part7 ⚠️

3.7K 145 0
                                    

မင္းေရာက္လာၿပီးလား...... ?
ေဒါက္.. ေဒါက္...... ရိေပၚအခန္းတံခါးေခါက္လိုက္သည္ .....အင္း... ဝင္လာခဲ့..... အထဲမွ ထြက္လာတဲ့ ခ်ဳိသာတဲ့ အသံၾကည္ေလ..... မလိမ္ဘဲ ေျပာရရင္ ထိုသံၾကည္ေလးက တကယ္ပင္  ဆြဲေဆာင္လြန္သည္
ရိေပၚ အထဲဝင္လာေတာ့...အခန္းကအေတာ္က်ယ္လြန္သည္ ရိေပၚတို႔ေနတဲ့ တိုက္ခန္းထပ္၂ဆ ေလာက္ရိွသည္ ေငြေရာင္ ေရႊေရာင္ ကႏုတ္ေတြနဲ႔ဆန္းသစ္လွပေနတဲ့king size ကုတင္ႀကီး ေပၚမွာ ထိုင္ေနတဲ့ ေရွာင္က်န္႔ ဟာ ခေလးေလး တစ္ေယာက္လိုပင္ စာအုပ္တစ္အုပ္ကိုင္ၿပီး စာဖတ္ေနသည္ ေငြေရာင္ကုတင္ႀကီးေပၚမွာ ခင္းထားတာက အနီရင့္ရင့္ဖဲေမြ႕ယာႀကီးပင္ျဖစ္သည္ ေရွာင္က်န္႔ကလဲ ညအိပ္အနီေရာင္ဖဲသာ ဝတ္စံုလက္ရွည္နဲ႔ ေဘာင္းဘီအရွည္ ဝတ္ထားသည္ထိုျမင္ကြင္းက ျမင္သူတကာကို ဆြဲေဆာင္လြန္သည့္ ျမင္ကြင္းတစ္ခုပင္ျဖစ္သည္ အျဖဴေရာင္အခန္းက်ယ္ႀကီးအတြင္မွာ အနီရင့္ရင့္ ကုတင္နဲ႔ အနီရင့္ရင့္ လိုက္ကာစေတြက ရိေပၚမ်က္စိမွာ အလြန္ပင္ၿငိဳ႕ယူ ဖမ္းစားလြန္သည္ သူ႕ရဲ႕ စိတ္ေတြကိုလဲ ရဲရင့္လာသလိုခံစားေနရသည္ ဒီလူက အနီေရာင္ႀကိဳက္တာလာ.... စာပြဲေပၚမွာ အလွတင္ထားတဲ့ ႏွင္းဆီ နီနီေတြက အပြင့္ ၁၀၀ေလာက္ရိွမည္ခံုေပၚမွာ အလွထိုးထားသည္ တစ္ခန္းလံုးလဲ ႏွင္းဆီ ပန္းရနံ႔ေတြက ေမြးႀကိဳင္ေနသည္ .......ဒီလူ အနီေတာ္ေတာ္ႀကိဳက္တာဘဲ .....မင္း.. ေရာက္လာၿပီးလား..? ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕အသံက တည္ၿငိမ္လ်က္ မသိရင္ လုပ္႐ိုးလုပ္စဥ္တစ္ခုလိုဘဲ ေအးေဆးစြာေျပာေနသည္ ရိေပၚမွာေတာ့ ဘာလုပ္လို ဘာကိုင္ရမွန္မသိ  အေတြးေတြက အခုထိ လြန္ဆြဲေကာင္းေနတုန္း.... ျငင္းဆန္ၿပီး အလုပ္ကထြက္ရန္ေျပာခ်င္ေနေပမဲ့ စကားလံုးေတြက ဘယ္လိုမွ မထြက္လာခဲ့ဘူး....... ရိေပၚရဲ႕ မ်က္စိမွာအနီေရာင္ေမြ႕ယာေပၚက ထိုင္ေနတဲ့အနီေရာင္ ႏွင္းဆီ လူသားေလးဆီမွာသာ ဆြံအ ၿငိဳ႕ယူဖမ္းစားျခင္းကို ခံေနရသည္ ....မင္း.... ေရအရင္ခ်ဳိးလိုက္ပါလာ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ျမန္ျမန္ေရခ်ဳိးေပးပါလား ငါအလုပ္ပင္ပန္းလို႔ အရမ္းအိပ္ခ်င္ေနၿပီး ရိေပၚ...... ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕မရွက္တမ္း တရင္းတႏီွး အေခၚေဝၚေျပာေနေသာေၾကာင့္ ရိေပၚရဲ႕ေျခလွမ္းေတြ တံု႔ဆိုင္းမေနဘဲ သြက္လာသည္.... အင္း.... ဒါဆို ကြၽန္ေတာ္ ေရခ်ဳိးလိုက္အုန္းမယ္ .........
ရိေပၚေရခ်ဳိးခန္းက ထြက္လာေတာ့ ရိေပၚ မ်က္လံုးေတြက ျပဴးသြားရသည္ အမွန္ပင္ ရိေပၚသူကိုယ္တိုင္ေတာင္မသိဘဲ တံေတြးေတြၿမိဳးခ်မိသည္ ေရွာင္က်န္႔က အေပၚပိုင္တစ္ခုလံုးကို အက်ႌခြၽတ္ထားၿပီး အလယ္ပိုင္းကိုသာ ေပ်ာ့အိအိအနီေရာင္ ဖဲၿခံဳေစာင္ကို အုပ္ထားသည္ ျဖဴရွည္ရွည္ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕ေျခေထာက္ေတြကလဲ ေသးသြယ္ေက်ာ့ရွင္းလွပေနသည္ ရိေပၚသူကိုယ္တိုင္ေတာင္မသိဘဲ အႀကိမ္ႀကိမ္တံေတြးၿမိဳးခ်ေနမိသည္ ရိေပၚက ေအာက္ပိုင္း ကိုေရလဲတဘက္တစ္ထည္ကိုသာ ေအာက္ပိုင္းကို ပတ္ထားသည္ အဖုအထစ္နဲ႔ရိေပၚခံႏၶာကိုယ္က လံုးဝ semeအေနထားမွာရိွရမည္ သူတကယ္စိတ္လႈပ္ရွာမိသည္ ရိေပၚလို အေျဖာင့္စစ္စစ္က အခုလိုအေျခေနမွာ သူစိတ္မလႈပ္ရွာဘူးေျပာရင္ လိမ္ရာက်မွာေပါ့ ေနာက္ၿပီး ရိေပၚက ေယာက်္ာေလးေတြနဲ႔ ထိေတြ႕မႈမရိွဘူးဖူး ယူဘင္နဲ႔ေတာင္ အသာေတာင္ထိဖူးတာမဟုတ္ဘူး ဒီမ်ဳိးကိစၥေတြကို စိတ္မဝင္စားဘူးလို႔ ရိေပၚမလိမ္ခ်င္ဘူး ေရာဂါသည္ဇနီးေၾကာင့္ ရိေပၚမွာ မဂၤလာဦးညမွာသာ တခါအတူတူ ေနရၿပီး ေနာက္ပိုင္းေတြမွာ ရိေပၚ အိမ္ေထာင္ေရးသုခကို အျပည့္ဝ မခံစားခဲ့ရဘူး ေယာက်္ားတစ္ေယာက္အေနျဖစ္ ရိေပၚလဲ အိမ္ေထာင္ေရးသုခကို အျပည့္ဝခံစားခ်င္တယ္ ဒါေပမဲ့ ေရာဂါသည္ ဇနီးေလးကို သနား၍ ရိေပၚမွာ စိတ္ဆႏၵေတြကို ဦးစားမေပးဘဲ ေနခဲ့ရသည္ ခ်စ္ရတဲ့လင္း ေရွ႕မွာေတာင္ တခါမွ မေထာင္ဘူးတဲ့ ရိေပၚေႁမြဆိုးႀကီးက ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕အဝတ္မရိွတဲ့ အေပၚပိုင္းကို ျမင္ယံုနဲ႔ ေထာင္ေနတယ္ဆိုေတာ့ ဒါက မျဖစ္သင့္ဘူးမဟုတ္လား...
ရိေပၚမယံုႏိုင္သလို သူေအာက္ပိုင္းကို ငုတ္ၾကည့္လိုက္သည္ အျဖဴေရာင္သဘက္ေအာက္မွာ ေထာင္ထြက္ေနတဲ့ ရိေပၚေႁမြဆိုးႀကီးက သူ႕ကိုေလွာင္ေျပာင္ေနသလို ...ဒီပံုစံနဲ႔ သူဘယ္လိုလုပ္ ေအာက္မွာေနရမွာလဲ....??? ေတာ္ေသးတယ္ ေရွာင္က်န္႔ကသူ႕ကိုၾကည့္မေနဘဲ ဖုန္းသံုးေနလို႔.......
#####################
Love u all reader.... 😘

ေမာင္သည္သာ..🚨(Marriage/with/to be Sex..)🚨 Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ