ဒါက အိမ္မွ ဟုတ္ရဲ႕လား...... ငါလိပ္စာမွားခဲ့တာလာဆိုၿပီး ရိေပၚ ျပန္ၾကည့္လိုက္သည္ အမွန္ပါဘဲ ဒီေနရာမွာဆိုလို ဒီေရွာင္အိမ္ေတာ္ ႀကီးတစ္ခုသာရိွသည္ ကုန္ေလးေပၚက အျဖဴေရာင္ ရဲတိုက္ႀကီးက သမၼတေနတဲ့အိမ္ျဖဴေတာ္လိုပင္သတ္မွတ္ရမည္ ခမ္းနားလြန္သည္ ၿခံထဲမွာ အလုပ္သမားေတြကလဲ ကိုယ္အလုပ္ကိုယ္လုပ္ေနၾကသည္ အိမ္ေတာ္ကို ဝင္လိုက္သည့္ႏွင့္ ရိေပၚ မရင္ဆံုးေတြ႕လိုက္သည္က သူ႕အရြယ္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ရိေပၚက ႐ိုး႐ိုးရွင္းရွင္း အျပာေရာင္တီရွပ္နဲ႔ ဂ်င္းေဘာင္းဘီအနက္ေရာင္ကိုသာဝတ္ထားသည္ က်ဳိးခ်န္ထိုင္ဖို႔ ေနရာျပလိုက္ေတာ့ ရိေပၚဆိုဖာေပၚဝင္ထိုင္လိုက္သည္ မင္း ေဆးစစ္စာရြက္ပါလာလား.. က်ဳိးခ်န္ေမးလိုက္သည္ အင္း.... ရိေပၚ ထိုမွ်သာေျပာၿပီး အိတ္ကပ္ထဲထဲ့လာတဲ့ ေဆးစာရြက္ကို က်ဳိးခ်န္ကိုေပးလိုက္သည္ က်ဳိးခ်န္ေဆးစာရြက္ကို ခနၾကည့္ၿပီး ခံုေပၚျပန္တင္လိူက္သည္ မင္း႐ုပ္ကေတာ့မဆိုဘူး ေယာက်္ားဆန္ၿပီးေခ်ာတယ္ ငါကေတာ့သေဘာက်တယ္ က်ဳိးခ်န္ေျပာေတာ့ ရိေပၚ က်ဳိးခ်န္ကိုသာ ဒီအတိုင္စိုက္ၾကည့္ေနသည္ ဒါေပမဲ့ ငါသေဘာက်ဖို႔ေတာ့ မလိုဘူး ေရွာင္က်န္႔သေဘာက်မွ မင္းအလုပ္ျဖစ္မွာ က်ဳိးခ်န္ေျပာေတာ့ ရိေပၚ ဒီအတိုင္နားေထာင္ေနသည္ရိေပၚဘာမွျပန္မေျပာ
မင္းနာမည္က ရိေပၚေနာ္ ေရွာင္က်န္႔နဲ႔ တစ္ႏွစ္ဘဲငယ္တာဘဲ ရိေပၚက ကိုယ္နဲ႔မဆိုင္သလို ဒီတိုင္ထိုင္ေနသည္ ခနေနေရွာင္သခင္ေလး ဆင္းလာမယ္ သူသေဘာက်လို႔ မင္းအလုပ္ျဖစ္မွ ငါစည္းကမ္းခ်က္ေတြ ျပန္ေျပာမယ္ က်ဳိးခ်န္ဒီေလာက္သာ ေျပာ၍ ေရွာင္က်န္႔အလာကို ရိေပၚနဲ႔အတူ ထိုင္ေစာင့္ ေနသည္
၁၅မိနစ္ေလာက္အၾကာမွ ေႂကြအထပ္ထပ္နဲ႔ျပဳလုပ္ထားသည့္ ေျပာင္လတ္ေနသည့္ ေလွးကာထစ္ဆီမွ ျဖဴလႊလႊ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ဆင္းလာသည္ ရိေပၚ ထိုျမင္ကြင္းကို မ်က္ေတာင္မခတ္ၾကည့္ေနမိသည္ ေရွာင္က်န္႔ေရခ်ဳိးေခါင္းေလွ်ာ္ၿပီး ဧည့္သည့္ေစာင့္ေနမွန္သိလို ေခါင္းေတာင္ေျခာက္ေအာင္မသုတ္ဘဲ ဆင္းလာသည္ ေရွာင္က်န္႔ကေပါ့ေပါ့ပါးပါး အိမ္ေန တီရွပ္အျဖဴေရာင္အပြနဲ႔ ေဘာင္းဘီအျဖဴေရာင္အပြကုိသာ ဝတ္ဆင္ထားသည္
ေရွာင္က်န္႔ သူက ငါေျပာထားတဲ့လူ နာမည္က ဝမ္းရိေပၚ တဲ့ က်ဳိးခ်န္ေျပာေတာ့ ေရွာင္က်န္႔ ေခါင္းၿငိမ့္၍ သာ ရိေပၚကို ၾကည့္ေနသည္ က်ဳိးခ်န္ရဲ႕ မိတ္ဆက္စကားေၾကာင့္ ရိေပၚအေနခတ္တာေတာ့အမွန္ပင္ သူလိုေျဖာင့္တန္းေနတဲ့ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္က အခုလို အိမ္ထိလာၿပီး ေဈးဗန္းလာခင္းျပေနရသလိုျဖစ္ေနေတာ့ ရိေပၚအေနျဖစ္ ေနရတာ မသက္မသာခံစားရၿပီး စိတ္႐ႈပ္မိတာေတာ့ အမွန္ပင္ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ခ်က္ခ်င္ထျပန္ခ်င္ေနမိသည္ သို႔ေပမဲ့ အေရွ႕မွာ ထိုင္ေနတဲ့ အျဖဴေရာင္လူသားေလးေၾကာင့္ ရိေပၚစိတ္ေတြက ခဲဆြဲသလို ေလးလံေနသည္ သူ႕ဖင္က ဆိုဖာေပၚကေန မႂကြတက္လာဘူး ေက်ာက္ဆူးခ်ထားသလို ျဖစ္ေနသည္ ထိုေရွာင္သခင္ေလးဆိုတဲ့ေရွာင္က်န္႔ဆုိတဲ့ လူက အရပ္ရွည္ရွည္ ပိန္းပိန္းပါးပါး နဲ႔ မ်က္ႏွာေလးက မိန္းမဆန္စြာေခ်ာေမာလွသည္ ဒီလို ukeအဆင္လိုေအာက္မွာ သူ႕လိုအေျဖာင့္က ေအာက္မွာ ေနရမွာဆိုေတာ့ ရိေပၚအတြက္ အဆင္မေျပလွ ဒီေရွာင္သခင္ေလးက ဒီေလာက္ထိ လွေနမယ္လို ရိေပၚမထင္ထားဘူး သူထင္တာက ေယာက်္ားဆန္ဆန္က်ားက်ားယားယားလိုဘဲ ထင္ထားတာ အခုေတာ့ ေတြ႕လိုက္ရသည္က ရိေပၚယံုပင္မယံုႏိုင္ ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕အလွက မိန္းခေလး တစ္ေယာက္လို အ႐ိုင္းဆန္ၿပီးေခ်ာလြန္သည္ ျမင္သူတိုင္းရဲ႕ စိတ္အာရံု ကို သူ႕ရဲ႕အနက္ေရာင္မ်က္ဝန္းေတြက သားေကာင္ဖမ္းတဲ့ ေက်ာ့ကြင္းတစ္ခုလိူ ဖမ္းစားလြန္သည္ ရိေပၚရဲ႕ အၾကည့္တို႔က ေရွာင္က်န္႔ဆီသာၾကည့္ေလ ၾကည့္ေလ ဘယ္သူနဲ႔ တူမွန္မသိဘဲတူေနသည္ ဒီမ်က္ႏွာက ရင္ႏီွးလြန္သည္ ရိေပၚစိတ္႐ႈပ္လာကာ ေရွာင္က်န္႔ကို မၾကည့္ေတာ့ဘဲ ရိေပၚ အေတြးတို႔ကို ျဖတ္လိုက္သည္ ရိေပၚမင္းသတိထား ဒါက အလုပ္လာလုပ္တာ မင္းကအေျဖာင့္ေနာ္အေျဖာင့္ ရိေပၚက သူ႕ကိုယ္သူ သတိေပးကာ ဘာမွမျဖစ္သလို ပံုမွန္ အတိုင္းထိုင္ေနသည္ ရိေပၚက ေရွာင္က်န္႔ကို ေခ်ာလြန္လို႔သာ ၾကည့္မိတာ က်န္တာ ရိေပၚ ဘာခံစားခ်က္မွ မရိွဘူး... ေရွာင္က်န္႔ရိေပၚကို ၾကည့္ေနတာ ၾကာၿပီး ဒီေကာင္ေလးက ဘာေတြေတြးေနတာလဲ မသိဘူး သူ႕ရဲ႕ ေလးနက္ စူးရွေနတဲ့ မ်က္ဝန္းေတြကို ေရွာင္က်န္႔နာမလည္ ေကာက္ႏုတ္လို႔မရဘူး တျခားသူေတြနဲ႔ မတူဘဲ အေျဖရွာရခတ္ေနသည္ ဒီေကာင္ေလးက သူမ်ားနဲ႔မတူဘဲ ေယာက်္ားဆန္းၿပီး ေခ်ာလွသည္ ႐ုပ္ရည္က မိန္းကေလးတိုင္လိုခ်င္တဲ့ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ျဖစ္မယ္ဆိုတာ ေရွာင္က်န္႔ၾကည့္တာနဲ႔သိသည္ .....ေရွာင္က်န္႔လဲေထြးေထြးထူးထူး မေမးေတာ့ဘဲ ရိေပၚကိုသာ အလုပ္လက္ခံလိုက္သည္ သူေတြ႕ဖူးလာတဲ့ ေယာက်္ားေတြထဲမွာ ဒီဝမ္းရိေပၚဆိုတဲ့ လူက တည္ၿငိမ္ၿပီး အေခ်ာဆံုလူျဖစ္ေန၍ပင္ ေရွာင္က်န္႔လူထပ္မရွာေတာ့ က်ဳိးခ်န္ေျပာသလို ခ်စ္သူရည္စားရွာေနတာမဟုတ္ဘူးေလ ထပ္ၿပီးေတာ့လဲ က်ဳိးခ်န္ကို အလုပ္မ႐ႈပ္ေစခ်င္ေတာ့လို ေရွာင္က်န္႔ သူနဲ႔သင့္ေတာ္ရာကိုဘဲ ေရွာင္က်န္႔ေရြးလိုက္ေတာ့သည္ သူသိသည္ ဝမ္းရိေပၚက သူနဲ႔ အသင့္ေတာ္ဆံုးလူ ျဖစ္မယ္ဆိုတာ ေရွာင္က်န္႔ယံုၾကည္သည္ သူအဲေလာက္လဲ လူေရြးမညံ့ဘူးဆိုတာသူ႕ကိုယ္သူ သိသည္.... က်ဳိးခ်န္ သူ႕ကို အလုပ္ခန္႔လိုက္ၿပီး..... ေရွာင္က်န္႔ေျပာၿပီး ဧည့္ခန္းက်ယ္မွ ထထြက္သြားသည္ ထိုမွသာ က်ဳိးခ်န္က ေခါင္း ျငိမ့္ကာ ငါသိတယ္ေရွာင္က်န္႔ကမင္းကို အလုပ္ခန္႔မယ္ဆိုတာ က်ဳိးခ်န္က ၿပံဳး၍ပင္ ရိေပၚကို စကားဆိုကာ စာပြဲခံုေအာက္က ဖိုင္တစ္ခု ရိေပၚေရွ႕ ထုတ္ေပးလိုက္သည္ ရိေပၚကက်ဳိးခ်န္ကို ဘာမွ မေျပာဘဲသူ႕မ်က္လံုးေတြက ေရွ႕က အရိပ္ျဖဴေလးေပ်ာက္သြားသည့္အထိ ၾကည့္ေနမိသည္.......
#######################
Love u all.......
YOU ARE READING
ေမာင္သည္သာ..🚨(Marriage/with/to be Sex..)🚨
Fanfictionငါတို႔ အခ်စ္က မွားယြင္းစြာခ်စ္ခဲ့ၾကတယ္ဆိုရင္ ဒီမွားယြင္းတဲ့ လမ္းမွားႀကီးကို ငါေရွ႕ဆက္ၿပီး ေလွ်ာက္လမ္းရေအာင္ ငါႏွလံုးသားက ေက်ာက္ဆစ္နဲ႔ ထု႐ိုက္ထားတဲ့ ႏွလံုးသား မဟုတ္ဘူး... ရိေပၚ... ေႂကြဖန္ေတြျဖစ္ျပဳလုပ္ထားတဲ့ ငါ့ရဲ႕ႏွလံုးသားက အဲ့ေလာက္ထိ မာေက်ာမေနခဲ့ဘူ...