Slytherin yeşili

1.1K 96 43
                                    

Hailey'nin içi içine sığmıyordu. Daha önce çok çılgınlık yapmıştı ama hepsi O ya da bu şekilde günü kurtarmak içindi. Bu yaptığı çılgınlık ise sıradan hayatını kurtarmak, yeni adım attığı kadınlığını hissetmek ve belki de ilk kez sonunu düşünmeden eğlenebilmek içindi.

Daha önce hiç bara girmemişti ve istemsizce tedirgindi.
Neden tedirgindi ki?
Muggle dolu bir barda çapkın birkaç flört ve sınırsız içecekten başka tehlikeli ne olabilirdi ki?

Bu gece yapacağı bütün o yaramazlıkları düşünerek kıkırdadı.
Aklından geçenleri bilse Hemione ve Mrs. Weasley şoktan bayılırdı.
Bu gece... bu gece Hayley çok kararlıydı. Aklını çelen ilk kişiyle bekaretini yitirecekti.

Bu düşünce aklından geçtiği an yara izinde anı bir acı hissetse de bunu görmezden geldi bu gece Voldemort'u düşünmeye yer yoktu.

Bu gece evden eğlenmek için kaçan basit bir muggle genç kızı olacaktı ve sonuçlarını düşünmeden çılgınlıklar yapacaktı.
Derin ve heyecan dolu bir iç geçirdi.

Asası straplez elbisenin altında, bacağının üst bölümünde görünmez bir bağla asılıydı.
Pek ihtiyacı olacağını düşünmüyordu.
Hogwarts'ta cadılara özel bir dergiden gizlice baykuş postasından sipariş ettiği ayakkabılar, düşününce yaramaz bir kız gibi kıkırdamasına sebep oluyordu.

İlk defa stiletto giyecekti ve kendini tam bir kadın gibi hissediyordu.

Gözleriyle uyumlu olacağına inandığı, Gingottsta aile kasalarında bulduğu zümrüt kolye etrafını çevreleyen gümüş desenlerle Slytherinli bir kıza daha çok uygun olabilirdi.
Ama Hailey zaten bilinçaltında gizli bir Slytherinli yattığını yıllar önce kabullenmişti.
Zaten en iyi Slytherin, bir Slytherin olduğunu fark ettirmeyen değil midir diye düşünerek hafifçe sırıttı.
Seçmen Şapka bu düşüncelerinden haberdar olsa kahkahalara boğulurdu. Ron Weasley ise kalp krizi geçirebilirdi.

Hailey basit bir bileklikmiş gibi görünen bavulunu bileğinde son bir kez düzeltti ve aynaya döndü.

Aynada dizlerine yetişmeyen siyah straplez elbisesi, sırtına kadar dökülen saçları, çok çekici stiletto ayakkabıları ve karanlıkta birer kandil gibi parlayan zümrüt gözleri ile çekici bir kadın duruyordu.

İstemsizce annesine dair izler aramaya kalktı. Ama son anda başını büyük bir kararlılıkla çevirdi.
Bu gece karamsar düşüncelere yer yoktu.

Görünmezlik Pelerinini geçirdi. Asasını çıkardı.

Merdivenlerin gıcırdayan basamaklarından yılların verdiği tecrübeyle bir hayalet gibi indi.

Kapıyı usulca açtı ve evden çıktı.

Biraz yürüdükten sonra asasını kaldırdı ve bekledi--

GÜM!

Hızır Otobüs mugglelarla dolu bir sokakta bütün gürültüsüyle belirdiğinde kapı açıldı ve genç kondüktör bomboş sokakla karşılaştı.

Hafifçe başını dışarı çıkarsa da kimseyi göremeyince umarsızca kapıyı kapatıp şoföre devam etmesini söyledi.

Arkasından içeri sızan görünmez yolcuyu ne yazık ki fark etmedi.

Hızır Otobüs ışık hızıyla yarışırcasına geceye dalarken, kendine boş bir koltuk bulmayı başarabilen Hailey Potter istemsizce kıkırdadı.

Sihre bayılıyordu...

#####################

-"Burada ne yaptığımız hakkında bir fikrin var mı?"

-"Bilmem belki Karanlık Lord gösterdiğimiz başarılardan ötürü felekten bir gece geçirmemizi istemiş olabilir. Ödül gibi yani."

-"Hımm... olabilir--- Ahh!!! Ne vuruyorsun ahmak?"

-"Asıl ahmak olan sensin! Dinlemedin mi Lordumuzu?! Şu an gizli görevdeyiz. Bir tuzak kuruyoruz."

-"Ama kime? Muggle dünyasındayız."

-"Bilmiyorum. Belki çok tehlikeli bir muggle bu gece burada olacak."

-"Peki neden muggle gibi davranmak zorundayız? Öldürsek ya da kaçırsak olmuyor mu? Bu elbiseler beni çok rahatsız ediyor. Hiç havadar değil."

-"Bilmiyorum ve sorgulamıyorum da. En son Karanlık Lord'a soru soran Macnair'in yediği lanetletden dolayı hala titrediğini gördüm. Hem havadar değil de ne demek? Yoksa...yoksa hala yaptığını söyleme?!"

-"Neyi?"

-"Biliyorsun işte. Hani Hogwartstayken cübbenin altına birşey giymezdin ya?"

-" Hala giymiyorum."

-"NE?! Yani geçen gece görevdeyken aynı süpürgeyi kullanmamız gerektiğinde ve sen lanet olası bir Letifolt gibi bana yapıştığında cübbenin altında bir iççamaşırının dahi olmadığını mı söylüyorsun?!"

-"........."

-"Seni kahrolası bulanık! Ben şimdi seni--

-"Crucio."

Laneti zavallı ölüm yiyenin üzerinde bir kaç saniye tuttuktan sonra kaldıran Lord Voldemort, asasını kolundaki görünmez bir banda yerleştirdi ve deri ceketini düzelterek her biri birer muggle gibi görünen ölüm yiyenlerine döndü.

-"Size muggle gibi davranın dediğimde asa kullanmayı yasakladığımı hatırlıyorum. Bu gece siz büyücü değilsiniz. Bir mugglesınız. Bu gece hiç bir hata istemiyorum."

Dedi ve yerden zorlukla kalkan ölüm yiyene bakmadan kapıya doğru ilerledi. 

Gecenin neler getireceğini beklemeye koyuldu.

Hailey Potter - Sağ Kalan ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin