" I will princess "
Picture: Penelope & Lando Norris
Veel leesplezier ☺️
<------------------------Olivia
Vandaag is het weer tijd om naar huis te gaan na een ongelofelijk leuke week bij Max en Kelly. Snel bevriend geraakt en ongelofelijk hecht met elkaar. Penelope die dol is op Robbie, wat ik natuurlijk maar al te goed begrijp. Maar vandaag is dan echt de dag om weer afscheid te nemen. Rond 10 uur hoor ik Penelope rommelen in onze kamer. Vanacht heeft ze bij ons geslapen omdat ze ons zo gaat missen. Ik open mijn ogen en zie dat ze op de grond zit te spelen met haar pop. Normaal gaat ze altijd gelijk als ze wakker is naar de woonkamer maar dat is vandaag anders. Ze wilt absoluut niet dat we weggaan en wijkt dus ook niet van onze zijde momenteel. Als ze door heeft dat we wakker zijn klimt ze weer bij ons op bed. " Goeiemorgen " giegelt ze vrolijk en springt tussen ons in. " Goedemorgen " lachen we beiden en ze kijkt me aan. " Jullie mogen echt nie weg! " zegt ze jammerend, " dat snap ik schat. Maar ook wij moeten weer werken en thuis worden we ook heel gemist " verteld Robbie en trekt haar op zijn schoot. " En jij vliegt straks met Max, mama en Norris naar Frankrijk voor de race van aankomend weekend " vertel ik er achter aan. " Norris Norris " klapt ze en daarna is het ook helemaal prima dat wij weer naar huis gaan. Ze probeert te helpen met onze koffers inpakken maar voornamelijk loopt ze in de weg. " P, broodje ? " hoor ik Max dan roepen en dan rent ze weg. Wij pakken daarna rustig onze koffers verder in. We vertrekken gelukkig tegelijkertijd richting de airport dus dat is voor Penelope ook nog fijn. Nadat we klaar zijn met pakken ontbijten we wat en gaan we daarna richting de airport. Daar meeten we Lando en is Penelope gelijk ons vergeten. " P, zeg je nog even doei tegen Olivia en Robbie? " vraagt Max en ze knikt. Ze rent naar ons toe en Robbie tilt haar op. " Doei, lieve Robbie! Tot snel " giegelt ze, " tot snel princess " antwoord hij en ze geeft hem een knuffel. Daarna geeft Robbie haar aan mij. " Goed naar mama en Max luisteren he! En we zien elkaar snel weer vriendin " lach ik en ze knikt. " Dag lieve Olivia " lacht ze lief en geeft me een knuffel. Daarna nemen we afscheid van Max en Kelly. " Tot snel! " knuffel ik Kelly, " heel snel " antwoord ze en daarna laat ze me los. Daarna neemt Max me in zijn armen. " Tot snel kleintje. Ik zal je missen " zegt hij en ik pak hem nog harder vast. " Tot heel snel big Max, go get Ferrari this weekend! " antwoord ik en hij drukt een kus op mijn voorhoofd. " I will princess " fluisterd hij en daarna geef ik Lando ook nog een knuffel. Daarna is het tijd om te gaan boarden. Samen zwaaien we nog naar de rest die verder vliegt naar Frankrijk. " Wat een week " zucht Robbie als die zich laat ploffen op een stoel. " Zeg dat wel " lach ik en ga naast hem zitten. Al gauw daarna kunnen we het vliegtuig in terug naar Nederland. Al snel daarna staan we op Nederlandse bodem en haalt Matthy ons op. " Broertje!! " roep ik en ren naar hem toe. " Olivia! Robbie " roept hij enthousiast. " We zijn er weer " lacht Robbie en we geven hem een knuffel. " Hoe was het? " vraagt hij als we in de auto zitten. " Amazing " mompel ik. We vertellen het verhaal over Penelope en over het weekend. " Dan weet ik dat m'n kleine een geweldige oom en tante krijgt! " zegt hij vrolijk en ik knik. " Hoe was jullie " babymoon " ? " vraag ik, " ontzettend mooi en lekker warm daar in Griekenland. Veel gelopen dus Manouk is kapot " vertelt hij en draait de oprit op. " Home sweet home " mompel ik als ik mijn koffer over de drempel til. " Olivia! " roept Raoul als ik de woonkamer inloop. " We zijn er weeeer " grijns ik en iedereen komt een knuffel geven. Daarna gooi ik mijn koffer open in de waskamer en begin ik met sorteren als ik een briefje in een redbull shirt tegen kom. " Bedankt voor deze fijne week! Penelope is dol op jullie en wij ook. We houden van jullie. Liefs Max, Kelly en Penelope " staat er en ik mis ze nu al. " Robbie! Kom eens " roep ik en gauw daarna staat die naast me. " Kijk wat ik in mijn koffer vind " zeg ik en geef het briefje. " Ach wat lief " zegt hij en geeft me een kus. Ik maak een foto van het briefje en stuur hem dan in onze groepsapp. " Bedankt lieverds voor het briefje! Wij vonden deze week ook amazing en zijn ook echt dol op Penelope! Wij houden ook ontzettend veel van jullie " schrijf ik erbij. Kelly en Max sturen beiden hartjes en dat ze veilig geland zijn. Heel fijn! Ik begin met wassen en daarna plof ik op de bank. 6 uur en Raoul heeft eten gekookt. Met z'n allen zitten aan tafel en praat iedereen met elkaar. Ik ben een beetje afwezig door de drukke week. Op tijd naar bed dan is morgen weer alles oke. Na het eten help ik Matthy met afruimen en opruimen. Daarna gooi ik de was in de droger en zet ik een nieuwe was aan. Robbie komt al druk bellend voorbij met een grijns op zijn gezicht. Die jongen is soms niet helemaal honderd! Na het laatste wasje ga ik richting bed. Ik wens iedereen weltrusten en ga naar boven. Daar poets ik mijn tanden en ga dan naar de slaapkamer. Ik druk de tv aan en kijk nog snel de samenvatting van de grand prix van Monaco. Ondanks dat ik er ben geweest, vind ik het toch fijn om het nog ff terug te kijken. Ik stuur een snap naar m'n beste vrienden op snap en kleed me daarna om. Robbie ligt ook al in bed dus gauw daarna kruip ik er ook in. Ik kijk nog even op mijn telefoon. Daar staat een snap van Max tussen. Die open in nog, " he joh, je was er in real life en dan ook nog terug kijken " staat er in en ik lach. Snel reageer ik dat ik dat fijn vind en dat ik weet dat ik raar ben. Gauw daarna kruip ik tegen Robbie aan en val al gauw inslaap.