Bir demet Zambak

1K 93 60
                                    

Hailey aynaya bir kez daha bakıp iç çekti. Hamilelik kilolarına takılacak biri olduğunu hiç düşünmemişti ancak gerçek ortadaydı. Şu an hiç de iç açıcı göründüğünü düşünmüyordu.

Normalde bunun onu çok fazla rahatsız etmemesi gerekiyordu. Ama ediyordu işte. Aynadaki kadın yedinci ayının ortalarındaydı ve Hailey'e göre fazlasıyla etine dolgundu.

Acaba Tom ona bakınca ne düşünüyordu?

Bu düşünceyi zihninden geçtiği an silmeye çalıştı. Voldemort onun düşmanıydı ve nasıl göründüğüyle ilgili düşüncelerinin genç kızı kesinlikle etkilememesi gerekiyordu.

Neden olduğunu anlayamadığı bir hırsla yatağa oturup dudaklarını büzdü.

Dün gecenin son dakikalarını düşünmesi onu utandırmaya ve kendine karşı kızdırmaya yetmişti.

Voldemort, zindandan ayrıldıktan sonra onu sımsıkı sarmaya devam etmiş, merdivenleri çıkarken hamile cadıyı kucağına alıp tek bir kelime dahi etmemişti. Odasının kapısına kadar bırakmış ama bir iyi geceler dememişti.

Hailey o gecenin gayet yoğun ve hassas olduğunu, ikisini de çok etkilediğini kabul ediyordu ancak yine de...

Off! Ne bekliyordun ki, Hailey? Adam bir karanlık lord. Vücudunda tek bir romantik kemik yok. Ne demesini istiyordun ki? Off! Yani basit bir iyi geceler dahi olabilirdi ama... öylece çekip gitmesi... Düşünme bunları! O senin düşmanın! Neden hatırlatmakta bu kadar zorluk çekiyorsun?!

Saatin hızla 10'a geldiğini gördüğünde yavaşça yataktan kalkıp dolaba yürüdü. Bugün ne giyeceğini düşünmeye koyuldu.

Bugün... nedense dış görünüşüne biraz daha özen göstermek istiyordu. Bu yüzden ne giyeceğini seçmek gerçekten uzun sürdü. En sonunda krem rengi bir elbisede karar kıldı.

Elbise uzundu ve ayaklarına kadar ulaşıyordu. Ancak bu elbiseyi çekici kılan, kesimiyle vücut hatlarına dikkat çekmesi ve hamile bir kadının hala Güzel olabileceğini kanıtlamasıydı.

Sıfır kolluydu ve belinin üstündeki lastikle genç kızın göğüslerini sımsıkı sarıyor, hayat dolu cazibeli bir cadıyı ortaya çıkarıyordu.

Hailey'nin makyaj yapmayı çok bildiği söylenemezdi. Bu yüzden kırmızı bir ruj ve gözlerini ortaya çıkaran hafif bir rimelde karar kıldı. Son kez kendine alıcı gözle bakıp gülümsedi.

Şimdi özgüveni biraz yerine oturmuştu.

Kapı çaldığında elbisesindeki görünmez kırışıkları düzeltip başı dik bir şekilde kapıya yürüdü.

Kendine Voldemort'un ne düşündüğünden çok bebeklerinin sağlık durumunu öğreneceği üzerine yoğunlaşması gerektiğini hatırlattı.

Derin bir nefes alıp kapıyı açtı ve...

...bir demet rengarenk zambak ile karşılaştı.

Ağzından kaçan şaşkın ve hayran "Oh Merlin!", düşüncelerini anlatmaya yetmiyordu.

Zambak, annesi Lily'i temsil eden çiçekti ve hem güzelliği hem manidarlığıyla genç kızın gözlerinin nemlenmesine yetmişti. Bu aldığı ilk çiçekti ve... çok ama çok güzeldi.

Koridora baktığında kimseyi göremeyince ofladı.

Kendi getirseydi ya! Hain Tom!

Bunu düşünürken bile gülümsüyordu. Bu incelik gerçekten ruhunu okşamıştı. Çiçeklerin arasında bir notun olduğunu farkedince heyecanla uzandı.

Hailey Potter - Sağ Kalan ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin