ကို ေတာင္းပန္ပါတယ္ လင္း... ကို ေရွာင္က်န္႔ကို ခ်စ္မိသြားၿပီး.......
အျဖဴေရာင္အခန္းက်ယ္မွ အျဖဴေရာင္ေမြ႕ယာကုတင္ႀကီးေပၚမွာ အဝတ္မကပ္ဘဲ ခ်စ္ရည္လူးေနၾကတဲ့ မ်ဳိးတူလူသားႏွစ္ေယာက္..........
အ့. အ့. အား.. ဟင္း. ဟြန္း.. ဟင္း... က်ယ္ေလာင္စြာ ေမာဟိုက္ေနၿပီး ျမန္ဆန္လြန္တဲ့ အသက္႐ႈႏႈန္းကအခန္းတြင္က်ယ္ေလာင္ေနလ်က္...အား.. . ရိေပၚ... အရမ္း.. အရမ္း... ျမန္ေနၿပီး.... အား... အ့.. ရိေပၚ မင္း..မင္း. တအားၾကမ္း..တာဘဲ..... ေရွာင္က်န္႔ကခက္ခက္ခဲခဲနဲ႔အားယူကာ ေျပာေတာ့ ရိေပၚက သေဘာက်ရယ္ကာ... အင္း.... ကြၽန္ေတာ္က ၾကမ္းမွ ႀကိဳက္တာ.... ခ်စ္..... ရိေပၚက ေအာက္ပိုင္းကို လ်င္ျမန္စြာ လႈပ္ရွာရင္ပင္ ေရွာင္က်န္႔ေပၚ ထပ္ကာ ရိေပၚအသက္႐ူသံေတြက ျကမ္းၿပီး ေမာဟိုက္သံေတြျဖစ္ ေျပာလိုက္သည္...အင္း... အင္း..အား. ဟင့္.. မင္းက..တအား..ဆိုးတာဘဲ.. ေရွာင္က်န္႔က မူပိုကာ ႏြဲ႕ဆိုးဆိုကာေျပာေတာ့....ရိေပၚသေဘာက် ၿပံဳးကာ လုပ္ေနေတာင္မွ စကားမ်ားလြန္တဲ့ ခ်စ္သူကို ရိေပၚ အနမ္းေတြျဖစ္ ပိတ္ထားလိုက္သည္....အင္း.. အ... အြန္း... အြန္း... အနမ္းေတြက ၾကမ္းတမ္းလိုက္ ႏူးညံ့လိုက္ ရိေပၚတစ္ေယာက္ စိတ္ရိွ လက္ရိွ အသစ္စက္စက္ ခ်စ္သူကို အခ်စ္ၾကမ္းေနသည္... အြင္း.. . အြန္း..ႁပြတ္. သေဘာက်လား... ရိေပၚ ေရွာင္က်န္႔ ႏႈတ္ခမ္းႏုႏု ဖူးေယာင္သြားသည့္ အထိ ရိေပၚ ျပင္းရွရွ နမ္းၿပီး ရပ္လိုက္ကာ.. ႀကိဳက္လာကြၽန္ေတာ္နမ္းတာ... ရိေပၚေမးေတာ့... အင္း... သေဘာက်တယ္..ေရွာင္က်န္႔ျပန္ေျဖေတာ့ .. ရိေပၚ.မွာ ေရွာင္က်န္႔ကို အသည္းတယားျဖစ္ကာ.. ရိေပၚေဆာင့္ခ်က္ေတြက အားပါၿပီး ပိုၿပီး ျပင္းထန္ေနသည္ ခင္ဗ်ားက အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာဘဲ ေရွာင္က်န္႔ ..
ေရွာင္က်န္႔ ခံႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုး ခါးရမ္းေနေပမဲ့ ရိေပၚဘယ္ေလာက္ဘဲ ၾကမ္းၾကမ္း ေရွာင္က်န္႔က အၿပံဳးမပ်က္ သေဘာက်ေၾကာင္း ရိေပၚကို ရေအာင္ေျပာေနသည္....ေရွာင္က်န္႔က တကယ္ခေလးေလးလိုဘဲ မလိမ္တက္ဘူး...႐ိုးသား ျဖဴစင္လြန္တဲ့ ေရွာင္က်န္႔ေၾကာင့္ ရိေပါမွာ စိတ္ရိွလက္ရိွ ခ်စ္ေနေတာင္မွ ေရွာင္က်န္႔ကို ခ်စ္မဝဘူးျဖစ္ေနသည္.... သူခ်စ္သူက ျဖဴစင္လြန္ၿပီး သူ႕ကို အလိုလိုက္လြန္သည္.... ၾကမ္းတမ္းလြန္တဲ့ ရိေပၚေၾကာင့္.. ေဈးႀကီးေပးၿပီး ဝယ္ထားတဲ့ ခိုင္ခံ့တဲ့ကုတင္ႀကီးေတာင္ ခါးရမ္းေနသည္... ကြၽီး.. ကြၽီး.. အင့္... အ့.အ အား.... က်စ္... ေကာင္းလိုက္တာခင္ဗ်ားက.... ရိေပၚရဲ႕ ေစာင့္ခ်က္ေတြက ျပင္းထန္ကာ နက္သထက္နက္႐ိႈင္းေနသည္... အား..အား..ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕ၿငီးျငဴးသံ. ရိေပၚ... ေခါင္းအံုးဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့ ေရွာင္က်န္႔ လက္ေသးေသးေလးကို ရိေပၚလက္ႏွစ္ဖက္ျဖစ္ ဆုပ္ကိုင္ကာ ေရွာင္က်န္႔ေပၚ အုပ္မိုး၍ ရိေပၚေလးဘက္ေထာင့္ အေနထားျဖစ္ ၿဖဲကာထားတဲ့ ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕ ရွည္သြယ္သြယ္ ေျခေထာက္ျဖဴျဖဴ ႏွစ္ဖက္ၾကားမွာ ရိေပၚခံႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုး ေနရာယူၿပီး ေရွာင္က်န္႔အတြင္းထဲကို ရိေပၚ သူ႕အေကာင္းႀကီးကို ထိုးေဆာင့္ေနသည္မွာ အားေကာင္းၿပီး အရိွန္ျပင္းလြန္သည္..ရိေပၚရဲ႕ၾကမ္းတမ္းခ်က္က ေရွာင္က်န္႔သာ မိန္းခေလးဆိုရင္ ေမ့သြားေလာက္ၿပီး... ခ်စ္ရသူအလိုက်..ေရွာင္က်န္႔သည္လဲ ခံႏိုင္ရည္ အျပည့္နဲ႔ လြင့္ေမ်ာေနလ်က္... . အ့.. အာ့... နာတယ္.. ရိေပၚ.. အား... ေရွာင္က်န္႔ကိုယ္ေလးက ရိေပၚရဲ႕ လက္ထဲမွာ အ႐ုပ္သာသာ... ဟင္း.. ဟင္း... အား.. ရီွး.. ရွစ္.. အ့.. ဟင့္.ဟင္း.. . ေကာင္းတယ္... ေစာက္ရမ္းမိုက္တယ္ ေရွာင္က်န္႔...ရီွး.. ခင္ဗ်ားသိလာ... ကြၽန္ေတာ္ အေကာင္ႀကီးကို ခင္ဗ်ား အတြင္းက.. ဆြဲဆြဲ စုပ္ယူေနတာက ကြၽန္ေတာ္ကို ႐ူးေအာင္လုပ္ေနတာလား... အား.. ရီွး.. ေစာင့္ရမ္းမိုက္တယ္... အာ့... ဟင့္...အင္း... ရိေပၚေဆာင့္ခ်က္ေတြက ျပင္းထန္လြန္၍ ရိေပၚၿငီးသံေတြက အထိန္းကြပ္မဲ့စြာ အသံက်ယ္လြန္သည္ ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕အတြင္းက စုပ္ပ်က္သပ္စြာပင္ ေသြးပင္က်ေနသည္ နာက်င္ေပမဲ့လဲ ခံစားေကာင္းလြန္ေသာေၾကာင့္ ႏွစ္ေယာက္လံုးက ႐ူးမိုက္စြာ မရပ္တန္႔ၾကခဲ့ဘူး.... ရိေပၚရဲ႕အေကာင္ႀကီးက ေရွာင္က်န္႔ အတြင္းထဲမွာ ႀကီးသထက္ႀကီးကာ ေသာင္းၾကမ္းေနသည္ ေစာင့္ခ်က္ေတြကလဲ ျမန္ဆန္ထိေရာက္ေန၍ ေရွာင္က်န္႔မွာ နာက်င္ေပမဲ့လဲ အ႐ူးတစ္ေယာက္လို ရိေပၚဆီမွာ ထပ္ခါထပ္ခါေတာင္းဆိုေနသည္.... အား... အား.. အင္း... ရိေပၚ.. အဲ့နား.. အဲ့နား.. ကအရမ္း..ေကာင္းတယ္..အား.. . ေရွာင္က်န္႔ေျပာေတာ့.. အင္း.ကိုယ္သိၿပီး.. .ရိေပၚေျပာၿပီး.. အားျပင္းျပင္း တခ်က္ တခ်က္ ေဆာင့္ထိုးကာ.. ဒီနားလာ.. အင္း..အင္း.. ဟုတ္တယ္..အဲနား..အဲနာ့.. ထိ.. ထိေနတယ္.. အင္း..အင္.အား ေကာင္းတယ္. ရိေပၚ.. အာ့. အ့. အာ.ရီွး... ရိေပၚမွာလဲ ေကာင္းလြန္၍ လည္ပင္း ေၾကာတြပါေထာင္ကာ ရိေပၚ မ်က္လံုးေတြက ေမွးစင္းကာ ေခါင္းေမာ့ ၿငီးျငဴးၿပီး ရိေပၚ ပါးေစာင္းေတြပါတင္းၿပီး သြားေတြပါအံႀကိတ္ၿပီး စိထားသည္ ရိေပၚ ေကာင္းမြန္တဲ့ ကာမ အာ႐ံုေတြကို အပီျပင္ခံစားေနသည္... အား.. ေရွာင္က်န္႔... ခင္ဗ်ာက အရမ္းခ်စ္ဖို႔.. ေကာင္းတာဘဲ... ရိေပၚမွာေျပာလဲေျပာ လႈပ္ရွာမႈေတြကလဲ မရပ္မနားဘဲ အရိွန္းျပင္းျပင္းနဲ႔ ေဆာင့္ေဆာင့္ထိုးေနသည္မွာ ဟိုအနက္ဆံုးထိ.... ေရာက္ကာ.. ေက်နပ္ခ်င္ပထမဆံု အခ်စ္ရည္ေတြကို အရိွန္ေကာင္းတဲ့ေစာင့္ခ်က္ေတြနဲ႔ ရိေပၚ ထုတ္လႊတ္လိုက္သည္မွာ ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕ တြင္းနက္ဆီမွ အတြင္းထဲ ျပည့္က်ပ္စြာ ေနရာယူထားတဲ့ ရိေပၚအေကာင္ႀကီးေၾကာင့္ ရိေပၚရဲ႕ ေက်နပ္ခ်င္အရည္ေတြက တစက္မွအျပင္မထြက္လာဘဲ ေရွာင္က်န္႔ရဲ ႔ တြင္းနက္မွာသာ စီးဆင္းသြားသည္... ရိေပၚရဲ႕ လက္ခ်က္ေၾကာင့္ ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕ အေကာင္ငယ္ကလဲ ထပ္ခါထပ္ခါၿပီးဆံုးေနသည္... အင္းအင္း. ရီွးရွစ္..ေရွာင္က်န္႔..!အား.ဟူး.. .. ရိေပၚတစ္ကိုယ္လံုးတုန္ယင္ကာ ၿပီးေျမာက္ခ်င္နဲ႔အတူ ရိေပၚေခၚလိုက္တဲ့ ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕နာမည္.... ပထမအႀကိမ္ၿပီးေတာ့မွ ရိေပၚ သူ႕အေကာင္ႀကီးကို ေရွာင္က်န္႔တြင္းကေန မထုတ္ဘဲ ခနရပ္ကာ ေရွာင္က်န္႔ကိုယ္ေပၚ ေမွာက္လ်က္အိပ္ခ်ကာ အေမာေျဖေနလိုက္သည္...ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းနီနီေတြကို ရိေပၚ အသာနမ္းကာ ပင္ပန္းေနၿပီးလာ ခ်စ္.. ရိေပၚ ေမးေတာ့ ေရွာင္က်န္႔ ၿပံဳး၍သာ အင္း.. နည္းနည္း..အေမာေျဖေနတဲ့ ေရွာင္က်န္႔က ရွက္ရြံလိုပင္ေျဖလိုက္သည္.... ရိေပၚမွာေတာ့ ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ အမူရာေၾကာင့္ အသဲတယား... မင္းေရာ္... ေမာေနၿပီးလား..?. ေရွာင္က်န္႔ေမးေတာ့.. ရိေပၚ သေဘာက်ၿပံဳးကာ အလိုက္သိလြန္တဲ့ ခ်စ္ရသူကို ရိေပၚ နဖူးမွ ဖြဖြနမ္းလိုက္သည္ ဟင့္အင္း... ကြၽန္ေတာ္မေမာဘူး...ေခြၽၿပိဳက္ၿပိဳက္နဲ႔ထြက္ေနတဲ့ ရိေပၚက တစက္မွကို မေမာပါဘူး လို ခ်စ္ရသူကို ၾကည့္ကာ အၿပံဳးေတြျဖစ္ေျဖေနသည္.. . ကြၽန္ေတာ္က ခင္ဗ်ား ပင္ပန္းမွာကိုဘဲ စိတ္ပူေနရတာ.... ရိေပၚေျပာေတာ့ ေရွာင္က်န္႔က ၿပံဳး၍ ပင္ေခါင္းအသာခါးျပသည္.... ေရွာင္က်န္႔.!ရိေပၚေရွာင္က်န္႔ ရဲ႕ဖူးေယာင္ေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းေလးကို .ရိေပၚလက္မနဲ႔ အသာဖိကပ္ၿပီး.. ေခၚလိုက္သည္... ကြၽန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကို အရမ္းခ်စ္မိေနၿပီး.... ရိေပၚကေလးနက္စြာ ေရွာင္က်န္႔ကို ေျပာလာသည္... အင္း.... ငါလဲ.. မင္းကို ခ်စ္ေနၿပီးထင္တယ္ ရိေပၚ.... ေရွာင္က်န္႔ေျပာေတာ့ ရိေပၚကၿပံဳးကာ အင္း... ဒါဆိုလဲ ခင္ဗ်ာကြၽန္ေတာ္ကို စြဲလမ္းၿပီး ေမ့မရေအာင္ ခ်စ္လာသည့္ အထိ ကြၽန္ေတာ္က ခင္ဗ်ာကို လုပ္ေပးမယ္ ရိေပၚက ၿပံဳးစစျဖင့္ေျပာေတာ့ ေရွာင္က်န္႔က သေဘာက် ၿပံဳးျပေနသည္...... ကုတင္ေပၚမွာအဝတ္မကပ္တဲ့ လူသားႏွစ္ေယာက္က ထပ္လ်က္ပူးကပ္စြာ ဖက္ထားၿပီး အေမာေျဖၿပီးမွ ရိေပၚကစကား စကာ ...ေရွာင္က်န္႔... ကြၽန္ေတာ္... sex worker တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ မဟုတ္ဘဲ ခင္ဗ်ားခ်စ္သူ အျဖစ္ ႏွစ္ႀကိမ္ထပ္ပိုၿပီး ယူလို႔ ရလား..?.. ရိေပၚက ေရွာင္က်န္႔မ်က္ႏွာကို ၾကည့္ၿပီးေမးေတာ့ ေရွာင္က်န္႔က ၿပံဳး၍ကာ အခုကစၿပီးမင္းက မင္းကငါခ်စ္သူမို႔ ႀကိဳက္သေလာက္ယူလို႔ရတယ္ ရိေပၚ မင္းက ငါခ်စ္သူေလ sex worker ဆိုတာေမ့လိုက္ေတာ့ ငါက အခု မင္းခ်စ္သူ..... ေရွာင္က်န္႔ ေျပာေတာ့ အလိုလိုက္ အလိုက္သိတဲ့ ခ်စ္သူေၾကာင့္ ရိေပၚ ေက်နပ္ၿပီး ေပ်ာ္ရႊင္ရပါသည္ ကြၽန္ေတာ္မနက္ျဖန္ ခင္ဗ်ာပိုက္ဆံလာျပန္ေပးမယ္ေနာ္.... ရိေပၚ ေျပာေတာ့ ေရွာင္က်န္႔က ေခါင္းခါျပကာ ျပန္မေပးပါနဲ႔ ရိေပၚ မင္းရဲ႕အခက္ခဲကို ငါကူညီတယ္လိုဘဲ သေဘာထားလိုက္ပါ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ မင္းကို ငါတစ္ဖက္တလမ္းက ေန ကူညီခ်င္တယ္ ရိေပၚ..မင္းပိုက္ဆံလိုေနတယ္မဟုတ္လား.. ?
သူ႕အေၾကာင္းဘာမွ မသိလဲ ႐ိုးသား ျဖဴစင္လြန္တဲ့ ခ်စ္ရသူကို ရိေပၚ အားနာစြာနဲ႔ပင္ ဒီလူသားကိုဘဲ နစ္နစ္ကာကာ ခ်စ္ေနမိၿပီး.... ကိုယ္မင္းကို လိမ္ခ်င္လို႔မဟုတ္ပါဘူး ေရွာင္က်န္႔.... မင္းအခ်စ္ကို လိုခ်င္လို႔ ကိုယ္အေၾကာင္းကို မေျပာျပတာပါ........ ဘာမွမသိတဲ့ ေရွာင္က်န္႔က ရိေပၚရဲ႕ မ်က္ႏွာကို လက္ေခ်ာင္းေတြျဖစ္ ဖြဖြထိကာ အားငယ္ သြားတယ္ထင္တဲ့ ရိေပၚကို ေရွာင္က်န္႔က အၿပံဳးေတြျဖစ္ေခါင္းခါျပကာ စိတ္ထဲမထားဖို့ ေျပာ ေနသည္... အားငယ္သြားတဲ့ ခ်စ္သူကို ေရွာင္က်န္႔ ရိေပၚမ်က္ႏွာကို ဆြဲခ်ကာ အနမ္းေတြျဖစ္ ႏွစ္သိမ့္ေပးေတာ့ ေလးလံေနတဲ့ ရိေပၚရဲ႕ စိတ္ေတြက ကမ္းပါ တစ္ဖက္စီးေရာက္သြားကာ တဖန္ ျပန္ၿပီး ေပါ့ပါးလာသည္ ရိေပၚအနမ္းတို႔ကို ျပန္လည့္တုန္႔ျပန္ၿပီး ဦးေဆာင္ကာ အခ်စ္ခရီးကို ျပန္လည္စတင္လာသည္..... တျဖည္းျဖည္းၾကမ္းတမ္းလာျပန္တဲ့ အနမ္း႐ူးေၾကာင့္ ေရွာင္က်န္႔အတြင္း ကေန မထုတ္ရေသးဘဲ အိပ္မေပ်ာ္ေသးတဲ့ ရိေပၚ အေကာင္ႀကီးကလဲ တဖန္ျပန္ၿပီး ထႂကြလာသည္ ရိေပၚအနမ္းျပင္းျပင္းေတြျဖစ္နမ္းစုပ္ကာ... အင္း.. အြန္း.. အြန္း... ရိေပၚအနမ္းတို႔ကို မပ်က္ဘဲ သူ႕ရဲ႕ လက္တစ္စံုျဖစ္ ေရွာင္က်န္႔ ခါး႐ိုးတစ္ေလွ်ာက္ မတင္ကာ ရိေပၚပါ ေျခေထာက္ကာၿပီး အိပ္ရာေပၚမွာ ထိုင္လ်က္ ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကို ရိေပၚခါးမွ ခြေစကာ ရိေပၚ အရိွန္ျပင္းျပင္းနဲ႔ ေကာ့ေကာ့ထိုးကာ ျပင္းထန္စြာ လႈပ္ရွာေနသည္ ေရွာင္က်န္႔ကလဲ ရိေပၚ လည္ပင္း ကို သိုင္းဖက္ထားကာ ရိေပၚအဆင္ေျပေအာင္ ခံႏၶာကိုယ္လႈပ္ရွာၿပီး ထိုင္ ထ လုပ္ေပးေနသည္ အ့... အား... ရိေပၚ... နာတယ္... ဒီနည္းကပိုနာတယ္.. အား... အာ... ေရွာင္က်န္႔ မ်က္ရည္ေတြက်လာသည့္အထိ နာက်င္ေနေပမဲ့လဲ ခံစားခ်က္ကလဲ ပို၍ ေကာင္းေနသည္ အင္း... အား... ရီွး.. ရိေပၚက ေရွာင္က်န္႔ရဲ႕ အိစက္နီရဲေနတဲ့ ဖင္ႏွစ္လံုးကို သူ႕လက္ႀကီးျဖင့္ အားပါးတရဖိဆုပ္ထားၿပီး ဆြဲ႕ၿပဲထားေတာ့ ရွင္းလင္းေနတဲ့ ေရွာင္က်န္႔အတြင္းဝကို သူ႕အေကာင္ႀကီးက အားရစြာ မရပ္မနာတိုးဝင္ေနသည္....အား. ရီွး.. ဒီနည္းက အရမ္းေကာင္းတယ္ ေရွာင္က်န္႔... ပိုထိေရာက္တယ္ မဟုတ္လား.... အား.. က်စ္.. ခင္ဗ်ားအတြင္းက ကြၽန္ေတာ္ဒီေလာက္ထိၾကမ္းေတာင္မွ မက်ယ္သြားဖူးေနာ္.. အာ့.. ကြၽန္ေတာ္ ႀကိဳက္တယ္.. ေရွာင္က်န္႔.. အား.. အ.. ႐ူးေတာ့မွာဘဲကြာ... အားက်စ္... ေစာင့္ရမ္းေကာင္းတယ္... ခင္ဗ်ားက... ရိေပၚမွာေျပာလဲေျပာ ေစာင့္ခ်က္ေတြက ၾကမ္းတမ္းစြာပင္ ေဆာင့္ၿပီး ေကာ့ထိုးေနသည္ ရိေပၚအေကာင္ႀကီးက မိုးေပၚေထာင္ၿပီး တြင္းနက္ႀကီးထဲ ေရာက္ေနသလို ေသေလာက္ေအာင္ခံစားလို႔ေကာင္းေနသည္ လုပ္လို႔ေကာင္းၿပီးေသသြားမွ လူၾကားလို႔မေကာင္းျဖစ္ေနအုန္းမယ္ ရိေပၚ မင္းအဲေလာက္ထိထန္သြားၿပီးလား ေခြၽေတြနဲ႔ စီးကပ္ေနတဲ့ ခံႏၶာကိုယ္ႏွစ္ခုက ပူးကပ္စြာပင္ အားရစြာ ဆက္ဆံေနၾကသည္ အား..ရိ.ေပါ.. အရိွန္ေလ်ာ့... အရမ္း.. ျမန္ေနၿပီး.. အား... အ.. ထိ.. ထိ.. ထိေနၿပီး... ရိေပၚ... အင္း.. အ.. ေကာင္းတယ္... ေကာင္းတယ္.. ရိ.. ေပၚ.. နာလဲ... နာေနၿပီး.. ရိေပၚ... အား.. အ့... ရိေပၚ... တအားျမန္.ျမန္. ေနတယ္... အား... အား.. ေရွာင္က်န္႔မွာ ခံလို႔လဲေကာင္း နာလဲနာေန၍ ရိေပၚလည္တိုင္ကိုသာ မီွတြယ္ထားၿပီး မ်က္ရည္ေတြ က်ဆင္းေနရသည္.... ရိေပၚရဲ႕ လႈပ္ရွာမႈေတြကလဲ အရိွန္တင္ ျမန္ဆန္ကာ ေဆာင့္ခ်က္ေတြကလဲ ခ်က္ေကာင္ကိုသာ ထိထိေနေတာ့ ႏွစ္ဦးသားက နတ္ျပည္ေရာက္ေနသလို အခ်စ္ပင္လယ္မွာ မိုက္႐ူးစြာပင္ လက္ပစ္ကူးခတ္ေနၾကသည္ ေခြၽအၿပိဳက္ၿပိဳက္နဲ႔ ပူးကပ္ေနၾကတဲ့ ခ်စ္သူႏွစ္ဦးက အားမေလ်ာ့ဘဲ မေမာမပန္း ျကိဳစားေနတုန္းဘဲ ေကာင္းလြန္တဲ့ခံစားခ်က္ေၾကာင့္ ရိေပၚ ေခါင္းပါ ေနာက္လွန္းၾကကာ ရိေပၚရဲ႕ ဆံႏြယ္ေပ်ာ့ေပ်ာ့ေတြက ေလထဲမွာ ယိမ္းခါစြာ သခင္ေစရာအတိုင္း... ရိေပၚ... အ..အား.. အား.. အရမ္းနာေနၿပီး... ေရွာင္က်န္႔အသံက ငိုသံစြတ္ကာေျပာလာေတာ့ ရိေပၚ ေရွာင္က်န္႔မ်က္ႏွာေလးကိုတယုတယ ကိုင္ကာ အနမ္းေတြျဖစ္ အငိုတိတ္ေစသည္ ကြၽန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကို အရမ္းခ်စ္တာဘဲ ေရွာင္က်န္႔..... ရိေပၚရဲ႕ လႈပ္ရွာမႈေတြက မပ်က္ေစဘဲ ေရွာင္က်န္႔ကို ခ်စ္ေၾကာင္းေျပာၿပီး ႏွစ္သိမ့္ေစသည္ ေရွာင္က်န္႔ အရမ္းနာေနၿပီးဆိုတာသိေနေပမဲ့ ရိေပၚ ဒုတိယအႀကိမ္မၿပီး မခ်င္း မရပ္တန္႔ခဲ့...အရိွန္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ဘဲ ဆက္ဆံေနသည္ ေရွာင္က်န္႔နာေနေပမဲ့ အရမ္းေကာင္းေနမွန္လဲ ရိေပၚ သိသည္..အား... နာတယ္.. ရိေပၚ... .. အင္း... အင္း... ရိေပၚ.... ငါလဲ မင္းကို အရမ္းခ်စ္တာဘဲ.... အင္း... ကြၽန္ေတာ္လဲ... ခင္ဗ်ာကို အရမ္းခ်စ္တယ္... ေရွာင္က်န္႔....ဒီအခ်စ္တိုက္ပြဲမွာ . အခ်စ္ရည္ရႊမ္းေနတဲ့ လူသား ႏွစ္ဦးက မေမာမပန္ဘဲ ႏွစ္ဦးသေဘာတူ ခ်စ္ရည္လူးခဲ့ၾကသည္မွာ...ပင္လယ္ေအာက္က ေနလံုးႀကီးကပါ ထြက္လာေတာ့မွ မေမာမပန္း ခ်စ္ရည္လူးေနၾကတဲ့ လူသားႏွစ္ဦးရဲ႕ ခ်စ္တိုက္ပြဲက ၿပီးဆံုးခဲ့ၾကသည္.... ေသခ်ာပါတယ္... ရိေပၚ အသစ္စက္စက္ ခ်စ္သူကို စိတ္ႀကိဳက္ျပဳမႈကာ ႏွစ္ႀကိမ္ထပ္မနည္း... အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာထိ.... ရိေပၚ ဦးေဆာင္ၿပီးရယူ သိမ္းပိုက္ခဲ့ျပန္သည္............ ဒါေတြအားလံုးက ေရွာင္က်န္႔ဆိုတဲ့ လူသား ကသာ သူ႕ကို ဒီလိုထန္ၿပီး ေျပာင္းလဲေစခဲ့တယ္ဆိုတာ ရိေပၚကိုယ္တိုင္ဘဲ သိသည္........
##################
We love yizhan😎 စာလံုးေပါင္း 3859လံုးက +++ေတြႀကီးဘဲ ဒါဒါေတြကို အားနာနာနဲ႔ပဲ ေရးလိုက္ပါတယ္....... ေသြ႕ပုခ်ီ.. Love all..
YOU ARE READING
ေမာင္သည္သာ..🚨(Marriage/with/to be Sex..)🚨
Fanfictionငါတို႔ အခ်စ္က မွားယြင္းစြာခ်စ္ခဲ့ၾကတယ္ဆိုရင္ ဒီမွားယြင္းတဲ့ လမ္းမွားႀကီးကို ငါေရွ႕ဆက္ၿပီး ေလွ်ာက္လမ္းရေအာင္ ငါႏွလံုးသားက ေက်ာက္ဆစ္နဲ႔ ထု႐ိုက္ထားတဲ့ ႏွလံုးသား မဟုတ္ဘူး... ရိေပၚ... ေႂကြဖန္ေတြျဖစ္ျပဳလုပ္ထားတဲ့ ငါ့ရဲ႕ႏွလံုးသားက အဲ့ေလာက္ထိ မာေက်ာမေနခဲ့ဘူ...