Zayıflık

1K 83 26
                                    

Cadının üzerinde hayal gücüne pek yer bırakmayan çekici siyah bir elbise vardı. Teninin göz alıcı parlak beyazlığını iyice deşifre eden elbisenin yakası cazibeli vücudu sergiliyordu.

Arkasındaki pelerin kudretli bir tanrıça gibi duruşunu tamamlarken, başındaki taç ve onu takip eden kabarık tüyler bir pagan dansının büyüsünü çağrıştırıyordu.

Tanrılara kurban edilecek masum dudaklar, vücudun kıvraklığındak ahenkli dans ile birleşince ortaya müziğin ritmiyle sallanan kudretli bir cadı çıkıyordu.

Cadının boynuna asılı tehlikeli yılan ise bu sensual tabloyu tamamlayan son alıcı detaydı.

Cadı dans ettikçe, kadının bedeninde kıvranan yılan, ölümcül cazibe tabirini tam olarak anlatıyordu.

Cadı kıvrandı. Ellerini seksi bedeninde gezdirdi. Belini ritimlere uydurarak döndürdü. Bir yılandan da kıvrak bedenini gecenin onur konuğunun önünde usta bir uyumla çevirdi.

Adımları müziğe uyuyor, onu izleyen zavallı hipnotize olmuş ruhları kendine hapsediyordu.

Avına yaklaşmış sessiz bir yılan gibi sürüklenerek ilerledi.

Onur konuğunun önünde durdu.

Zümrüt gözleri ateşli bir bakışı kızıl gözlerle birleştirirken fısıldadı.

"Lordum..."

####

"Lordum. Lordum! İyi misiniz? Lordum?!"

"Crucio! Bir daha beni senin saçmalıklarından değerli düşüncelerimden ayırmaya kalkışırsan Lucius kendini Nagini'nin midesinde bulursun. Anlaşıldı mi?!"

Yerde acılar içinde kıvranan Lucius Malfoy, titrek bir sesle geveledi.

"Ee--evet Lordum. Ben çok özür dilerim Lordum. Bağışlayın."

Lord Voldemort, tahtında, kızıl gözleri öldüresiye bir bakışla ölüm yiyenin yerinden kalkmasını izledi.

Onu zevkli hayal dünyasından sıyıran aptalı bir kez daha lanetlemek isterdi ama daha önemli işleri vardı.

Kendini karanlık lordluğa boğarak Hailey Potter'ın o lanet vücudunu aklından çıkarmak gibi!

Kahrolası cadı kim oluyordu da aradan aylar, tamı tamına 3 ay 14 gün ama kim sayıyordu ki, geçmesine rağmen zihnini meşgul etme cüretini gösteriyordu?!

Yaramaz cadının şu an nerede, kiminle olduğu bile belli değildi. Belki de hangi erkeğin kolunda---

Hayır!

Bütün merakı ve anlaşılmaz öfkesine rağmen Lord Voldemort bu saçma saplantısına yenilmeyi reddetti.

Büyük bir iradeyle zihin bağlantısını sıkı sıkı kapattı ve kaçamak bir bakış dahi atmadı.

Ahmak kızın haklı olduğu birşey varsa o da başka birini kendi hayatına sürüklemenin bir zayıflık olacağıydı.

Hailey Potter, Lord Voldemort'un düşmanıydı ve onu bir kez daha gördüklerinde bu kez asasının ölümcüllüğüyle karşılaşacaktı.

Ve ölü -çekici- bedeni önüne serildiğinde zihnini gereksizce meşgul etmeyi bırakacaktı.

Lord Voldemort kararlılıkla geriye yaslandı.

Hailey Potter edinmeyi reddettiği bir zayıflıktı.

Ve bir karanlık lordun hayatında zayıflıklara yer yoktu.

Hailey Potter - Sağ Kalan ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin