မင္း ဘာဆက္လုပ္မွာလဲ.. ရိေပၚ..... အေကာင္းဆံုးရင္ဖြင့္ရာက အခုခ်ိန္မွာ။ ယူဘင္သာ..
အခုလိုျဖစ္တာ ငါေၾကာင့္ပါ မင္းကို ငါသြားလုပ္ဖို႔ တိုက္တြန္းမိလို႔.. .. မဟုတ္ဘူး..ယူဘင္...ဒါက..
.ငါတစ္ေယာက္ထဲရဲ႕အမွား.. ေလသာေဆာင္မွာ ဘီယာတစ္ဘူးစီးကိုင္၍ ရိေပၚနဲ႔ ယူဘင္ စကားေျပာေနၾကသည္ ဒီကိစၥလင္းအာ သိရင္ ေရွာ့ရိွတယ္ေနာ္ ရိေပၚ...ယူဘင္က သတိေပးစကားေျပာေတာ့ ရိေပၚေခါင္းၿငိမ့္ျပသည္ ငါသိတယ္ ယူဘင္ ငါလင္းကို အားနာမိတယ္
ငါကိုယ္ငါလဲ ဘာေတြျဖစ္ေနမွန္ မသိေတာ့ဘူး ယူဘင္ ငါေခါင္းတစ္ခုလံုးက ေရွာင္က်န္႔အေၾကာင္းသာ စိုးမိုးေနတယ္ လင္းအေပၚ မတရားမွန္သိေပမဲ့ ငါေရွာင္က်န္႔ကို ခ်စ္ေနၿပီး ယူဘင္
ငါ့ကိုယ္ငါ တားလို႔မရေတာ့ဘူး...ရိေပၚက ေျပာေတာ့ ယူဘင္က ေခါင္းၿငိမ့္ၿပီး နာလည္ေပးကာ ရိေပၚ မင္းေရွာင္က်န္႔ကို တကယ္ခ်စ္မိတာေရာ္ ဟုတ္လို႔လား မင္းဟိုကိစၥေၾကာင့္ ေရွာင္က်န္႔အေပၚ စိတ္ယိုင္ၿပီး သာယာသြားတာလား အခုမွ ေတြ႕ဖူးၿပီး ႏွစ္ခါသာ အတူတူေနရေသးတဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္တယ္ဆိုေတာ့ ယူဘင္က မယံုၾကည္ႏိုင္ဘဲ ရိေပၚကိုေမးေတာ့ ရိေပၚ အသာေခါင္းၿငိမ့္ျပကာ အဲဒါလဲ ပါမယ္ထင္တယ္ ယူဘင္ မင္းသိတဲ့အတိုင္ လင္းက ေရာဂါနဲ႔ ဆိုေတာ့ ငါနဲ႔လင္း မထိေတြ႕တာ မဂၤလာဦး ညၿပီးကတဲ့ဆိုေတာ့... ငါေရွာင္က်န္႔အေပၚ သာယာမိသြားတာလာဆိုတာ ငါလဲ ေသခ်ာမသိေပမဲ့ ငါရဲ႕အေတြး တစ္ခုလံုးက ေရွာင္က်န္႔ကသာ စိုးမိုးထားတယ္ယူဘင္ ေရွာင္က်န္႔နားမွာရိွရင္ ငါေပ်ာ္တယ္ သူနဲ႔အတူေနရရင္ ငါကိုယ္ငါ မတားစီးႏိုင္ဘူး ေရွာင္က်န္႔အနားမွာဆိုရင္ ငါ လင္းကိုယ္ေတာင္ ေမ့ႏိုင္သည့္အထိ ေရွာင္က်န္႔အနားမွာ ေနရတာ ငါေပ်ာ္တယ္ ယူဘင္.... အဲဒါက အခ်စ္မဟုတ္ဘူးလား..... ရိေပၚက စိတ္ေတြ႐ႈပ္ေထြးကာ ယူဘင္ကိုေမးေတာ့ ေယာက်္ားခ်င္ ကိုယ္ခ်င္စာတဲ့ ယူဘင္ က ေခါင္းတၿငိမ့္ၿငိမ့္နဲ႔.... ေလသာေဆာင္မွာ ႏွစ္ဦးသာ ဘီယာေသာက္ေနၾကသည္ ဒီကိစၥေတြက အိမ္ေထာင္ရွင္ေယာက်္ားေတြသာ နာလည္ၾကသည္.. ရိေပၚကိုလဲ အျပစ္ေျပာလို႔မရ. ႏူးညံ့စြာေခၚလိုက္တဲ့ အသံ..ေမာင္...
အၿမဲေနမေကာင္းျဖစ္ ေနတက္တဲ့ သူမက ႐ိုးရွင္းစြာလွပေနတုန္းဘဲ သူမရဲ႕ အၿပံဳးေတြက ခ်စ္စဖြယ္ လွပေနသည္...သူမက အခုေတာ္ေတာ္ေလး ေနေကာင္းေနၿပီး ရိေပၚကလဲ ဂ႐ုတစိုက္ေဆးတိုက္သလို ေဆးေတြကလဲ ေဈးႀကီးေပးဝယ္ရေတာ့ အစြမ္းထက္ေနတာေပါ့ ေမာင္... လင္းရဲ႕ေခၚသံေၾကာင့္ ရိေပၚတို႔ စကားျဖတ္ၿပီး အိမ္ထဲဝင္လာၾကသည္ ေဟာ္.. လင္းက ေမာင္တို႔ကို လိုက္ရွာေနတာ ေမာင္တို႔က ဒီမွာလာၿပီး။ စကားေကာင္းေနၾကတာလာ လင္းက ၿပံဳး၍ ေမးေတာ့ ယူဘင္ မ်က္စိေတြက ရိေပၚကို မသိမသာၾကည့္လိုက္သည္ အင္း.. လင္း.. ရိေပၚက လင္းကို တည္ၾကည္ေသာ အသံျဖစ္ တုန္႔ျပန္သည္ လင္းနဲ႔ယုရာ အကုန္ခ်က္ၿပီး ကုန္ၿပီး ညစာစားဖို႔ ေမာင္တို႔ကို လာေခၚတာ လင္းက စကားဆိုကာ ရိေပၚရဲ႕ လက္ေမာင္းကို ခ်ိတ္၍ ေျပာၿပီး ထမင္းစားခန္းကို ရိေပၚလက္ေမာင္းခ်ိတ္ၿပီး ဝင္သြားသည္ ထမင္းစားဝိုင္းမွာ ထံုစံမပ်က္ရိေပၚက ပုဇြန္ေပါင္းေတြကို အခြံခြၽတ္ၿပီး ပန္းကန္တစ္လံုးျဖစ္ ထည့္ေနသည္ လင္းက ပုဇြန္ဆို အရမ္းႀကိဳက္တာေလ ပုဇြန္ႀကိဳက္သေလာက္ ပုဇြန္အခြံခြာဖို႔လဲ တအားပ်င္းတာ လင္းက တအားခေလးဆန္းတယ္ ရိေပၚ အခြံမခြာေပးသ၍ လင္းက ပုဇြန္ကိုဘယ္ေလာက္ဘဲ ႀကိဳက္ႀကိဳက္ မစားဘူး သူမက ရိေပၚ ရဲ႕ဂ႐ုစိုက္မႈေတြကို အေသးဖြဲ႕ကအစ လင္းက လိုခ်င္တာ မားမား ဆံုးၿပီး ေနာက္ပိုင္း လင္းက ရိေပၚကိုသာ ခင္တြယ္အားကိုးေနခဲ့သည္ ရိေပၚကလဲ လင္းကို တအားဂ႐ုစိုက္၍ လင္းကရိေပၚကိုဆို တအားခြၽဲၿပီး အခ်စ္ခံေနရသည္ ရိေပၚက သူမရဲ႕ ရွင္သန္ရာ...အားကိုးရာ ညစာစားဝိုင္းက အခါတိုင္း လိုဘဲ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးနဲ႔ ကုန္ဆံုးခဲ့ၾကသည္ ရိေပၚလဲ ဘာအျပစ္မွ မလုပ္ထားသလို ယူဘင္ကလဲ ဘာမွမသိသလို သူတို႔ရဲ႕ ညစာစားဝိုင္းက ရယ္ေမာသံေတြနဲ႔ ကုန္ဆံုခဲ့ၾကသည္...
ဒီေန႔ ယူဘင္တစ္ေယာက္ထဲသာ အလုပ္သြားသည္ ညေနက မန္ေနဂ်ာကရိေပၚဆီ ဖုန္းဆက္ၿပီး နားရက္ေပးလို႔ ရိေပၚ အလုပ္မသြားဘဲ အိမ္မွာသာရိွေနသည္ ဒါကဘယ္သူေၾကာင့္လဲဆိုတာ ေမးစရာမလို... ရိေပၚ အိပ္ရာမွာထိုင္၍ ေရွာင္က်န္႔ဆီ စာပို႔ရန္ ဖုန္းထုတ္လိုက္သည္... ရိေပၚ႐ိုက္ေနတဲ့ စာက ေက်းဇူးဘဲ ခ်စ္ကိုယ္အရမ္းလြမ္းေနၿပီး ဆိုတဲ့ စာသာကိုရိေပၚ သြက္လပ္စြာ႐ိုက္ေနသည္ ရိေပၚ ပို႔လိုက္တဲ့ စာက sent ျဖစ္ၿပီး seenမျဖစ္ေသး၍ ရိေပၚေစာင့္ေနသည့္ အခ်ိန္ ကေလာက္.. ေရခ်ဳိခန္းတံခါဖြင့္လာ၍ ရိေပၚ ဖုန္းကို အျမန္ပိတ္ၿပီး ခံုေပၚတင္လိုက္သည္ ရိေပၚ အသံလာရာကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ လင္းဘာလို႔.. ရိေပၚစကားေတြက ေလထဲမွာပင္ ျဖတ္ေတာက္ကာ ပါးစပ္ႀကီး ဟလ်က္... ေမာင္.. လင္းရဲ႕အသံက ရွက္ရြံစြာပင္ လင္းကဒီလို တခါးမွ မဝတ္ဖူး ေတာ့ နည္းနည္းေတာ့ေနရခတ္တယ္ လင္းလွရဲ႕လား.. ေမာင္... လင္းကေမးေတာ့ ရိေပၚဘာျပန္ေျပာရမွန္မသိ လင္းဝတ္ထားသည္က လက္တလံုးႀကိဳး ဇာကြပ္ထားတဲ့ ညဝတ္sexy ဝတ္စံု အက်ႌရဲ႕ အရွည္က သူမရဲ တင္းမွာသာ ဆံုးေစသည္ အၿမဲ႐ိုးရွင္းစြာလွေနတဲ့ လင္းက ဒီညမွ ေရာင္စံုမိတ္ကပ္ေတြနဲ႔ သူမရဲ႕ အလွကို ပံ့ပိုးထားသည္ သူမနဲ႔ထိုအက်ႌက လိုက္ဖက္လြန္ၿပီး လင္းက ညနတ္သမီး တစ္ပါးလိုပါဘဲ သဲထိတ္ရင္ဖို လွပေနသည္ ရိေပၚ အံဩသြားကာ လင္း.. ဘာေတြဝတ္လာတာလဲ ရိေပၚကေမးေတာ့ လင္းက ၿပံဳးကာ ဒီအက်ႌ က လင္းဝယ္ထားတာၾကာၿပီး လင္းကအၿမဲေနမေကာင္းျဖစ္ေနေတာ့ ေမာင္ကို အၿမဲအားနာေနရတာ ဒီေန႔ ေမာင္လဲ အလုပ္မသြားဘူး လင္းလဲ ေနေကာင္းေနၿပီးဆိုေတာ့ ဒါေၾကာင့္... လင္း. လင္း.. ေမာင္ဆႏၵေတြကို ျဖည့္ဆည္းေပးခ်င္လို႔ လင္းက ရွက္ၿပံဳးဆိုကာ ေျပာေတာ့ ရိေပၚ ဘာျပန္ေျပာရမွန္ မသိဘဲ လင္းကို ေၾကာင္ၿပီး ၾကည့္ေနသည္ ထပ္လ်က္က် သြားတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းႏွစ္စံုက ဆက္ႏြယ္မႈမရိွေသးဘဲ လင္းက ဦးေဆာင္လ်က္... ရိေပၚရဲ႕ ကိုယ္ေပၚမွာ လင္းက ထိုင္ၿပီး လင္းရဲ႕ လက္ေတြက ရိေပၚ လည္တိုင္ကို တြယ္ဖက္ထားၿပီး အနမ္းတို႔ျဖစ္စတင္ေနသည္ သူမကရစ္မူး ေနသေလာက္ ရိေပၚက အခုထိမ်က္လံုးျပဴးၿပီး ၿငိမ္သက္ေနတုန္း... တျဖည္းျဖည္း တိုးဝင္လာတဲ့ လွ်ာဖ်ားေၾကာင့္ ရိေပၚ အသိဝင္ကာ လင္းရဲ႕ အနမ္းကို ျပန္လည့္တုန္႔ျပန္လာသည္ ဆက္ႏြယ္သြားတဲ့ အနမ္းတို႔ေၾကာင့္ ရိေပၚ မ်က္စိမိွတ္ ခံစားလိုက္ေတာ့.... အား.?!!..႐ုတ္တရက္ ရိေပၚလန္႔သြားကာ မ်က္လံုးဖြင့္ၿပီး လင္းကို တြန္းထုတ္လိုက္မိသည္ ရိေပၚရဲ႕ အာ႐ံုတစ္ခုလံုးမွာ ေရွာင္က်န္႔သာ ေပၚလာၿပီး ရိေပၚအာ႐ံုကို ႐ႈပ္ေထြးေစကာ ေရွာင္က်န္႔နဲ႔ အတူတူ ေနတဲ့ အခ်ိန္ကိုသာ ရိေပၚ ျမင္လာသည္ ရိေပၚတြန္းထုတ္လိုက္တဲ့ လင္းက ရိေပၚကို မယံုႏိုင္သလို ၾကည့္ၿပီး ထပ္နမ္းရန္ လုပ္ေတာ့ နီးကပ္လာတဲ့ လင္းမ်က္ႏွာေၾကာင့္ ရိေပၚ တစ္ဖက္ကို မ်က္ႏွာလြဲလိုက္ကာ... ေတာ္ၿပီးလင္း...မင္းေနမေကာင္းေသးဘူး က်န္းမားေရး ဂ႐ုစိုက္ရမယ္ ေနာက္ဒါမ်ဳိး မဝတ္ရဘူး ရိေပၚ ေျပာၿပီး ကုတင္ေပၚက ဆင္းကာ လင္း အတြက္ ညဝတ္အက်ႌတစ္စံု ယူေပးလိုက္သည္... လင္း.. ေနေကာင္းေနၿပီး ေမာင္... လင္းက စိတ္မေကာင္းတဲ့ ငိုသံျဖစ္ေျပာေတာ့ ရိေပၚက ၿပံဳးျပကာ လင္းရဲ႕ လက္ကိုကိုင္ၿပီး က်န္းမားေရး ဂ႐ုစိုက္ရမယ္လင္း..ေနာက္ဒါမ်ဳိးမလုပ္ရဘူး. ရိေပၚ ထိုသို႔ ေျပာကာ လင္းအတြက္ ညဝတ္စံု ကမ္းေပးၿပီး ရိေပၚအခန္းျပင္ ထြက္ခဲ့သည္ အခန္းထဲမွာ က်န္ခဲ့တဲ့ လင္းကေတာ့မတင္မက် စိတ္ေတြျဖစ္ ရိေပၚကို နာမလည္ကာ က်န္ေနခဲ့သည္.... လင္းဘယ္လို က်န္ေနခဲ့လဲ ဆိုတာ ရိေပၚမသိခ်င္ေတာ့ ရိေပၚ အခုေရွာင္က်န္႔ကိုသာ ေတြ႕ခ်င္ေနသည္...ရိေပၚ အရမ္းလိုခ်င္ခဲ့တဲ့ လင္းနဲ႔ အတူတူေနဖို႔ေတာင္ ရိေပၚ ေရွ႕မဆက္ႏိုင္သည့္ အထိ ေရွာင္က်န္႔ကစိုးမိုးထားသည္ စိုးမိုးလာတဲ့ ေရွာင္က်န္႔ မ်က္ႏွာေၾကာင့္ ရိေပၚ ဘယ္လို မွ ေရွ႕ဆက္မတိုးႏိုင္ခဲ့ဘူး..... ေရွာင္က်န္႔ မင္းဘာလို႔ ငါကို အဲေလာက္ထိ စိုးမိုးထားတာလဲ..... ညတာက မင္းနဲ႔မဟုတ္ေတာ့ ရွည္ၾကာလိုက္တာ ေရွာင္က်န္႔....
################
We love yizhan 😘
ESTÁS LEYENDO
ေမာင္သည္သာ..🚨(Marriage/with/to be Sex..)🚨
Fanficငါတို႔ အခ်စ္က မွားယြင္းစြာခ်စ္ခဲ့ၾကတယ္ဆိုရင္ ဒီမွားယြင္းတဲ့ လမ္းမွားႀကီးကို ငါေရွ႕ဆက္ၿပီး ေလွ်ာက္လမ္းရေအာင္ ငါႏွလံုးသားက ေက်ာက္ဆစ္နဲ႔ ထု႐ိုက္ထားတဲ့ ႏွလံုးသား မဟုတ္ဘူး... ရိေပၚ... ေႂကြဖန္ေတြျဖစ္ျပဳလုပ္ထားတဲ့ ငါ့ရဲ႕ႏွလံုးသားက အဲ့ေလာက္ထိ မာေက်ာမေနခဲ့ဘူ...