part 14

2.5K 59 3
                                    

ခင္ဗ်ာေၾကာင့္ ပ်က္စီးသြားတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္က်င့္တရားအတြက္ ခင္ဗ်ာ ဘာျပန္ေပးမွာလဲ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ခင္ဗ်ာတစ္ဘဝလံုးကို ရမွ ေက်နပ္မယ္ ေရွာင္က်န္႔...

မွားေနမွန္သိလ်က္နဲ႔ ဆက္ေလွ်ာက္ေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ေျခလွမ္းေတြက ရပ္တန္႔လို႔မရေတာ့ဘူး ေရွာင္က်န္႔......

ၾကည့္ရပံုေနာင္တဆိုတာမရိွဘူးထင္တယ္ေရွာင္က်န္႔ ကြၽန္ေတာ္႐ူးသြပ္စြာနဲ႔ဘဲ ဒီခရီးကိုဆက္ေနမိတယ္ ..

ခင္ဗ်ာ က ဒီပင္လယ္ေရလိုဘဲ ေသာက္ေလေသာက္ေလ ငတ္မေျပတဲ့ နက္႐ိႈင္းက်ယ္ျပန္႔တဲ့ ပင္လယ္ေရနဲ႔တူတယ္ .....ကြၽန္ေတာ္ အတြက္ေတာ့ အေတာမသတ္ႏိုင္တဲ့ ဘံုဗိမာန္ ......တစ္ခုလိုဘဲ ......

ကြၽန္ေတာ္ဆီးစီးဆင္းလာတဲ့
ခင္ဗ်ာရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းတရား ေတြေၾကာင့္
ကြၽန္ေတာ္က ရေလအိုေလအိုတစၧလိုဘဲ ....ရေလလိုေလဘဲ အေတာမသတ္ေတာ့ဘူး ထင္တယ္........
ကြၽန္ေတာ္နဲ႔အတူ ဒီလမ္းမွားကို ဆက္ေလွ်ာက္ၾကရေအာင္...

တိုက္ခတ္လာတဲ့ ....ပင္လယ္ေလ တျဖဴးျဖဴးက တစ္ေလာကလံုးကို ေအးခ်မ္းေစသလို အေမာလဲ ေျဖေစျပန္သည္ ........ 

အဆံုစကိုမေတြ႕ရတဲ့ ပင္လယ္ႀကီးကိုၾကည့္ၿပီး ရိေပၚေမးလိုက္ခ်င္သည္....... ဘာလို႔မ်ား ဒီလူသားကို ကြၽန္ေတာ္ဆီ ေစာေစာမပို႔ေပးတာလဲလို႔ေပါ့...

အခုေတာ့....... ခင္ဗ်ာေၾကာင့္
ကြၽန္ေတာ္က မေကာင္းတဲ့လူလံူးလံုးျဖစ္ေနရၿပီး....

ခင္ဗ်ာတို႔ စိတ္ခ်ပါ ကြၽန္ေတာ္က ဒီလူသားကို ေနာက္ဆံုထြက္သက္ထိ  လက္မလႊတ္ဘဲ ခ်စ္သြားမယ္လို က်ိန္ဆိုတယ္.... ကြၽန္ေတာ္ သိပ့္ၿပီးတစ္ကိုယ္ေကာင္ဆန္သြားလာ.......

အခန္းတြင္ တဝီွး.. ဝီွး.. ဝင္လာတဲ့ ေလေအးေအး ေၾကာင့္ေႏြးေထြးေနတဲ့ အခန္းက်ယ္က ေအးစိမ့္စိမ့္ျဖစ္လာသည္........

ေအးစိမ့္လာတဲ့ ခံႏၶာကိုယ္ေၾကာင့္ ...
ရိေပၚ အိပ္ရာေပၚ ဟိုစမ္း ဒီစမ္းနဲ႔ ႏိုးလာေတာ့သည္..... ခ်စ္ရတဲ့ လူသားေလးက ရိွမေန.. 
အခန္းထဲ မီးပိတ္ထားေပမဲ့ လေရာင္ေၾကာင့္ အခန္းက အနည္းငယ္လင္းေနသည္ .....

ေလသာေဆာင္မွန္တံခါေလးကလဲ ဟေနၿပီး အျဖဴေရာင္ကာလာရွည္ကလဲ တျဖတ္ျဖတ္နဲ႔ အခန္းထဲ လြင့္ခါေနသည္..........

ေမာင္သည္သာ..🚨(Marriage/with/to be Sex..)🚨 Where stories live. Discover now