" Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld Olivia "
Picture: Het hotel waar Robbie en Olivia verblijven
Veel leesplezier ☺️
<------------------------Olivia
Ik word wakker van gerommel in de kamer en open gauw mijn ogen. Ik draai me om en zie dat Robbie er niet meer ligt. Ik stap het bed uit en loop richting de badkamer. Robbie staat daar al aangekleed en al zijn haren te doen. " Goeiemorgen " krap ik op mijn achterhoofd en van schrik draait Robbie om. " Goeiemorgen schat, werd je wakker van mij? " vraagt hij en ik knik. " Ouch sorry, niet mijn bedoeling " mompelt hij, " geeft niks. Was ook wel tijd om wakker te worden aangezien jij al helemaal ready bent en ik niet " lach ik en hij knikt. " We kunnen maar tot 11 uur ontbijten, dus ik was ook van plan om je zo wakker te maken " antwoord hij en ik knik. Ik draai me om, om naar de kast te gaan om te kijken wat ik aan wil doen. Ik pak mijn telefoon om te kijken hoe warm het is. 24 graden, prima weer voor een jurkje dus. Ik trek mijn lichtblauwe jurkje aan en pak dan nog wat lingerie. Als Robbie klaar is in de badkamer ga ik mezelf snel klaar maken zodat we kunnen ontbijten. Als ik klaar ben wandelen we hand in hand naar het ontbijt. Het ontbijt bij Van Der Valk is zo uitgebreid, je hebt zoveel verschillende dingen en dat is best moeilijk kiezen. Als we allebei ons bordje vol hebben lopen we terug naar ons tafeltje en haal ik nog koffie voor ons twee. " Lekker geslapen? " vraagt Robbie als we zitten te eten, " onmens lekker, jij ?" antwoord ik. " Ook lekker. Zullen we vandaag lekker shoppen? " stelt hij voor en ik knik. Na het ontbijt gaan we terug naar de kamer om onze spullen te pakken en het hotel te verlaten voor nu dan, vanavond komen we terug natuurlijk. " Zullen we naar Enschede om te gaan shoppen? " stel ik voor als ik op Google Maps heb gekeken wat een beetje dichtbij is om te shoppen. " Ik vind het helemaal prima, zolang we maar samen zijn " antwoord Robbie en lacht lief daarna. " Ga jij rijden of ik? " vraagt hij en ik haal mijn schouders op. Hij gooit zijn autosleutels naar mij en loopt naar de bijrijderskant. " Dit bevalt me wel " grijnst Robbie als we in de auto zitten. " Wat bevalt je wel " grap ik, " dat ik jou lekker kan laten rijden. Volgens mij vind je dat echt leuk " antwoord hij. " Ja en dan in zo'n auto vind ik het al helemaal geen probleem " lach ik en start de auto. " Ik zie ons al helemaal zitten als we met z'n allen op vakantie gaan met de auto richting Kroatie of Italie. Lekker om en om rijden " zegt Robbie als ik op de snelweg rij. " Ja morgenavond maar even om tafel met iedereen of iedereen het een leuk idee vind " antwoord ik en zie Robbie knikken. Na wat heerlijke nummertjes is de rit voorbij gevlogen en zijn we in Enschede aangekomen. We bekijken wat winkeltjes en na 2 uur shoppen zijn we beiden aardig geslaagd en ploffen we op een terasje. " Vind jij het niet vervelend dat je zoveel herkent word ? " vraag ik aan Robbie als we eenmaal zitten. " Nee, ik ben het wel gewend. Heb er natuurlijk zelf voor gekozen dus ja dan krijg je dit. Snap dat het voor jou allemaal nieuw is en gek is " antwoord hij. " Nou ja, ik was het van Matthy al wel een beetje gewend maar ja het zal wel wennen " zeg ik en hij knikt. Ik bestel een broodje zalm en Robbie een broodje gezond. Na het eten besluiten we om nog even rond te lopen en dan terug naar het hotel te gaan. Als we bij de auto staan gooit Robbie weer zijn autosleutels naar mij. " Wil je echt niet zelf rijden liefje ? " vraag ik en hij schud zijn hoofd. Ik stap in en rij weer terug richting Almelo. Met alle nieuwe spullen ploffen we op bed in de hotel kamer. " Mijn voeten doen pijn " lach ik, " ja wie gaat er dan ook op hakken shoppen, gek " lacht Robbie terug en ik geef hem een por. Hij komt boven me hangen en kijkt me aan met zijn sprankelende bruine ogen. " Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld Olivia " mompelt hij, " ik ook niet Rob. Ik vind het heel fijn tussen ons " antwoord ik en streel over zijn gezicht. Even blijven we elkaar glimlachend aan kijken en dan opeens kust hij me. Deze kusjes zijn zo ontzettend fijn en ik geniet ervan. " Waar gaan we vanavond eten ? " vraag ik als Robbie stopt met kusjes geven. " Jaa, dat weet alleen ik " antwoord hij lachend en springt van het bed. " Rob, toe nou " mopper ik en ik hoor hem lachen in de badkamer. " Jij bent echt gemeen " mompel ik en ik hoor hem nog harder lachen. " Zullen we gaan zwemmen ? " stelt hij voor en ik reageer niet. " Ouch ben je nou gepiekeerd? " lacht Robbie en ik steek mijn middelvinger op. " Kom op, het is een verrassing " zegt Robbie en ik draai me om. " Oke dan, maar ik kan hier zo slecht tegen " antwoord ik. " Kom we gaan zwemmen " zegt Robbie die zijn zwembroek al aan heeft. Ik trek snel mijn bikini aan en dan lopen we naar het zwembad. Na een klein uurtje gedobberdt te hebben gaan we terug naar de kamer om lekker te douchen en om ons klaar te maken om straks te gaan eten. Robbie gaat eerst douchen en daarna ik. Na het douchen trek ik mijn zwarte leren broek aan met een body met v-hals een een geblokt coberjasje. Zwarte hakken er onder en ik vind het helemaal mooi. Haartjes in de krul en make-up op en daarna ben ik klaar. Klein luchtje op en dan is Robbie ook klaar. Nette licht grijze broek met een zwart blousje en nette schoentjes. " Om door een ringetje te halen, zo mooi ben je. En dat is allemaal van mij " mompelt Robbie en laat me een rondje draaien. " Nu word ik verlegen " zeg ik zachtjes, " dat hoeft niet. Je bent prachtig schat " antwoord Robbie en we lopen de kamer uit. Deze keer stap ik in bij de bijrijderskant en rijdt Robbie zelf. " Wie gaat drinken vanavond ? " vraag ik en Robbie haalt zijn schouders op. " Drink jij maar, ik heb niet heel veel zin in alcohol " antwoord ik en hij knikt. " Heel zeker? " vraagt hij en ik knik. " Wij gaan vanavond lekker sushi eten " zegt Robbie ineens als we er bijna zijn denk ik want dat geeft de navigatie aan. " Oh, zo lekker " mompel ik en Robbie begint te lachen. Als Robbie de auto parkeerd lopen we naar binnen en wordt onze tafel aangewezen. De hele avond hebben we het over onze eventuele vakantiereis met de boys en girls alleen weten we niet wat hun er van vinden. Wij zijn beiden dol enthousiast om met z'n allen op vakantie te gaan. " Als iedereen mee zou gaan, zou dat betekenen dat we met z'n tienen op vakantie gaan " zeg ik tegen Robbie en hij knikt. " Dat zijn 3 auto's, tenzij iedereen perse met eigen auto wilt maar dat vind ik een beetje onzin " antwoord hij en ik knik instemmend. Beiden schrijven we de plannen op in onze telefoons om het morgen vol enthousiasme tegen iedereen te vertellen. Na het heerlijke eten rij ik terug naar het hotel. Daar aangekomen kijken we samen nog een film, pakken we onze spullen weer in omdat we morgen voor 11 uur uit moeten checken en gaan daarna slapen. Het is mooi geweest voor vandaag. Veel gelopen, lekker gegeten en een hele fijne dag samen gehad. " Slaaplekker bubs " mompel ik en nestel me tegen Robbie aan. " Weltrusten liefste " antwoord hij en drukt een kus op mijn achterhoofd. Ik hoor dat Robbie op zijn telefoon nog een filmpje wil gaan kijken. " Je mag ook wel op de tv kijken hoor schat, ik slaap wel " zeg ik, " heel zeker ? " vraagt hij en ik knik. " Je bent de beste " glimlacht hij en geeft me nog een kus. Hij streelt door mijn haar en daarvan val ik al gauw inslaap.