" Zo ik kan met vakantie "
Picture: Onze Olivia
Veel leesplezier ☺️
<------------------------Olivia
De laatste dag thuis voordat we morgenochtend vroeg vertrekken richting Kroatië. De laatste voorbereidingen zullen vandaag getroffen moeten worden. Alle jongens zullen vandaag nog wel weer druk hebben met hun video's maar dat maakt niet uit. Ik sta op rond een uurtje of 8 om nog even een lekker rondje hard te lopen voordat alle voorbereidingen straks beginnen. Ik hijs me in mijn sportkleren en loop dan naar beneden waar ook al ligt brand. Wie is er zo vroeg wakker? Ik loop de woonkamer in en zie dat Matthy daar al zit. " Hey, goeiemorgen " zeg ik vrolijk, " morguh " antwoord hij en kijkt op van z'n telefoon. " Jij bent vroeg wakker " zeg ik en hij knikt. " Kon niet meer slapen dus ja dan maar beter uit bed gaan dan blijven liggen " vertelt hij en ik vul ondertussen mijn waterfles. " Maar jij bent er ook vroeg bij " zegt hij en ik knik. " Ga nog even een rondje hardlopen voordat alle hectiek rond de voorbereidingen vanmiddag verder gaan " vertel ik en Matthy knikt. " Als je toch hier bent kun je dan een was aanzetten? Er liggen nog een paar wasjes te wachten " zeg ik tegen Matthy, " komt goed zussie " antwoord hij en ik geef hem een knuffel. Ik trek mijn hardloop schoenen aan, doe mijn oortjes in en trek dan de deur achter me dicht. Het is half 10 als ik weer terug ben en direct onder de douch spring. Terwijl ik onder de douch sta wordt er op de deur geklopt. " Jaa? " roep ik, " ik ben het schatje " hoor ik Robbie zeggen en stap snel de douch uit om de deur open te doen. Gauw stap ik daarna weer onder de warme douch en komt Robbie al gauw bij me staan. " Goedemorgen " zeg ik en geef hem een kus. " Jij was er vroeg uit " antwoord hij en ik knik. " Heb even een rondje hardgelopen " zeg ik en hij knikt. Na het douchen trek ik makkelijke en lekker zittende kleding aan en doe mijn haar in een staart. De was die Matthy heeft aangezet is ondertussen ook klaar dus die hang ik op en zet een nieuwe was aan. Daarna even lekker ontbijten met de hele groep en dan snel aan de slag met de verdere voorbereidingen. De bussen worden vandaag in gepakt, de reisdocumenten moeten allemaal bij elkaar komen te liggen en zo nog wel wat meer dingetjes. Isabella komt de auto van Robbie ophalen, Saar komt de auto van Raoul ophalen, Djes komt mijn auto ophalen en ook die van Matthy en zo komen er nog meer mensen de auto's halen zodat ze niet drie week voor het huis staan terwijl er niemand is. Dat leek ons niet zo'n fijn idee dus dan maar zo. Alle jongens zitten weer achter hun computer vast geplakt en de dames doen de rest van het werk. Ergens in de middag gaat de bel en ik loop naar de deur om hem open te doen. " Hey Isballa en Floris, kom binnen en let niet op de troep " lach ik en laat ze binnen. Ik ren de trap op om toch Robbie even achter zijn computer weg te trekken. " Liefje, kom je even mee naar beneden? Isabella en Floris zijn er om je auto op te halen " zeg ik als ik zijn koptelefoon zachtjes van z'n hoofd afhaal. " Ja tuurlijk schat " antwoord hij en loopt achter me aan naar beneden. " Zijn jullie al bijna klaar om te gaan? " vraagt Isabella en ik knik. " Ik ben voor Robbie en mij helemaal klaar maar ben de rest van de dames nog even aan het helpen. Robbie is vooral bezig met video's maken en editten " vertel ik en Isabella knikt. " Nou wij gaan ook weer verder. We zouden nog naar pap en mam gaan, die houden jou auto de aankomende 3 week " vertelt Isabella, " oh ja dat is prima hoor " antwoord Robbie en geeft haar de autosleutels. We nemen afscheid van elkaar en daarna doe ik de deur dicht. Robbie trekt me mee naar boven naar de slaapkamer. " Even een klein momentje voor de mooiste en liefste vrouw op deze aarde. Hulde aan jou die vrijwillig mijn koffers inpakt, me eten komt brengen als ik honger heb, me drinken komt brengen als ik dorst heb en ontzettend veel doet in het huishouden. Ik heb ontzettend veel zin een deze 3 week samen met jou. Ik hou van jou Olivia " ratelt hij en ik glimlach. " Lief dat je dit zegt Rob, dat doet me echt goed " antwoord ik en trek hem bij me op bed. Knuffelend liggen we even op bed. Daarna kruipt hij weer achter zijn computer en blijf ik even op bed liggen. Dat had ik beter niet kunnen doen want van alle drukte en hectiek de afgelopen dagen val ik binnen een paar seconden inslaap. " Schatje! Slaap je nou? " hoor ik Robbie fluisteren en ik reageer niet. Nog even geen zin om wakker te worden, ik sliep netzo lekker. Al gauw hoor ik niks meer en val ik weer inslaap. Rond 2 uur word ik uit mezelf wakker en zie ik Robbie me lachend aankijken. " Was je moe lieverd? " vraagt hij en ik knik, " alle drukte en hectiek knapte er even in " antwoord ik en sta op van het bed. " Ik heb trouwens de was die in de wasmachine zat opgehangen en een nieuwe er in gedaan " zegt Robbie, " je bent een schat " antwoord ik en geef hem een kus. " Beneden liggen nog chocolade broodjes en croissantjes, voor als je nog honger hebt " vertelt hij en draait zich dan weer om naar de computer. " Thanks, dan ga ik ff eten " antwoord ik en hij knikt waarna hij zijn koptelefoon weer opzet. Ik loop naar beneden en smeer de broodjes die er nog voor mij lagen en eet ze daarna op. Daarna verder met de was en kijken of ik de meiden nog kan helpen. Manouk heeft nog wel wat hulp nodig aangezien ze snel moe is, dus ik help haar met liefde. Al gauw zijn alle bussen klaar voor vertrek en komt Matthy als eerste uit z'n kamer gelopen. " Zo ik kan met vakantie " lacht hij, " en ik ook " hoor ik Robbie zeggen die achter hem loopt. " Fijn schat! " antwoord ik en geef hem een knuffel. Deze middag rust iedereen voor de rest uit en doen we niet teveel meer. Allemaal energie sparen voor de reis van morgen. Wel zoeken we een overnachtings camping op in Oostenrijk en komen we uit bij Camping Maltatal. Daar zit een hotel bij dus we boeken voor morgen en ook gelijk voor de terugweg. In de avond bestellen we kapsalon of iets anders. Daarna leggen we alle reisdocumenten op tafel bij elkaar plus andere spullen. Kort daarna vertrekt iedereeb richting zijn eigen kamer om nog even te chillen en daarna te gaan slapen, de wekker gaat tenslotte om 4 uur want om 5 uur willen we gaan rijden. Robbie en Raoul zijn moeder zullen dagelijks of om de 2 3 dagen een kijkje nemen hoe het gaat in het huis zodat we 100% zeker weten dat er niet veel kan gebeuren. Morgen ochtend kan iedereen nog lekker douchen want dat wordt dan nog wel gewass . Als laatste gaan Robbie en ik naar boven want we hebben samen alle broodjes gesmeerd en alles voor de rest klaar gelegt voor morgen. Samen in bed kijken we nog een progamma en speelt er nog iets leuks af onder de dekens. Mijn wekker gaat om half 4 zodat ik rustig kan op starten. Om 22:00 wens ik Robbie slaaplekker en nestel ik me tegen hem aan. Al gauw ben ik ver in dromenland. Morgen gaan we op vakantie!! Zin in !