Part Eleven

272 10 0
                                    

" Nou kom op dan, aan het werk "

Picture: Inpaklijst
Veel leesplezier ☺️
<------------------------

Olivia
Zaterdag, de dag van de inkopen doen voor vakantie. Maandag vertrekken we naar Kroatië met z'n allen. Lekker alles op de laatste snik dus maar ja dat zijn we wel gewend. Iedereen zou optijd wakker zijn dus ook ik heb mijn wekker gezet, om 10 uur. Ik open mijn ogen en zie dat Robbie achter zijn computer zit, ja die moet natuurlijk wel een beetje voorruit werken voor de vakantie. " Goedemorgen " gaap ik en hij draait zich om. " Goedemorgen zonneschijn " glimlacht hij lief en komt naast me op bed zitten. Hij geeft me een kus en pakt dan mijn hand. " Ik hou van je Olivia, echt heel veel " zegt hij dan ineens, " ik hou ook van jou Rob, echt " antwoord ik en dan glimlachen we even naar elkaar. Al gauw kruipt hij weer achter zijn computer en kleed ik me aan. Ik loop naar de waskamer om te kijken of er veel was is. Alle wasmanden puilen uit, dus vandaag bestaat ook uit wasjes draaien voor de vakantie. Iedereen heeft vast alle kleren die ze graag mee willen in de was gegooit. " Je mag er wel een wasmachine bij hebben met zoveel was " lacht Manouk die met nog meer was aankomt zetten. " Jeezz nog meer " lach ik en ze knikt. " App anders maar ff voor de zekerheid in de groepsapp dat iedereen z'n was moet brengen " stelt Manouk voor en ik knik. Ik stuur het appje de groepsapp in en voordat ik het weet staat iedereen met was in de waskamer. " Bedankt jongens, dan kan ik nu eindelijk beginnen " antwoord ik. Ik begin met alle was sorteren op kleur en gooi daarna de eerste zwarte was er in. Dan maar eens ontbijten. " Olivia Sophia Het Lam kom eens heel gauw hier " hoor ik ineens van boven. Gauw loop ik naar boven de slaapkamer in. " Rob watsup " lach ik, " niks eigenlijk " lacht hij en ik sla hem voor z'n kop. " Soms ben je echt vervelend he " mompel ik lachend en hij knikt. Ik loop weer naar beneden om nu wel te gaan ontbijten. " Wat had Robbie nu weer? " vraagt Milo lachend die ook in de keuken staat. " Letterlijk niks. Hij vond dit grappig " antwoord ik en Milo lacht. Ik smeer snel een broodje en prop die dan in mijn mond. Terug naar de waskamer om de koffers te pakken die daar achter schot gestalt staan. Ik pluk iedereen zijn koffers er achter weg behalve die van de meiden want die staan hier niet. Alleen de koffers van Manouk en mij staan hier omdat wij hier praktisch elke dag zijn. Ik sleep mijn koffers naar boven en stuur daarna Robbie naar beneden om zijn koffers op te halen. Vanmiddag moeten Matthy en Robbie ook de busjes ophalen en moet er dus iemand mee om hun af te zetten en daarna weer terug te rijden. Zuchtend sta ik voor de kleding kast om te kijken wat ik allemaal mee moet. We gaan tenslotte wel 3 weken weg dus we zijn wel wat nodig. Ook voor Robbie pak ik zijn kleren in, dat heeft ie me gevraagd zodat hij rustig video's voorruit kan opnemen en editten. Al gauw zijn de koffers gevuld en moeten er alleen nog kleren in die in de wasmachine zitten of bij de wasmachine liggen. We zijn inmiddels een uurtje verder en de was is ook klaar. Het is mooi weer buiten dus ik besluit het buiten op te hangen en daarna zet ik gelijk een nieuwe was aan. " Mat en ik gaan de bussen ophalen. Wie rijdt er met ons mee? " vraagt Robbie ineens, " ik ga wel mee " antwoord ik en beiden knikken ze. We gaan met Robbie zijn auto en hij rijdt richting het verhuurbedrijf. Met z'n tweetjes lopen ze naar binnen en ik rij ondertussen weer terug naar huis. De was zal ookal wel weer klaar zijn want we zijn gewoon bijna 1,5 uur weg geweest. 45 minuten heen en 45 minuten terug. Ook die was hang ik buiten op terwijl ik het andere eraf haal en een nieuwe was aan zet. Ondertussen is het ook lunch tijd en hebben Milo en Zoë lunch gehaald, super lief. Alle dames komen beneden en ze zien er moe uit. " Pakken jullie ook allemaal twee koffers in? " vraag ik lachend en ze knikken. " Mannen en hun video's ook " Lacht Lieke en daarna lachen we allemaal. " Ja wie op vakantie wilt moet wat he " antwoord Koen lachend en we knikken instemmend. " Zullen wij vanmiddag even boodschappen doen? " vraag ik aan Lieke en ze knikt. Maandag ochtend om 5 uur willen we eigenlijk vertekken dus dan naar de winkel wordt hem niet. Na het lunchen vliegen de mannen weer richting hun kamer. " Dit is zo ontzettend gezellig he " lach ik, " ach ja, netzo wat Koen zei. Wie op vakantie wilt moet wat " lacht Zoë en ik knik. Met z'n allen ruimen we de tafel leeg. Ik haal de was buiten van de lijn en verdeel dat dan over alle kamers. Als ik op onze eigen slaapkamer kom heeft Robbie zijn armen op het bureau gelegt en daar boven op ligt zijn hoofd. " Gaat het goed schat? " vraag ik als ik mijn handen in zijn nek zet. " Ik ben verdomme m'n hele opname kwijt. Klote spel " vloekt hij en ik schrik. " Rustig schat, wat is er gebeurd? " vraag ik rustig en draai zijn stoel om. " De game liep vast en nu is m'n opname weg en ik heb al geen zin meer " mompelt hij. " Oh dat is wel vervelend. Snap ook dat je geen zin meer hebt maar kom denk aan de vakantie vanaf maandag. Wil je nou echt vanuit Kroatië elke dag achter je laptopje kruipen ? " zeg ik en hij schud zijn hoofd. " Nou kom op dan, aan het werk " antwoord ik en draai zijn stoel om. " Thanks babe, die peptalk was ik wel even nodig " glimlacht hij en blaast me een kusje toe. Ik huppel naar beneden om voor de 3de keer de was eruit te halen, op te hangen en een nieuwe was aan te zetten. De waskamer is echt een beetje mijn 2de kamer geworden, ik vind wassen echt leuk en dat weten ze ook allemaal in huis hier. Na het ophangen van de was ga ik met Lieke richting de winkel. Eerst langs de kruidvat voor shampoo, maandverband, tampons en allemaal dat soort dingen. Paracetemol, ibuprofen en iets tegen maagzuur voor Manouk. Daarna door naar de Lidl en Jumbo voor boodschappen. Bij de Lidl nemen we veel ijsthee mee want dat vliegt er bij ons door. Ook nog wat andere drinken en etenswaren. Daarna nog door naar de Jumbo voor andere dingetjes. Thuis aangekomen laden we samen met Matthy en Raoul de auto uit en maken we een selectie wat in de bus moet en wat nog in huis moet blijven. Daarna maken we een selectie van wat in welke bus komt. Ondertussen is de bus indeling ook gemaakt. Robbie, Matthy, Manouk en ik zitten in 1 bus en de rest zit in de andere bus. Onderweg zullen we vast wel wat wisselen met zitten. In de avond bestellen we lekker gemakkelijk pizza en zet ik de laatste was aan van vandaag. Onder het genot van een biertje en pizza zitten we met z'n allen aan tafel na te praten over deze ontzettende drukke dag. De jongens hebben letterlijk de hele dag video's opgenomen en geedit. En alle dames hebben koffers ingepakt, schoon gemaakt, gewassen en boodschappen gedaan. Kortom, iedereen is moe en zal vast op tijd naar bed gaan. Nadat ik de laatste was uit de droger heb gehaald zoek ik ook mijn bed op. Robbie ligt er allang in maar ja ik moest nog wachten op de was. Het is 23:00 uur en ik lig eindelijk in bed. Het is muisstil in huis. Iedereen ligt waarschijnlijk al te slapen en dat is wat ook ik nu ga doen. Met mijn hoofd op Robbie zijn borst val ik na een drukke dag gerust inslaap.

It's just the two of usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu