Part Fourty-Eight

74 1 0
                                    

" Ja de rest heeft het te druk met andere dingen "

Picture: Ons eigen stulpje in Eindhoven
Veel leesplezier ☺️
   <------------------------

Olivia
Nadat Robbie 5 jaar in Casa Del Huts heeft gewoond, ik 2 jaar en Novelle 1 jaar gaan we nu verhuizen. Terug naar Eindhoven. Voor Robbie dan, wij gaan gewoon gezellig mee. Alle jongens gaan weer terug naar hun oude vertrouwde omgeving. Dus het huis wordt weer in de verkoop gezet en we splitten allemaal een kant op. Het voelt heel raar en onwennig maar iedereen is klaar voor de stap. Vooral qua kinderen werd het nu te klein. Matthy gaat samen met Manouk en Jonas terug naar Ameide, Raoul en Lieke gaan ook die kant op terug, Milo en Zoë gaan terug naar Utrecht en Koen en Manielle gaan terug naar onze hoofdstad, Amsterdam. We zijn al weken druk bezig met verven, verhuizen en wat er verder allemaal bij komt kijken. Vandaag is de laatste dag in Casa Del Huts. Het voelt gek en op sommige vlakken niet goed maar het komt goed. We gaan van elkaar spreiden maar komen en blijven bij elkaar. De jongens huren een kantoor midden in Utrecht dus dat wordt dan onze ontmoetingsplek als we elkaar willen zien. Ook gebeurt dat natuurlijk bij iemand thuis. Maar op kantoor zal je elkaar vaker tegen komen. Robbie brengt Novelle en Jonas naar de opvang, voor de laatste keer. Ze hebben allebei wat lekkers mee voor de kindjes en voor de leidsters. Dit doen we vandaag zodat wij onze handen leeg hebben vandaag voor het verhuizen. Het zullen aardig wat ritjes worden naar Eindhoven en terug. Als Robbie terug is laden we de auto vol en rijden we naar Eindhoven. Op naar ons huisje, ons eigen huisje. Thuis aangekomen laden we de auto uit en gaan we naar binnen. Ik ben hier al weken niet geweest en het is zo erg veranderd. Er zit een nieuwe keuken in, nieuwe vloer, nieuw kleurtje op de muren en nog veel meer. De badkamer is ook nieuw en heel fijn met twee douchen en een groot familiebad. Onze slaapkamer is groot, netzo als die van Novelle en ook die van onze kleine spruit. Zelfs nog een inloopkast. Ik kan niet wachten om hier te wonen. Dit wordt echt genieten. Als we de auto hebben uitgeladen rijden we weer terug naar Casa Del Huts. Daar lunchen we met z'n allen en laden we de auto weer vol. Dit doen we nog 4x en dan is het tijd om de kindjes op te halen. Samen met Robbie haal ik ze op en dan weer terug. Voor de laatste keer de auto vol maar deze keer ook met Novelle. Casa Del Huts is leeg. Dit voelt zo raar. Wanneer Raoul de deur achter zich dicht trekt is het definitief. Tranen vullen mijn ogen. " Dag fijn huis, het eerste huis waar ik voor het eerst echte liefde voelde en waar Novelle haar eerste levensjaar mocht opgroeien. Thanks voor de mooie feestjes Casa Del Huts. Je zult nooit vergeten worden " mompel ik en veeg mijn tranen weg. Iedereen heeft het moeilijk met afscheid nemen van het huis. De jongens hebben er natuurlijk 5 jaar in gewoond dus dat snap ik. Maar door dit avontuur is de groep zoveel hechter geworden en hun band zoveel sterker. We nemen afscheid van elkaar en gaan allemaal onze eigen kant op. Novelle zit bij Robbie in de auto terwijl ik in mijn eigen auto alleen achter hun aanrijdt naar Eindhoven. Muziek op en voor dat ik het weet zijn we er. Ik parkeer de auto en stap uit. Robbie haalt Novelle uit de auto. Samen lopen we naar binnen. Daar zet Robbie Novelle op de grond en loopt ze door het huis. Ze kijkt haar ogen uit als ze haar speelhoekje ziet. " Mama " hoor ik haar zeggen en ik loop naar haar toe. Ze wijst naar al haar speelgoed en knuffelt me daarna. Daarna gaat ze spelen en draai ik me om. Robbie zit op het keukeneiland. " He gekkie, daar hebben we stoelen voor " lach ik en ga tussen zijn benen staan. " Weet ik " antwoord hij en drukt een kus op mijn voorhoofd. Even staan we zo en gaan we daarna veder opruimen. Eerst leg ik Novelle nog even in haar bedje voor een klein dutje. " Lekker slapen schatje " fluister ik en aai even over haar wangetje. Daarna sluit ze haar ogen en slaapt ze al gauw. Max, Kelly en Penelope komen vandaag ook kijken. Ze zijn zelf ook aan het kijken voor een huisje hier in Nederland zodat we elkaar nog vaker kunnen zien. Dat zou natuurlijk geweldig zijn, ook voor Penelope en Novelle. We ruimen de laatste dozen op en ik zet de eerste was aan. Daarna verschoon ik ons bed en ook die van de logeerkamer. Als Novelle dan lekker bij Robbie zit haar flesje leeg te drinken en broodje te eten, verschoon ik ook haar bed. Als we met z'n drietjes op de grond zitten te spelen, gaat de bel. Novelle staat op en rent naar de voordeur. Ik loop snel achter haar aan. " Klein stapje naar achteren schat " zeg ik en pak haar schoudertje vast. Daarna open ik de deur. Max, Kelly en Penelope staan voor de deur. Gelijk steekt Novelle haar handjes uit naar Max, die haar daarna optilt. " Dag vriendin " lacht hij en drukt een kus op haar voorhoofd. " Robbbieeee " roept Penelope en rent naar binnen. " Nou Kelly, wat leuk dat je er bent " lach ik en knuffel haar. " Ja de rest heeft het te druk met andere dingen " lacht ze en ik knik. " Kijk kleinigheidje van ons voor jullie " zegt ze binnen en geeft me een mooie bos bloemen. " Dankjewel, jullie allemaal " zeg ik en geef Kelly wederom een knuffel. " Dag schat " zegt Max en drukt me een kus op de wang. " Zo eindelijk tijd voor me? " lach ik en hij lacht. Penelope en Robbie zitten samen op de grond te spelen als ik het drinken verzorg. Ondertussen is ook Max samen met Novelle er bij gaan zitten. Samen met Kelly loop ik door het huis om haar alles te laten zien. Als dan Max ook tijd heeft loop ik hetzelfde rondje nog een keer. In de avond gaan we lekker uitgebreid eten. " Wij moeten wat vertellen " zegt Max en grabbelt in zijn zak. " Look what i have " lacht hij en houdt sleutels omhoog. " Nee joh! Zo snel, te gek " lach ik en sta op. Ik vlieg hem om de hals en feliciteer hem. Hetzelfde doe ik mer Kelly en Robbie volgt. " Waar dan ? " vraag ik, " niet schrikken. Een paar straten verderop " lacht Kelly. " Nee hou op! " lacht Robbie maar ze knikken. " Amazing " mompel ik. Daarna hebben we het veel over hun nieuwe huis en ons huis. Te gek dat we straks dichtbij elkaar wonen. In Monaco is dat al zo maar nu ook hier, in Nederland. Als het eten op is, stop ik Novelle in bad en breng haar naar bed. Vanacht slaapt ze bij ons, zodat Penelope op haar kamer kan slapen. Ik voed haar en ze valt onder het drinken inslaap in mijn armen. Ik kijk haar aan als er op de deur wordt geklopt. " Ja? " vraag ik zachtjes en de deur gaat open. Robbie staat daar. Al gauw zit die naast me op bed. " Even een klein momentje samen, voor de eerste keer in het nieuwe huis slapen " fluisterd hij en aait over haar hoofdje. We leggen haar samen in het ledikantje wat nog in onze kamer staat. Daarna verlaten we samen de kamer. Ze slaapt, ben benieuwd voor hoelang. Ondertussen hebben Max en Kelly Penelope naar bed gebracht en spelen wij wat spelletjes. Mijn buik doet zeer van het verhuizen dus ik hou het vroeg voor gezien. Maar dan besluit iedereen naar bed te gaan. We wensen elkaar weltrusten en gaan ieder een eigen kant op. Ik poets mijn tanden en dan ga ik gauw naar bed. Ik ben gebroken na al dat verhuizen....

It's just the two of usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu