Part Twenty-Three

158 4 0
                                    

" Formule 1 weekend it is met m'n favoriete jongens 💖"

Picture: Ons Rob
Veel leesplezier ☺️
<------------------------

Olivia
Yes, vandaag is de dag dat we naar Zandvoort gaan. Al mijn hele leven ben ik zo benieuwd na een Formule 1 weekend en nu is het gewoon zo ver. Samen met mijn 2 favoriete jongens een heel weekend genieten van het geluid van de Formule 1 wagens. Enorm veel zin in. Vroeg wordt ik wakker omdat ik veel te enthousiast ben voor dit weekend. Het stuiteren begint gelijk totdat Robbie me roept. " Ol, doe please even rustig " moppert hij en trekt me tegen zich aan. " Sorry ik ben gewoon te enthousaist Rob " mompel ik en leg mijn hoofd op zijn borst. " Dat snap ik schat maar het is pas 7 uur en de rest slaapt allemaal nog " vertelt hij en ik reageer niet. Ik sluit mijn ogen en probeer, ondanks dat ik ontzettend hyper ben nog wel even te slapen. Het is ten slotte nog maar 7 uur. Beetje vroeg om dit drukke weekend me te beginnen. Ondanks dat ik eindelijk voor mijn gevoel net lekker lag te slapen maakt Robbie me wakker. " Schat, opstaan. Het is 10 uur " roept hij vrolijk en ik kreun. " He dat doen we op andere momenten " grijnst hij en prikt me in m'n zij. " Rob stop " lach ik en hij blijft doorgaan. " ROOOHHOOOBBIEE kappen nu " gil ik. " Jesus wat een lawaai guys " horen we ineens en we draaien ons om. Matthy staat daar te lachen. Lachend kijken we elkaar aan. " Sorry " grijns ik en Matthy ploft naast ons op bed. " Iewl jij bent naakt " grijnst hij en ik knik. " Lekker toch " lach ik en hij steekt zijn tong uit. " Ja die heb ik vanacht nog gebruikt " lacht Robbie, " okeeee, dat was genoeg. De groeten " lacht Matthy en rent de kamer uit. Beiden lachen we hardop. " High five " grijns ik en we geven elkaar de high five. Ik ga uit bed om even lekker te douchen en daarna me aan te kleden. Matthy en Manouk hebben vandaag ook hun eerste echo dus Rob en ik gaan eerst alleen heen en dan zet Manouk Matthy af bij ons. Zo spannend en ook zo leuk. Ik spring onder de warme douch en geniet even van de rust onder de douch totdat hij vrij snel verstoort word door Robbie die zingend de badkamer binnenkomt. " Je blik richting mij " zingt hij, " en de dingen die je zei " ga ik verder. " Kan niet concenteren ben totaal de focus kwijt " volgt Matthy op de gang. " Je blik richting mij " zingen we alle drie tegelijk. " Dit nummer blijft zo lekker in je hoofd zitten he " roept Matthy, " ongeloofelijk lekker nummer heren " antwoord ik en draai de douch uit. Ik droog me af en hijs me in m'n zomer jurkje. Het is 25 graden dus dat kan makkelijk. Mijn make-up doe ik bij mijn, door Robbie gemaakte make-up hoekje in zijn kamer. Ook krul ik mijn haren gewoon voor de leuk. Zonnebrand smeren is ook niet overbodig met dit weer. Mijn witte sneakertjes aan en dan kunnen we naar beneden. Daar maak ik een smoothie voor mezelf en drink ik die buiten in de zon op. " Wat een weer, nu al " lacht Koen die naast me komt zitten. " Zeg dat wel " antwoord ik en pak mijn telefoon. " Kom Koen, selfie " lach ik en beiden kijken we in de camera met een smile. " Met m'n favoriete DNPNL vriend " zet ik er bij en plaats hem op insta. Daarna leg ik mijn telefoon weer weg en geniet van de zon. " Ol, we gaan kom je? " hoor ik Robbie na een uur ineens roepen. Ik spring van m'n stoel en zeg de boys en girls gedag. " Geniet er van vrienden " zegt Raoul terwijl die me een knuffel geeft. " Dat gaat goed komen. Genieten jullie maar van de rust " antwoord Robbie. " Oh ja lekker rustig, lekker f1 rondjes rijden " grijnst Koen, " hahah succes " antwoord Robbie en we lopen naar de auto. " Jij rijdt " lach ik naar Robbie en hij knikt. We zitten in het NH hotel, kunnen een half uurtje lopen of met de fiets. We zitten wel met z'n drieetjes op 1 kamer maar dat vind ik juist gezellig. Robbie en ik stoppen onderweg voor een lekker broodje en een koffie to go. Aangekomen bij het hotel is het ondertussen 4 uur en zal Matthy er ook zo zijn. We zitten wel lekker aan het strand. We zitten op het terrasje bij het hotel en Robbie besteld een biertje en ik een sex on the beach. Na een klein half uurtje komen Matthy en Manouk ook aan en komen ze allebei even bij ons zitten. " Oh jongens, jullie moeten dit echt zien " glundert Manouk en haalt de echo's uit haar tas. Samen bewonderen we de echo's. " Er valt niet veel te zien maar je ziet wel iets " zegt Matthy enthousiast. " Ja ik zie het, fijn lieverds! Dat het goed is natuurlijk " zeggen Robbie en ik in koor. We doen een drankje samen en eten nog samen. Daarna vertrekt Manouk naar haar ouders in Haarlem. We nemen afscheid en gaan naar onze kamer. We staan in de lift en dit is een mooi moment om een foto te maken van ons 3. " Jongens, lachen " grijns ik en hou mijn telefoon omhoog. Mijn telefoon maakt de foto en ik bekijk hem. " Ah hoe schattig " zeg ik en laat de foto zien. Beiden lachen ze en daarna plaats ik hem op insta met de tekst " Formule 1 weekend it is met m'n favoriete jongens 💖". Ook stuur ik de foto naar m'n ouders in de groepsapp. Al gauw belt mijn moeder me. " Wow Ol, dit meen je niet! " begint ze, " jaa, cadeautje van ons lieve Rob " antwoord ik. " En Matthy " roept Robbie. " Oh ook van Matthy " zeg ik snel, " wat ontzettend gaaf. Je droom komt uit " zegt ze snel. " Ja zeg dat wel " antwoord ik en we kletsen nog wat verder. Op de kamer aangekomen, kijken we nog een filmpje en is het al gauw 12 uur. Tijd om te slapen. We wensen elkaar weltrusten en ik kruip dicht tegen Robbie aan. Die kriebelt wat in mijn haar en voordat ik het weet val ik inslaap..

It's just the two of usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu