Part Twenty-Six

130 4 1
                                    

" Ol, gaat het? "

Picture: Robbie die Olivia probeert wakker te krijgen
Veel leesplezier ☺️
   <------------------------

Olivia
Het was half 4 voordat we in bed lagen en het is nu half 6 en ik hang al een half uur boven de wc. Dit heb ik nooit naar het uit gaan, never. Heel vreemd, maar ik voel me ook echt gewoon niet lekker. M'n periode zet ook niet door, dus ik heb ook stress voor het andere gedoe. Nou is dat natuurlijk geen gedoe maar je snapt het. " Ol, gaat het? " hoor ik iemand achter me vragen en daarna zit Matthy ineens naast me. " Ik voel me zo verschrikkelijk, ik heb nog geen 2 uur geslapen. Ik zit hier al een half uur en er komt allemaal rare dingen uit me. Ik heb dit nooit, ik ben altijd diegene geweest die goed tegen drank kon " ratel ik en dan staat Manouk ook ineens in de badkamer. Die geeft me een glas water die ik snel leeg drink en leg dan mijn hoofd op Matthy zijn schouder. Ik voel dat ik inslaap val en dat Matthy me naar bed brengt. In bed zoek ik Robbie half slapend op en kruip tegen hem aan. Ik voel me echt gadver, bah. " Olivia, lieverd! Wordt je wakker " wordt er zachtjes gefluisterd en ik voel een hand over mijn wang heen gaan. Langzaam open ik mijn ogen en een vlaag van misselijkheid komt weer opzetten. Snel stap ik uit bed en ren naar de badkamer. Daar hang ik snel boven de wc en komt er weer genoeg shit uit. Huilend hang ik boven de wc. " He lieverd, wat is dit nou? " vragen Robbie en Raoul tegelijkertijd. Huilend haal ik mijn schouders op en beiden komen ze naast me zitten. " Ik heb hier vanacht ookal bijna een uur gezeten, ik heb geen idee waar dit vandaan komt. Ik kan altijd zo goed tegen drank " ratel ik en zucht. Daarna reikt Raoul me een glas water aan. Robbie zet ondertussen de douch aan en dan verlaat Raoul de badkamer. Robbie kleed me uit en zet me onder de douch. Die warme straal voelt wel ontzettend fijn op mijn lichaam. Een lange tijd blijf ik zo zitten totdat Robbie de douch uitdraait. Hij pakt een handdoek en slaat die om me heen. Snel droogt hij zich zelf af en helpt mij daarna met afdrogen. " Voel je je al iets beter schat? " vraagt hij als hij een trui over mijn hoofd trekt. Ik schud mijn hoofd en snik zachtjes. " He wat vervelend lieverd. Kom we gaan weer richting bedje " fluisterd ie en helpt me omhoog. Hij tilt me richting de slaapkamer en legt me onder de dekens in bed. Mijn tanden klapperen als een gek door de kou en vlug trek ik de dekens ver omhoog. Robbie komt binnen met een extra deken, een emmer en een kop thee met een biscuitje. Fijn zo'n lieve vriend. " Thanks Rob, i love you " fluister ik zachtjes als hij naast me komt liggen. " Alles voor u mijn lieveling " antwoord hij en geeft me een kusje op m'n wang. Ondertussen voel ik dat mijn hoofd zwaar wordt, mijn buik nog steeds wel heel veel pijn doet maar het toch lukt om inslaap te vallen doordat ik met mijn hoofd op Robbie zijn borst lig en hij een beetje door mijn haren en op mijn rug kriebelt. Dit voelt zo fijn. Eindelijk even niet misselijk zijn, dat voelt fijn. Als ik weer wakker word voel ik me ook weer een stuk beter dan eerst. Robbie is ondertussen achter zijn race set-up gekropen en is bezig met een video aan het maken. Zachtjes sluip ik uit bed en zorg dat ik niet in beeld kom. Snel loop ik daarna de kamer uit, even beneden mijn hoofd laten zien. " He ol, wat zie je er goed uit " zegt Raoul en slaat een arm om me heen. " Ik voel me ook beter " antwoord ik en geef hem een fijne knuffel. Even blijven we zo staan. " Papa Roelie, onze knuffelbeer " zeg ik zacht en hij pakt me nog steviger vast. Daarna laten we elkaar los en maakt hij wat te eten voor me. Ik ga op de barkruk zitten bij het kookeiland. " Olivia, lieverd " hoor ik achter me en daar staat Matthy. Snel spring ik van de barkruk en vlieg hem om de hals. " Hoe voel je je ? " vraagt hij, " ja beter dan vanacht " antwoord ik en nog steeds houd hij me vast. " Goed om te horen schat " zegt hij en drukt een plukje van mijn haar achter mijn oor. " Je loopt er wel ontzettend sexy bij moet ik zeggen " lacht hij en ik kijk naar beneden. Ik heb alleen een trui van Robbie aan die net over mijn billen valt. " ah van daar die koude benen " lach ik en Matthy rent naar boven. Al gauw komt hij terug met een lange broek die ik gauw aantrek. Ondertussen heeft Raoul een lekker broodje ei gemaakt voor me en eet ik die snel op. Daarna is Robbie ook inmiddels naast me komen zitten. " We spelen eigenlijk een voetbalwedstrijd vanavond, bij Creators FC. Maar ik heb afgebeld omdat je ziek bent. De boys gaan allemaal wel " vertelt Robbie en ik kijk hem aan. " Ben je gek, gewoon gaan lieverd! Voetballen is je hobby, ik voel me echt heel veel beter. Ik wil zelfs wel mee eigenlijk, lijkt me wel leuk " ratel ik en lachend kijkt hij me aan. " Zeker weten? " vraagt hij goedkeurend en ik knik. Gelijk vliegt hij naar boven om te bellen dat hij toch komt. Al gauw staat hij weer naast me en slaat zijn armen om me heen. " Love you " fluisterd hij, " u2 " antwoord ik en leg mijn hoofd tegen zijn arm aan. Al gauw is het 5 uur en gaan we eten. We eten optijd vanwege de voetbal wedstrijd. Ik druk 2 paracetemollen achterover en ga naast Robbie zitten in de auto. " You ok babe ? " vraagt hij en ik knik. " More than ok " antwoord ik en lach lief. Het is een uurtje rijden naar de wedstrijd en daar aangekomen ga ik samen met de dames na de tribune nadat we afscheid hebben genomen van de boys. Al gauw daarna komen ze het veld op en begint de wedstijd. " Yeheess komop Robb " gil ik als hij dichtbij een doelpunt is. En daarna scoort hij hem. Juichend staan we op de tribune en Robbie rent over het veld. Die is door het dolle heen. De wedstrijd eindigt met 3-1 voor Creators FC. We rennen het veld op en ik vlieg Robbie om de hals. " Yehes, goed gedaan schatje " gil ik en hij draait rondjes met me. Daarna geeft hij me een kus en gaan ze douchen en omkleden. Na het omkleden doen we nog een drankje na en is het 1 uur voordat we thuis zijn. Ik heb de terug weg gereden omdat Robbie bier heeft gehad, zoals altijd. Thuis aangekomen doen we met z'n allen een drankje na en gaan we daarna na bed. Boven aangekomen kleed ik me uit en kruip ik het bed in. Samen kijken we nog wat tv, eigenlijk ik alleen want Robbie valt al gauw inslaap. Snel de tv uit en hopen dat ik vanacht ook lekker kan slapen.

It's just the two of usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu