Part Thirty-Five

101 4 0
                                    

" Zo'n kleine jongen op zo'n hoge toren. Nog echt kind zo te zien "

Picture: Robbie & z'n hobby...
Veel leesplezier ☺️
<------------------------

Olivia
" Lieverd, wakker worden " hoor ik iemand fluisteren en daarna glijden er vingers zachtjes over mijn wang. Ik open langzaam mijn ogen maar knijp ze daarna weer dicht door de felle zon die in de kamer schijnt. Even houdt ik ze dicht en doe ze daarna toch maar weer open. " Goeiemorgen " mompel ik en geef Robbie gelijk een kus. " Morning babe " antwoord hij en ik kruip tegen hem aan. Alleen heeft hij al kleren aan en dat vind ik niet fijn. Ik trek aan zijn trui en hij lacht. " Nee nee, die gaat nu niet uit. Jij moet ook opstaan. We hebben over een half uur een afspraak bij de verloskundige, weet je nog? " herinnert hij me er aan. " Verdorie, helemaal vergeten " antwoord ik en stap uit bed. Snel gris ik mijn bh van de grond en ren als een kip zonder kop door het huis, op de bovenste verdieping. Ik hoor Robbie lachen. Tandenpoetsen, haren borstelen en dan besef ik dat ik alleen nog een bh en string aan heb, lekker bezig Olivia. Goeiemorgen zeggen we dan. " Zo goeiemorgen " fluit Matthy en ik schrik. " Rot op " lach ik en ren terug naar de kamer. " He babe, chil aan " zegt Robbie en trekt aan mijn arm. Hijgend sta ik naast hem. " Denk nou eens om je zelf, je benf niet meer alleen he " zegt hij en tikt even zachtjes op mijn buik. Ik knik en duik de kledingkast in. Ik pak mijn zwarte broek met een witte top. Ik pak mijn licht beige lange laarzen erbij aan en doe daarna mijn haar in een staart. " You look stunning babe " fluisterd Robbie als ik naast hem sta en slaat daarna op mijn kont. " Verdomme Rob " mompel ik en aai over mijn kont. Ik loop de trap af en hoor Robbie nog lachen. " Morningg " lach ik als ik de keuken inloop. " Zo jij bent vrolijk " lacht Zoë en ik knik. Ik pak een sapje uit de koelkast en trek daarna mijn jas aan. " Ready? " vraagt Robbie en ik knik. " Wij zijn weg " roep ik en trek de deur achter me dicht. Niemand weet waar we heen gaan, maar vandaag hebben we de 10 weken echo. Zoveel zin in, om deze kleine spruit weer te zien. Ik stap in de auto en Robbie pakt mijn hand vast. De hele weg houdt hij mijn hand vast. Bij de verloskundige aangekomen gaan we zitten in de wachtkamer maar worden we al gauw geroepen dat we verder mogen komen. Alles ziet er nog steeds goed uit en gaat goed. Al snel staan we weer buiten met een rits aan echo's. " Zullen we even langs mijn ouders? " stelt Robbie voor en ik knik. We rijden richting Eindhoven, daar wonen Robbie zijn ouders. Als we daar zijn zet Robbie de auto op de oprit en draait hij de voordeur open. Zijn ouders zitten in de woonkamer en springen van enthousiasme op van de bank. " Olivia! Robbie! Wat leuk " zegt Robbie zijn moeder enthousiast en komt op ons af om een knuffel te geven. " Ja we dachten, na 2 week moeten we maar weer eens ff ons gezicht laten zien " lacht Robbie en geeft zijn moeder een knuffel. Daarna geef ik haar ook een knuffel nadat Robbie zijn vader me los heeft gelaten. " Gefeliciteerd nog trouwens, nu in real life dan " lacht Robbie zijn vader. Terwijl zijn moeder ondertussen thee en koffie zet, laat ik zijn vader de echo's van vandaag zijn. " Ach kleine spruit groeit goed " mompelt zijn vader die vol bewondering naar de echo's kijkt. Daarna kijkt ook zijn moeder er na met bewondering. " Ik dacht altijd dat Isabella eerder moeder zou worden dan jij vader Robbie " zegt zijn moeder, " dit was ook niet gepland maar wel zo welkom " antwoord Robbie. Ik glimlach en drink mijn thee op. " Nou wij gaan, we willen ook nog ff langs Isabella " zegt Robbie en staat op. " Die zijn op vakantie, dus die hoef je niet te proberen " lacht Robbie zijn vader, " nou dan gaan we naar huis. Olivia is ook moe dus dan kan die ook nog even een klein dutje doen " antwoord Robbie en ze knikken. We zeggen ze gedag met een knuffel en daarna zwaaien ze ons uit. " Jij wilt hier toch terug naar toe later? " vraag ik ondertussen aan Robbie als we Eindhoven uit rijden." Het liefst wel, maar ja ben straks niet meer alleen " antwoord Robbie en legt zijn hand op mijn knie. " Ik denk dat ik me hier ook wel thuis kan voelen en niet perse in Ameide " vertel ik en een glimlach siert zijn lippen. Ooit vliegen alle bankzitters hun eigen kant op zonder dat de groep uit elkaar valt. Vooral omdat er nu al 2 baby's onderweg zijn, zal dat sneller zijn dan normaal. Thuis aangekomen staat er een hoge toren aan bierkratten in de tuin. Zuchtend maar ook lachend stap ik uit de auto. Robbie rent als een klein kind richting de toren. Dit is echt een obsessie van hem. Hij klimt er boven op. " Zo'n kleine jongen op zo'n hoge toren. Nog echt kind zo te zien " lach ik en Robbie steekt zijn middelvinger op. Ik maak een foto en stuur het in de groepsapp met Kelly en Max. " Help mijn vriend is een klein kind geworden " stuur ik er bij en ik lach. Robbie klimt van de toren af en geeft me een middelvinger. Lachend loop ik naar binnen waar ik mijn jas uittrek en op de bank plof. Ik leg de echo op de tafel en pak mijn telefoon. Ik maak een foto van de echo en stuur die ook in de groepsapp. " De kleine spruit groeit goed en doet het ontzettend goed " zet ik er bij. " Oh daar zijn jullie geweest " zegt Raoul die naast me komt zitten. Ik knik en geef hem de echo. " Groeit goed en doet het ontzettend goed " vertel ik hem, " fijn om te horen Ol " antwoord hij en trekt me tegen zich aan. De middag vliegt verder voorbij en ik heb even lekker geslapen op de bank. Maar inmiddels sta ik te koken. Vanavond kook ik voor 2, iedereen is weg. Uit eten, bij ouders eten of weet ik veel wat. Dus alleen Robbie en ik zijn thuis. Onder het eten wordt ik videogebeld door Max. Ik neem op en draai me om zodat ze ook Robbie zien. " Olivia! Robbie! " hoor ik Penelope heel hard roepen door de telefoon. " He schatje! " antwoorden we tegelijkertijd. Lachend komt ze in beeld. " Kijk mama en Max zijn er ook " zegt ze en draait haar telefoon. " He toppers " lacht Robbie, " dag schatten " antwoord Kelly. We kletsen even met elkaar over de echo's. Ondertussen eten we wel ons eten op. " Hoelaat vliegen jullie morgen naar Italie? " vraag ik, " Penelope en ik vliegen later dan Max, Max vliegt morgen om 9 uur en wij donderdag om 11 uur " verteld Kelly en ik knik. Nog even kort kletsen en dan hangen we op. " Slaaplekker Penelope " zeggen we tegelijkerijd en ze zwaait en blaast kusjes. We zeggen gedag tegen Max en Kelly en hangen dan op. " Zullen we lekker in bed een filmpje kijken? " stelt Robbie voor en ik knik. We ruimen de tafel af en strompelen naar boven. Ik kleed me uit en ga in bed liggen. Robbie zet de film aan en komt naast me liggen. " He hier zijn jullie " hoor ik als de deur daarna open zwaait. Matthy en Koen staan in de deur opening. " Ja lekker huis voor ons alleen dus lekker in bed film kijken " zeg ik en lach. " Nou wij zijn ook weer thuis, maar have fun en slaaplekker voor straks " antwoorden ze en gaan we weer weg. Kort voor dat de film afgelopen is, is Robbie inslaap gevallen. Ik poets nog gauw m'n tanden en ga dan ook maar lekker slapen. Ik kruip tegen Robbie aan en val daarna snel inslaap...

It's just the two of usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu