" Zo blij dat jullie er zijn "
Picture: Gender Reveal Robbie & Olivia
Veel leesplezier ☺️
<------------------------Olivia
Vandaag komen we te weten wat de kleine spruit in mijn buik is. Een jongen of een meisje. Manouk heeft samen met Isabella, Matthy en Raoul de voorbereidingen gedaan en weten dus alle 4 al wat het wordt en ik ben er wel klaar mee naar 4 weken. Al die weken doen ze ontzettend geheimzinnig, vet vervelend. Mijn ouders komen over vanuit Engeland, sterke nog die zijn gisteren terug gekomen en slapen in een hotel hier in de buurt. Ook Max, Kelly en Penelope zijn overgekomen vanuit Monaco en slapen gezellig bij ons op de kamer met een matras van de logeerkamer. Mijn buik is sinds de vakantie enorm gegroeit dus Max en Kelly schrokken er allebei van. Ook Manouk knapt ondertussen uit maar die hoeft ook nog maar krap 2 maandjes. Ook is het een beetje hun gender reveal want mijn ouders weten nog van niks en alle vrienden ook niet. Alleen Max, Kelly, Penelope, Robbie en ik weten het, dat het een jongetje wordt. Vroeg word ik wakker van wat geklets. Ik open mijn ogen en Penelope zit bij ons op bed met Robbie te kletsen. Als ze ziet dat ik wakker ben, komt ze me gelijk een knuffel geven. Even knuffelen we en daarna gaat ze van het bed af. Ze weet gelukkig de weg in huis dus die vermaakt zich wel. Max en Kelly liggen ook niet meer in hun bed dus die zullen wel beneden zijn. Robbie trekt me tegen zich aan en kriebelt over mijn buik. " Today is the day " fluister ik en druk een kus in zijn haren. Hij knikt en kust mijn buik. Ik stap uit bed en trek mijn badjas aan. Vanmiddag kleed ik me verder aan maar voor nu vind ik dit prima. Ik loop de trap af naar beneden en daar is het best druk. Als ik op mijn watch kijk zie ik ookal dat het half 12 is, dus helemaal niet zo'n vroege ochtend zoals ik dacht. " Oeps klein beetje uitgeslapen " lach ik en schuif aan tafel terwijl Matthy me een broodje komt brengen. Ook drukt die een kus op mijn haar. " Jij mag dat. Zie je Manouk hier al? " lacht hij en ik kijk rond. Ook zij is er nog niet, ik lach. " Al die zwangere vrouwen toch " grijns ik en ik eet mijn broodje. Iedereen is van 2 uur welkom dus ik begin zo toch maar wel met aankleden enzo. Na het ontbijt huppel ik toch maar weer naar boven. Ik spring onder de douch en douch me grondig, hahaha. Na het douchen droog ik me af en wikkel ik een handdoek rond mijn lichaam. Daarna loop ik naar de slaapkamer en kleed ik me aan. Ik heb een lichtroze jurk gekozen vandaag. Ik weet totaal niet wat er in mijn buik groeit en roze is toch mijn lievelingskleur. Ik krul mijn haren en doe een make-upje op. Ik trek mijn hakken aan en loop dan naar beneden. Er is niemand meer binnen dus loop ik naar buiten. Alles is versierd en ontzettend mooi. " Wow hoe mooi " mompel ik als ik een rondje draai. Iedereen stroomt zo langzamerhand binnen en het is bijna de tijd van de waarheid. Manouk doet het wordt. " Welkom allemaal, op de gender reveal party van baby van de Graaf. Mede mogelijk gemaakt door Robbie en Olivia " begint ze en iedereen lacht aan het einde. " Nou Rob, kom op met dat kanon en hou niemand meer in spanning " vervolgt ze daarna en Robbie pakt zijn kanon. " 5 4 3 2 1 " roepen we allemaal en draana knalt de kanon uit. Allemaal roze confetti valt er op de grond en ik kan wel janken. En dat doe ik ook gelijk. Robbie vliegt me om de hals en ik voel een klein meisje mijn benen vast pakken. Ik geef Robbie een kus en til daarna Penelope op. Lief kijkt ze me aan. " Yeey meisje meisje " lacht ze en ik knuffel haar. Hoop dat mijn kleine spruit een beetje op haar gaat lijken. Dol op Robbie maar ook plek voor mij. Iedereen feliciteerd ons en ik veeg mijn tranen weg. Ik ben zo blij, een mini Olivia. Ookal was een mini Robbie ook geweldig geweest. " Gefeliciteerd lieverd " fluisterd Max in mijn oor als hij me een knuffel geeft. " Zo blij dat jullie er zijn " huil ik en pak hem steviger vast. Als ik weer tot zinnen ben gekomen pak ik de mircofoon. " Niet alleen Robbie en ik weten wat het wordt maar ook Manouk en Matthy weten al een poosje wat het wordt. We hadden een kleine gender reveal in Italie maar hebben besloten het vandaag op deze bijzondere dag ook een beetje hun dag te maken " vertel ik, " nou let's go broetje, vuren dat ding " lach ik verder en Matthy pakt zijn kanon. Daar komt allemaal blauwe confetti uit maar dat wisten we natuurlijk al. Iedereen feliciteerd hun ook. Nu tijd voor taart en gezellig kletsen. De middag vliegt om en veel mensen zijn al weg. We bestellen wat te eten en spelen een spelletje. Morgen avond vliegen Max, Kelly en Penelope weer terug naar Monaco want volgend weekend raced Max in Singapore. Vroeg in de avond ga ik naar bed, ik ben gesloopt. Ook Penelope slaapt al. Ik poets mijn tanden, haal mijn make-up af en doe mijn haar in een knot. Daarna loop ik zachtjes naar de slaapkamer en kruip ik snel het bed in. Ik zit nog even op mijn telefoon als ik ineens wat op bed voel. " Ikke niet slapen " huilt Penelope en ik houd de dekens omhoog. Snel kruipt ze in mijn armen en legt haar hoofd op mijn borst. Ik kriebel haar haar en daarna is ze al gauw vertrokken. Ik hoor nog mensen binnen komen en voel ook nog dat Robbie in bed kruipt. Daarna val ik algauw inslaap. Het wordt gewoon een meisje, niet te beseffen hoe blij we zijn!