" Dit is amazing "
Picture: A little suprise...
Veel leesplezier ☺️
<------------------------Olivia
( Een extra deel vandaag, want ik had ontzettend veel inspiratie voor dit hoofdstuk )
We zijn inmiddels een paar weken nadat we bij Max en Kelly waren. In de tussentijd is er veel gebeurt. Ik heb zelf veel in het ziekenhuis gelegen omdat ik me totaal niet goed voelde. Robbie heeft op die momenten niet van mijn zijde geweken en toen we na heel veel onderzoeken nog niet wisten wat er was zijn we weer naar huis gestuurd. 2 week geleden op een vrijdag moest ik ongesteld worden maar dat gebeurde maar niet. Paar dagen na mijn gemiste periode toch maar een test gedaan en deze was zwaar positief. Er groeit gewoon een kleintje in mij. Zo vroeg en snel, maar zo gewenst. Robbie en ik zijn ons kapot geschrokken maar zijn inmiddels allebei ontzettend blij. Niemand weet het behalve wij twee. Afgelopen maandag hebben we de 7 weken echo gehad en alles doet het! Heel fijn. Vandaag willen we het iedereen in huis vertellen omdat wij vanmiddag op vakantie gaan samen met Matthy, Manouk, Max, Kelly en Penelope. Voor Max is het nu zomerstop en we wouden graag samen op vakantie. De reis gaat naar Italië, aan zee. Samen met Robbie ben ik alles aan het voorbereiden voor de vakantie. Als we klaar zijn roepen we iedereen beneden. " Wat is er aan de hand? " vraagt Koen gelijk. " Ga even zitten " zegt Robbie en iedereen doet wat hij zegt. " Ik heb natuurlijk een paar dagen in het ziekenhuis gelegen voor onderzoeken " begin ik mijn verhaal. Ze knikken allemaal. " Daar kwam natuurlijk niks uit dus ik werd al helemaal gek. 'S avonds thuis zat het me toch niet lekker en heb ik het tegen Robbie uitgesproken dat ik het allemaal even niet meer wist en ik dit echt niet verder kon " ga ik verder. " Samen met Robbie hebben we toch besloten toen een test te doen. En die kwam zwaar positief uit. Ik ben dus gewoon zwanger. Zo vroeg, heel snel maar heeel gewenst " sluit ik mijn verhaal af. Mijn ogen schieten naar Matthy die zijn handen voor zijn ogen slaat. Vele feliciaties vliegen me om de oren maar ik blijf gefocust op Matthy die maar blijft zitten. Snel loop ik naar hem toe en hurk bij hem neer. Tranen bungelen over zijn wangen. " He wat is er nou? " vraag ik en hij haalt zijn handen voor zijn ogen weg. " Het is zo raar allemaal. Hoe kunnen ze dat in het ziekenhuis niet gezien hebben! Maar ik ben heeel blij lieve Olivia. Je wordt een top mama " zegt hij rustig een geeft me een knuffel. " Ja ik snapte het ookal niet maar het is echt zo, kijk maar " antwoord ik en vogel de echo uit m'n bh. Hij bekijkt hem aandachtig en geeft me daarna weer een knuffel. " Ik word vader en oom in nog geen 5 maanden tijd " beseft hij en begint weer te huilen. " Dat wordt nog leuk met 2 baby's in huis " grapt Manouk en geeft me een knuffel. Lachend kijk ik haar aan. Als Matthy een beetje bij gekomen is moeten we al bijna richting Schiphol. Raoul brengt ons. Matthy wijkt nu even niet meer van mijn zijde. Hij vind het ontzettend mooi maar ook gek. Grappend legt hij z'n hand op m'n buik. " Heel vreemd dat ik dit nu ook bij jou kan doen " lacht hij en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Op Schiphol aangekomen nemen we afscheid van Raoul. " Tijd voor 2 week vakantie " grijnst Robbie en trekt me tegen zich aan. Al snel zijn we door alles heen en wachten we totdat we het vliegtuig in kunnen. 2 uur daarna staan we op Italiaanse bodem en wachten Kelly, Max en Penelope ons op want die waren al een paar dagen hier. Als we onze bagage hebben lopen we naar de aankomsthal. Daar staan ze, te wachten op ons. Als Penelope ons ziet rent ze gelijk op ons af. Robbie tilt haar op en ze knuffelt ons. " Robbbieee Oliviaaa " gilt ze en laat ons even niet meer los. " Ikke jullie gemist " giegelt ze. " Wij jou ook kleintje " antwoorden we tegelijkertijd. Daarna zet Robbie haar op de grond. Daarna zie ik dat Max heel dichtbij me staat. " Max! Lieverd " roep ik en vlieg hem om de nek. " Eindelijk, daar ben je weer " fluisterd hij en trekt me dicht tegen zich aan. Even staan we zo en daarna laten we elkaar los. Ik geef Kelly een knuffel en dan gaan we richting de auto. Max rijdt ons naar de villa die ze gehuurd hebben aan zee. Penelope zit achterin bij Manouk en Matthy. Ook gelijk content met hun, gelukkig. We kletsen wat af en al gauw daarna zijn we bij de villa. " Wow wat groot " mompel ik als ik de auto uitstap. Lachend komt Max naast me staan. " Wacht maar als je achter het huis staat " zegt hij en neemt m'n koffer mee naar binnen. Robbie pakt mijn hand en neemt me mee naar binnen. Ze laten ons alles zien en dan lopen we naar buiten. " Wow " grijns ik. De zee ligt aan onze villa. " Max! Kelly! Dit is te gek " roep ik en ren naar ze toe om een knuffel te geven. " Dit wouden we graag met jullie delen deze vakantie " zeggen ze tegelijkertijd. " Heel erg bedankt " zegt Manouk die naast me is komen staan. " Vanvond gaan we trouwens uit eten " zegt Max als we net op het strand liggen. " Oeh lekker. Echt Italiaans eten " grijnst Matthy en ik lach. " Mister Italian " lach ik en dan ren ik naar het water. Robbie ligt al in het water met Penelope. Zodra hij mij ziet pakt hij me vast. Penelope zwemt om ons heen samen met Manouk. " Hoe voel je je ? " vraagt hij, " moe maar verder oke " antwoord ik. Hij knikt en we zwemmen even. Na het zwemmen gaan we ons klaar maken voor het etentje. Voor het eerst gaat Penelope ook mee vanavond. Ben benieuwd hoelang ze het volhoudt. Ik trek na het douchen mijn donkergroene pak van de guts en gusto aan met mijn zwarte hakken. Ik doe een klein beetje make-up op en verstop daarna de echo in mijn bh. Vanavond vertellen we het ook aan Kelly en Max. Zo benieuwd naar hun reactie. Als we allemaal klaar zijn vertrekken we naar de locatie waar we gaan eten. Een heel mooi, klein maar fijn restaurantje. Ik ga tussen Max en Matthy in zitten tegenover Robbie die naast zich Penelope heeft. Ze hebben elkaar beiden weer helemaal gevonden! We bestellen wat te drinken en daarna neem ik het woord. " Max, Kelly, we moeten jullie wat vertellen. Nou Robbie en ik dan " begin ik en Max kijkt me gelijk aan. Ik haal de echo onder mijn tasje vandaan en geef die aan Max. " Nee! Dat meen je niet " zegt hij snel en kijkt me weer aan. " Olivia! Zeg me dat dit geen grapje is " zegt hij daarna. " 7 weken Max, na Monaco paar dagen in het ziekenhuis gelegen maar uit de onderzoeken kwamen niks en nu is het dus dit wondertje " vertel ik hem en hij trekt me tegen zich aan. " Dit is amazing " fluisterd hij terwijl Robbie de echo aan Kelly geeft. " Gefeliciteerd lieverd " zegt Max en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Kelly staat dan naast me met tranen ogen. " Wauw, wauw, wauw, gefeliciteerd lieverd " zegt ze en geeft me een knuffel. " Many thanks " antwoord ik en veeg dan mijn tranen van mijn wang. " P kijk eens. Olivia heeft een klein babytje in haar buik " legt Robbie uit aan haar en daarna kijkt ze me aan. Ik wijs naar mijn buik en ze begint te klappen. Ik blaas haar een kusje toe en daarna komt het eten eraan. Na het eten ben ik natuurlijk de bob, want ja. Zwanger? No alcohol! In de villa aangekomen brengt Robbie Penelope naar bed en neem ik afscheid van de rest. Ik ben zo moe. Als ik net in bed ligt komt Max binnen lopen. Die gaat naast me op bed zitten. " Max, het is zo onverwachts. Zo vroeg, zo snel maar ook zo welkom " zucht ik tegen zijn borst aan. " Je bent geen verontschuldiging nodig aan mij lieverd. Ik ben alleen heeel blij voor je en dat wou ik nog even komen zeggen " vertelt hij en ik geef hem een knuffel. " Lekker slapen Olivia, love you " fluisterd hij en legt me weer onder de dekens. " Thanks Max, love u 2. Tot morgen " antwoord ik en draai me om. Al gauw val ik daarna inslaap. Wat een dag was dit. Maar zo blij dat iedereen het nu weet behalve mijn ouders en Robbie zijn ouders. Die bellen morgen wel want dan kunen we het daarna ook bekend maken aan de buiten wereld.