Idol ႏွစ္ေယာက္ကို ႐ိုး႐ိုးခ်စ္ၾကတဲ့ လူေတြ အသက္မျပည့္ေသးတဲ့ လူေတြ မဖတ္ၾကပါနဲ႔ေနာ္ ဖတ္ၿပီးရင္လဲလာမဆဲၾကပါနဲ႔ေနာ္ ႀကိဳတင္အသိေပးထားပါတယ္ လာမဆဲပါနဲ႔ လာဆဲရင္ မအလနဲ႔ ေပးစာမွာ....
###########
ငါတို႔ အခ်စ္က မွားယြင္းစြာခ်စ္ခဲ့ၾကတယ္ဆိုရင္
ဒီမွားယြင္းတဲ့ လမ္းမွားႀကီးကို ငါေရွ႕ဆက္ၿပီး ေလွ်ာက္လမ္းရေအာင္ ငါႏွလံုးသားက ေက်ာက္ဆစ္နဲ႔ ထု႐ိုက္ထားတဲ့ ႏွလံုးသား မဟုတ္ဘူး... ရိေပၚ... ေႂကြဖန္ေတြျဖစ္ျပဳလုပ္ထားတဲ့ ငါ့ရဲ႕ႏွလံုးသားက အဲ့ေလာက္ထိ မာေက်ာမေနခဲ့ဘူး..... ရိေပၚ... ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ အခ်စ္အတြက္ ကံၾကမၼာကိုသာ အျပစ္တင္ရေအာင္......... ေရွာင္က်န္႔.. ခင္ဗ်ားႏွလံုးသားက ေႂကြဖန္ေတြနဲ႔ ဖန္ဆင္းထားတယ္ဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ အခ်စ္က ေက်ာက္ေဆာင္ေတြလို မာေက်ာၿပီး ေက်ာက္ျဖစ္ေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ႏွလံုးသားတစ္ခုလံုးမွာ ေရွာင္က်န္႔ ဆိုတဲ့ ခင္ဗ်ာနာမည္သာ တစ္လံုးခ်င္ ကမၼည္းထိုးထားၿပီးသာ... ျဖစ္ေနၿပီး... ကြၽန္ေတာ္တို႔အခ်စ္ကို ကံၾကမၼာကလည့္စားေနတယ္ဆိုရင္ေတာင္ ကြၽန္ေတာ္က ခင္ဗ်ားနဲ႔ခ်စ္ခဲ့ရတဲ့အတြက္ အဲ့ကံၾကမၼာဆိုတာႀကီးကို ေက်းဇူးတင္ေနအုန္းမွာ.. ေရွာင္က်န္႔... ကြၽန္ေတာ္ ခင္ဗ်ာကို အရမ္းခ်စ္တယ္....
###################တ႐ုတ္ျပည္ရဲ႕
အခ်မ္းသာဆံုးစရင္းဝင္အိမ္ေတာ္ေတြမွာေရွာင္းအိမ္ေတာ္က နံပတ္ ၅ေနရာမွာရိွသည္ စီးပြားေရးေလာကမွာပါေအာင္ျမင္ေနတဲ့ ဒိတ္ဒိတ္က်ဲ ခ်မ္းသာတဲ့ေရွာင္းအိမ္ေတာ္က...တစ္ဦးတၫ္း ေသာသခင္ေလးက ေရွာင္းေရွာင္က်န္႔ပင္ျဖစ္သည္
ေရွာင္က်န္႔က အသက္၂၄ႏွစ္အရြယ္ရိွၿပီး ေယာက်္ား မိန္းမ တိုင္း လိုခ်င္ေနတဲ့ ငယ္ရြယ္ေခ်ာေမာတဲ့ လူရြယ္တစ္ေယာက္လဲျဖစ္သည္ သူကအလြန္ထက္ျမက္ၿပီး ဖခင္ေျခရာကို တစ္ထပ္ထဲနင္းႏိုင္တဲ့ ေအာင္ျမင္ေနတဲ့ စီးပြားေရးသမားတစ္ေယာက္လဲျဖစ္သည္ ေရွာင္က်န္႔က ေပ်ာ္ရႊင္တဲ့မိသားစု ဘဝကိုလိုလာတဲ့ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္ သူ႕အသက္ ၁၀ႏွစ္အရြယ္က ေရွာင္းပါးပါးနဲ႔ ေရွာင္းမားမား အႀကီးက်ယ္ရန္ျဖစ္ၿပီး မာနႀကီးတဲ့ေရွာင္းမားမားက ေရွာင္းပါးပါးရဲ႕ေထာက္ပံ့မႈ ကိုတစ္ခုမွမယူဘဲ ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕ အမႊာညီမေရွာင္အာ ကိုလက္ဆြဲ၍ ထြက္သြားသည္မွာ ယခုခ်ိန္ထိပင္ ဘာေတြမ်ားမုန္းတီးေနၾကလိုလဲမသိဘူး ေရွာင္းပါးပါးကလဲ မလိုက္ရွာခဲ့သလို ေရွာင္းမားမားကလဲ ေရွာင္းပါးပါး ဆံုးသြားသည့္အထိ ျပန္မလာခဲ့ဘူး ေရွာင္းပါးပါးက လြန္ခဲ့တဲ့ ၂ႏွစ္ကမွ ႏွလံုးအေမာေဖာက္ၿပီး ဆံုးသြားခဲ့သည္ ေရွာင္က်န္႔က အထီးက်န္စြာပင္ ေရွာင္းအိမ္ေတာ္ရဲ႕ အေမြးဆက္ခံသူတစ္ေယာကျ္ဖစ္က်န္ခဲ့သည္ ေအာင္ျမင္ၿပီးတစ္ေယာက္ထဲခ်မ္းသာေနတဲ့ ေရွာင္က်န္႔ကို လိုခ်င္ေနတဲ့ လူေတြက အမ်ားအျပား ေရွာင္က်န္႔ကလူေတြနဲ႔မပတ္သက္ခ်င္တာ အဲ့ဒါေတြဘဲ သူ႕ရဲ႕ခ်မ္းသာမႈေၾကာင့္ သူ႕နားကို လာကပ္တဲ့လူကခပ္မ်ားမ်ားပင္ စီးပြားေရးအေၾကာင္းျပၿပီး သူ႕နားေရာက္လာတဲ့ ေယာက်္ားတိုင္းရဲ႕တဏွာမ်က္လံုးေတြကို ေရွာင္က်န္႔က ရြံရွာမုန္းတီးေသာေၾကာင့္ လူပ်ဳိေလးျဖစ္တဲ့ေရွာင္က်န္႔ဟာ သူ႕ကိုယ္သူခေလးအေဖတစ္ေယာက္အျဖစ္ မိတ္ဆက္ေပးတက္သည္ ေရွာင္က်န္႔က အျပစ္ေျပာစရာမရိွေလာက္ေအာင္ အလြန္ေခ်ာေမာတဲ့ လူငယ္တစ္ေယာက္ သူရဲ႕ျဖစ္တည္းမႈေၾကာင့္ဘဲ သူ႕ကိုယ္သူ အၿမဲကာကြယ္ေနရသည္ ....
က်ဴိးခ်န္ ငါရွာခိုင္းထားတာ ရွာၿပီးၿပီးလား..... ဥကၠဌအခန္းထဲဝင္လားတဲ့ သူ႕ရဲ႕အတြင္းေရးမႈးက်ဳိးခ်န္ကို ေရွာင္က်န္႔ ဖိုင္ေတြကို လက္မွတ္ထိုးရင္ ေမးလိုက္သည္ က်ဳိးခ်န္ကေရွာင္က်န္႔ရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သည္ အင္း...... ငါလဲရွာေနတာဘဲ... မင္း.. ေျပာတဲ့အသန္႔က ရွာရခတ္တယ္ကြ... မင္းဘဲစဥ္စားၾကည့္ပါအုန္း ေရွာင္က်န္႔ရာ အဲလို sex workerေတြကဘယ္သူေတြက သန္႔မွာလဲဟ အမ်ားသံုးဘဲျဖစ္မွာေပါ့ ေနာက္ၿပီးမင္းဟာက one night stand လဲမဟုတ္ဘူးေလ မင္းလိုအပ္တဲ့အတိုင္းသာထိဆိုေတာ့ ရွာရေတာ့ခတ္တယ္ဟ..ဒါမွမဟုတ္ရင္ မင္းကိုယ္တိုင္.... ဘားကိုသြားၾကည့္ပါလား.... မင္းကကိုယ္ပိုင္တဲ့ ဘားကိုေတာင္းတေခါက္မွ မသြားဘူး မဟုတ္လား.... သြားၾကည့္ပါအုန္း.... မင္းလိုခ်င္တဲ့အသန္႔ေလးေတြ ရိွရင္လဲ ရိွမွာေပါ့.... .က်ဳိးခ်န္က စိတ္ညစ္သလို ေရွာင္က်န္႔ကို ေျပာေနသည္ က်ဳိးခ်န္ေျပာတာလဲမွန္ေန၍ေရွာင္က်န္႔ဘာမွမေျပာဘဲ ေခါင္းၿငိမ့္ေထာက္ခံေနသည္ အင္း..... ဒါဆိုလဲ ညကသြားက်ေတာ့ေပါ့ ႀကိဳေျပာထားအုန္း ငါလာမယ္ဆိုတာ ငါ႐ႈပ္႐ႈပ္ေတြသိမ့္မႀကိဳက္ဘူးႀကိဳရွင္းထားခိုင္း....ေရွာင္က်န္႔က်ဳိးခ်န္ကိုေျပာလိုက္သည္ ေအးပါကြာ.. မင္းျဖစ္ခ်င္တိုင္းျဖစ္ေနေစရမယ္.........
####################
We love yizhan
ESTÁS LEYENDO
ေမာင္သည္သာ..🚨(Marriage/with/to be Sex..)🚨
Fanficငါတို႔ အခ်စ္က မွားယြင္းစြာခ်စ္ခဲ့ၾကတယ္ဆိုရင္ ဒီမွားယြင္းတဲ့ လမ္းမွားႀကီးကို ငါေရွ႕ဆက္ၿပီး ေလွ်ာက္လမ္းရေအာင္ ငါႏွလံုးသားက ေက်ာက္ဆစ္နဲ႔ ထု႐ိုက္ထားတဲ့ ႏွလံုးသား မဟုတ္ဘူး... ရိေပၚ... ေႂကြဖန္ေတြျဖစ္ျပဳလုပ္ထားတဲ့ ငါ့ရဲ႕ႏွလံုးသားက အဲ့ေလာက္ထိ မာေက်ာမေနခဲ့ဘူ...