kapıyı açtım. Osamu kapı pervazına yaslanmış bana bakıyordu.

Gülümseyerek ıslık çaldı, "Mükemmelsin."

Topuklu ayakkabılarımı giyerken mırıldandım, "Her zaman öyleyim."

"Evet, çünkü benim sevgilimsin."

Ayakkabımı giyince ceketi de üstüme geçirdim anahtarı ve çantamı alarak dışarı çıktım.

15 dakika sonra ajansa gelmiştik. Ranpo masanın en köşesine geçmiş, tüm aburcurları da önüne çekmiş, kimseyle ilgilenmeden onları yiyordu.

Atsushi, Kyōka ile bir şeyler konuşuyordu.

Ayrıca Chuuya, Chuuya neden buradaydı?!

"Chuuya?"

Şarap bardağından bir yudum alıp bana döndü, baştan aşağı beni süzdü. "Güzel olmuşsun."

"Sen neden buradasın?"

Elindeki kadehi kaldırdı, "Şarap vardı. En iyisinden."

Bu adam gerçekten şarap için her yere giderdi ve her şeyi yapardı.

~~~~~~~~~~~~~~~

Saat akşam 11'e geliyordu. Artık sıkıldığımız için Osamu ile ajanstan ayrılmıştık.

Caddede yan yana yürürken duyduğum gitar sesi ile durup kafamı çevirdim.

Dazai x Reader (Bsd x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin