Gözlerini açmayacaktı. Gayet kararlıydı.
Belki gözlerini biraz daha kapalı tutarsa nasıl olduğunu anlayamadan kendisini bulduğu bu garip, sansasyonel ve bir hayli baş döndürücü durumdan çok hasar almadan kurtarabilirdi.
Uyanalı çok olmamıştı. Aslında tehlikeyle çok sık yüzleşmiş biri olarak kendini yabancı bir yatakta bulmak büyük bir panikle uyanmasına yol açmalıydı. Ama öyle olmadı.
İlk hissettiği şey garip bir memnuniyet hissiydi. Sanki ömründe ilk defa endişeleneceği bir şey kalmamış gibiydi. Sanki... Sanki herşey tamammış gibi...
Sonra bebeklerinin neşeli kıpırtıları karnındaki elinin altında belirdi. Sihirlerinin keyifli kıpraşmalarıyla, Ona, biraz fazla şeker yemiş çocukları anımsattılar. Normalden fazla mutluydular. Bu genç kızı gülümsetti.
Sonra bir el, omzunun altındaki bir el, onu kendine çekti. İyice, tam o saniye varlığının farkında olduğu kişinin göğsüne sardı ve genç kızın yüzünü kaslı bir boyuna gömmesine neden oldu.
Panik yapmalıydı. Çığlık atmalıydı. Kendini geri çekmeliydi. Ama yapmadı.
Çünkü... çünkü... o kadar rahattı ki.
Aldığı o tanıdık, güçlü, erkeksi koku ve çocuklarının neşeli sihri belki de ilk defa genç cadının dünyasında hiç bir sorun yokmuş, herşey ilk defa yolundaymış gibi hissettiriyordu.
Uyanmak istemiyorum.
...diye düşündü. Neden uyanması gerekiyordu ki?
Eğer uyanırsa bu muhteşem rüyadan sıyrılmış olacaktı. O kapıdan çıktığında yüzleşmesi gereken şeyler vardı.Herşeyi sorgulamaya başlayan Hermione, Tom'un biraz fazla gaddar ikinci kişiliği, sihir dünyasının acımasız beklentileri... vb. Offf bunları düşünmek istemiyordu!
Neden burada, tam burada, Tom'un kollarının arasında kalamazdı ki?
Onu saran kollar iyice sıkılaştı. Genç kız hiç olmadığı kadar rahattı, aralarında bebekleri olmasa genç kız emindi, Tom'u üstüne çeker ve ağır bir battaniye gibi onun güçlü bedeninin altına saklanırdı. Orada, O kolların arasında gerçek dünyadan sıyrılır, sıcacık bir yuvaya sığınırdı.
Ne yazık ki Hailey'e ihanet eden kendi bedeni oldu. Karnından bebeklerine ait olmayan bir ses geldi. Hamileliğinin zorlu yönlerinden biri olan açlık kendini pek gereksiz bir anda göstermişti.
Zümrüt yeşili gözlerini istemsizce açtı. Birkaç kez kırpıştırdı.
Bulunduğu yerden Tom'un sert çenesini görebiliyordu.
Elini bedenlerinin arasında sıkıştığı yerden çıkarıp olgun büyücünün çenesine getirdi. Elinin altında yeni çıkmaya yüz tutmuş sert tüyler vardı.
Çeneden yukarı çıkıp yakışıklı yüze ve kusursuz buruna değdirdi parmaklarını.
Sonra indi ve dudaklarda durdu.
Ondan önce bu dudakları öpen olmuş muydu?
Bu düşünce tüylerini ürpertti. Genç kız farkında değildi ama gözleri kısıldı ve zümrüt gözler iyice koyulaştı.
Sinirlendi!
O bir karanlık lord...diye geçirdi içinden. Bellatrix'in hayranlığından anlamalıydım. Eminim karanlık tarafın bütün kadınları ona hizmet için çıldırıyordu. Hogwarts yıllarında da çok popülerdi. Lanet cadılar etrafına üşüşmüş olmalı. Hayır, hayır! Düşünme bunları Hailey!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hailey Potter - Sağ Kalan Çocuk
FanfictionHailey Potter, Dumbledore'un üzerine yüklediği sorumluluklardan, Dursleylerle geçirdiği ev denilen cehenneminden ve Voldemort tehlikesinden artık sıkılmıştır. Sıradan bir genç kızlığa duyduğu özlemle, tasını tarağını toplayıp, ünlü bir bara, 'alkol...