Part Twenty-Two

191 5 0
                                    

" Aaahhh stoeeegggg "

Picture: Raoul & Robbie
Veel leesplezier ☺️
<------------------------

Olivia
Vandaag gaan de jongens een nieuw nummer opnemen en een videoclip. Ze doen dit vaak voor de gein en met ontzettend veel autotune, maar leuk is het wel. Manouk en ik gaan vandaag met hun mee om hun te supporten en misschien wel een klein beetje om hun uit te lachen. De wekker gaat vroeg. Kwart over 7 en Robbie trekt me tegen zich aan. Ik kijk op mijn apple watch, kwart over 7 geeft hij aan en de wekker gaat om 8 uur. Nog even lekker 45 minuten knuffelen met mijn knuffelbeer. Ik val inslaap en wordt wakker als de wekker gaat. " Oh dit is vervelend wakker worden zeg " mompel ik en wrijf in mijn ogen. " Watdan? " vraagt Robbie, " ik was 45 minuten geleden ookal wakker en dus weer diep inslaap gevallen. Dan wordt ik altijd nog zo moe wakker " mompel ik en stap het bed uit. Eerst maar eens douchen. Robbie huppelt achter me aan richting de badkamer. Samen springen we onder de douch en douchen we ons snel. Daarna snel aankleden en ontbijten. Ik loop Robbie achter na naar beneden en het ontbijt staat al klaar voor ons. " Many thanks " lachen we en pakken ons broodje en yoghurt. Snel eten we dat op en gaan we richting de studio. " Wil jij rijden lieverd? " vraagt Robbie en rijkt me de autosleutels aan. " Nu kan ik geen nee meer zeggen he " grijns ik en pak zijn sleutels aan. Als we in de auto zitten praten we wat met elkaar. " Hebben jullie er wel zin in boys? " vraagt Manouk en beiden knikken ze. " Wat voor nummer wordt het? " vraag ik, " sowieso eentje met het deuntje van Jan Vennegoor " grijnst Robbie en dan moet ik ook lachen. " Jij altijd met dat nummer " lach ik en daarna dreunt die door de boxen heen. Bij de studio aangekomen lopen we naar binnen. Koen, Raoul en Milo waren er al want Koen houdt zich noooit echt aan de snelheid. De jongens zijn een beetje aan het kletsen met elkaar over wat het nummer gaat, welke beat er onderkomt en zo verder. Het is lachen, gieren en brullen tijdens het inzingen. Ze kunnen gewoon alle 5 niet zingen maar dit is zo ontzettend leuk en wordt altijd goed ontvangen bij de fans. De passie die de jongens hebben om het zo leuk mogelijk te maken voor de fans is zo ontzettend mooi om te zien. Nummertje hier, videotje daar en dan ook nog allemaal een apart YouTube kanaal. Hier mogen ze trots op ze zijn en dat zijn ze ook allemaal. 5 vrienden die het goed met elkaar kunnen vinden, allemaal onder 1 dak leven met allemaal meiden. Het is gewoon gigantisch gezellig thuis. " Je blik richting mij en de dingen die je zei " neuriet Matthy naast me op de bank. " Kan niet concenteren ben totaal de focus kwijt " gaat hij verder. Robbie is nu zijn stukje aan het inzingen en daarna kunnen ze de clip opnemen. We gaan richting de eerste locatie van de opnames. Daar aangekomen kleden de jongens zich om en zie wij ineens hondjes in onze ooghoeken. " Ah, doen die mee met de clip? " vraag ik, " ja schattig he " antwoord Robbie en knielt naast me neer. " Ja ontzettend schattig " lach ik en knuffel met het kleine hondje. De jongens beginnen met de opnamens. Als het liedje afgelopen is heeft Robbie nog een zinnetje. " Wie heeft eigenlijk het idee gehad van die puppy's? Das toch helemaal niet stoegg " klinkt Robbie, " stoegg? " lacht Matthy en dan is dat shotje ook klaar. " Aaahhh stoeeegggg " roep ik naar Robbie en hij kijkt me lachend aan. " Die houden we er in Rob " grijnst Raoul. Nu moeten de boys alleen nog individueel opnemen behalve Matthy. Ik ga samen met Manouk eerst kijken bij Robbie en daarna gaan we dan door naar Raoul. Als alles er opstaat besluiten we als dagafsluiter uit eten te gaan. De boys traketeren de dames. Ook de rest van de dames schuiven aan en zo zijn we weer compleet. " Heb je al zin in dit weekend? Het begint morgen natuurlijk al een klein beetje? " vraagt Matthy en snel knik ik uitbundig. " Heeeel veel zin " antwoord ik en hij lacht. " Fijn om te horen. Ik heb nog een kleine verrassing " verteld hij, wat nu weer? " Oh vertel " antwoord ik. " Ik ga ook mee " grijnst hij en ik schud mijn hoofd. " Nee! Dat meen je niet " antwoord ik en hij knikt. " Wow vet gezellig Mat! We maken er een leuk weekend van " antwoord ik en hij knikt. " Ga jij niet mee dan ? " vraag ik aan Manouk en ze schud haar hoofd. " Ik hou niet zo van de f1 en ga dit weekend babyshoppen met mama " antwoord ze en ik knik. Na het eten gaan we op huis aan. De koffers moeten nog in gepakt worden want we slapen in een hotel vlak bij het circuit. Thuis aangekomen vlieg ik naar de wc, hoge nood. Daarna wens ik iedereen weltrusten en bedank ik ze voor deze leuke dag. Ik ga dan naar boven en pak onze koffer in. Ik heb echt heel veel zin in dit weekend dus het kan voor mij niet eerder morgen ochtend zijn. Het is gelukkig mooi weer en daar valt makkelijker op te kleden dan koud weer. Morgen is het donderdag, dan is er nog niet echt f1 maar wel allemaal leuke dingetjes in de buurt om te doen dus vandaar dat we morgen al weg gaan. En dan zijn we hopelijk voor de drukte aan. Nadat ik de koffer heb in gepakt is Robbie inmiddels ook boven en gaan we lekker richting bedje. In bed kletsen we nog na over deze leuke dag en over het leuke weekend dat gaat komen. We geven elkaar een kus en wensen elkaar dan weltrusten. Ik hou van Robbie, met heel mijn hart. Zou geen 1 dag meer zonder hem willen dus ik ruil hem niet meer in.

It's just the two of usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu