Part Thirty-Nine

81 3 0
                                    

" Kan ook nog steeds niet in woorden uitbrengen hoe blij ik ben dat we elkaar weer hebben gevonden "

Picture: Huisje in Monaco it issss
Veel leesplezier ☺️
<------------------------

Olivia
Onze droom is werkelijkheid geworden, een zomerhuisje in Monaco in het complex waar Max, Kelly en Penelope wonen. Vet gaaf! Hun weten alleen van niks dus we gaan ze vandaag verrassen. Vannacht hebben we er voor het eerst geslapen nadat we gisteravond laat aankwamen. We zijn ongeveer 2 week bezig geweest met het verbouwen en inrichten. Gelukkig had Max die weken een triple header en was die dus niet thuis. Kelly was met hem mee dus dat kwam perfect uit. Als ik wakker word schuif ik de gordijnen open als ik uit bed ben gestapt. " Morning babe " hoor ik achter me en draai me om. " Morning " antwoord ik en loop naar hem toe om een kusje te geven. Daarna eerst koffie, dat ben ik echt nodig met deze drukte maker in mijn buik. Aaiend over mijn buik loop ik richting de keuken en zet koffie. Robbie komt ondertussen ook de keuken binnen gelopen en maakt een ontbijtje voor ons. Samen aan tafel eten we ons ontbijtje op en kleden ons daarna aan. 11 uur en we lopen onze deur uit, 1 verdieping omhoog en we staan bij Max, Kelly en Penelope voor de deur. Toch zenuwachtig druk ik op de bel terwijl ik weet dat of Max of Kelly open doet. " Suprrrisseee " lachen Robbie en ik als Max de deur open doet. " Huh? Olivia! Robbie! " roept Max verbaasd en geeft ons een knuffel. " Wat doen jullie hier? " vraagt hij, " we hebben een nieuwtje, mogen we binnenkomen? " antwoord Robbie. " Natuurlijk gek, kom verder " lacht Max verbaasd. Die snapt er echt niks van. " Rooooobbbiieee " hoor ik en Penelope rent de kamer in. " Heey schatje! " antwoord hij en tilt haar op. Gelijk knuffelt ze hem en hangt daarna naar mij. " He lieverd! " zeg ik en knuffel haar. " Kel, we hebben bezoek " lacht Max, " ja dat hoor ik, kom er aan " hoor ik haar lachen en even later staat ze in de woonkamer. " Wat een leuke verrassing schatten " zegt ze en geeft ons een knuffel. Samen gaan we om de keukentafel zitten. Penelope kruipt bij Robbie op schoot en begint met kleuren. " We zijn hier natuurlijk niet zomaar " begin ik, " ja we hadden een ideetje voor een zomerhuisje. En nu leek Monaco ons een perfect locatie wat betreft jullie en het fijne leven hier " gaat Robbie verder. " Dus naar lang wikken en wegen besloten om het toch maar te doen. Wij zijn in bezit van het huisje in deze appartementcomplex, recht onder jullie " eindig ik en leg de sleutels op tafel. " Nee dat meen je niet! Wat leuk! " roept Max, " wat gaaf jongens, dit wordt echt amazing " giegelt Kelly. " Ja we konden deze kans niet voorbij laten vliegen en helemaal niet onder jullie en dicht bij jullie " antwoord ik en Max staat op. " Heel geweldig dit nieuws! " zegt hij en geeft me een knuffel. " Willen jullie kijken? Het is allemaal al af " vraag ik en ze knikken. " Hoe dan? " lacht Kelly. " Ja gelukkig had Max een triple header en was jij mee. Zo viel alles gelukkig samen " vertel ik haar en we lopen naar beneden. Robbie heeft ondertussen Penelope alles rustig verteld en ze is dol enthousiast. Ik doe onze deur open en laat Max en Kelly voor gaan. " Wow super mooi " hoor ik Penelope zeggen als ze door het huis wandelt. Als ze daarna een deur opent komt ze in de babykamer. Kleine roze tintjes maar ook beige. Dat vonden we de mooiste kleuren om te gebruiken. We zullen hier ook vaak zijn als de kleine is geboren. De hele dag hangen we rond met z'n allen en zijn we allemaal ook ontzettend blij dat we elkaar nu nog vaker gaan zien. In de avond besluiten Max en ik samen eten te gaan halen om de hoek. Even een loopje, even de beentjes strekken na een middagje zwembad liggen. " Dit is echt heel fijn Olivia " zucht Max en slaat een arm om me heen als we buiten lopen. Glimlachend leg ik mijn hoofd even tegen zijn schouder. " Ik vind het zelf ook heel fijn, vooral met deze kleine spruit als ze er is. Dichtbij jullie en een fijne vertrouwde omgeving " antwoord ik en aai even over mijn buik. We kletsen veel onderweg en het is geen minuut stil. Max voelt als Matthy, zo fijn, zo hecht en zo dichtbij. Zo dankbaar dat we elkaar weer ontmoet hebben en dat de band zo goed is. " Kan ook nog steeds niet in woorden uitbrengen hoe blij ik ben dat we elkaar weer hebben gevonden " mompel ik op de terugweg. " Gek he, dat heb ik ook " antwoord hij en ik knik. Gearmd lopen we terug het appartementencomplex binnen. Terug naar huis. Ja Monaco wordt nu ook echt thuis, een heel fijn idee. De eerste avondmaal in ons nieuwe huis. Bij thuiskomst geef ik Robbie een kus die samen met Penelope de tafel aan het dekken was, super schattig. We kletsen over plannen die we hebben samen en over de toekomst. Die zal snel veranderen want er zal iemand zich bij de familie voegen. Daar wachten we allemaal met smart op. De kleine spruit is nu al geliefd en zo welkom. Nog een paar weekjes wachten. De avond vliegt om en kort na 12 uur vertrekken Max en Kelly met een slapende Penelope naar boven. We geven ze een knuffel. " Tot morgen " lachen we en zwaaien daarna. Blaas kusjes krijgen we terug. En daarna heel veel hartjes in de groepsapp. " Nou de verrassing is goed gelukt " grap ik als we in bed liggen. " Nou en of, wat een fijne mensen. Kan het niet omschrijven hoe fijn het is als we met z'n allen zijn " verteld Robbie en ik knik. " Precies over dit had ik t ook met Max. Zo fijn, zo hecht ik hou er van " antwoord ik en kruip tegen hem aan voor zover dat nog kan met die toeter. " Lekker slapen lievelings " fluister ik en geef hem een kus. " Slaaplekker princess " antwoord hij en kriebelt over mijn buik. Gauw daarna ben ik vertrokken.

It's just the two of usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu