Part Nineteen

169 4 0
                                    

" Soms moet je regels overtreden "

Picture: Robbie & Olivia
Veel leesplezier ☺️
<------------------------

Olivia
Ik slaak een zucht als ik bezweet wakker wordt. Ja wat wil je ook anders als je de hele nacht verwikkeld in elkaar hebt geslapen. Ook Robbie wordt wakker en draait zich gelijk van me weg. " Godver wat heb ik het warm " mompelt hij en ik lach. " Ondanks de warmte heb ik toch lekker geslapen " antwoord ik en kriebel hem even over zijn rug. Hij draait zich om en staart me even aan. " Ik ben zo gelukkig met jou Olivia " zegt hij zacht en trekt me toch maar weer tegen hem aan. Even liggen we zo in bed en val ik toch weer inslaap. Toch niet genoeg geslapen dus. " Ol, Rob. Worden jullie wakker? Het is al 12 uur " hoor ik een stem zachtjes zeggen en bij het laatste zinnetje schrik ik wakker. " Wat? 12 uur? " zucht ik en ik zie Matthy knikken in de deur opening. Lekker uitgeslapen dus vandaag, dat mag ook wel eens. Als Matthy de deur weer dicht gedaan heeft stap ik uit bed om te aan te kleden. Ik trek mijn bikini aan en daarover een strandjurkje. Slippertjes eronder, haar in een knot en ik ben klaar. Vandaag gaan we lekker naar het strand toe. Voor Robbie pak ik zijn zwembroek en ook een shirt. Daarna help ik hem naar zijn favoriete voertuig van deze dagen. Na het eten vertrekken we richting het strand. Wat spelletjes mee, een goed boek en een goed humeur niet te vergeten. Door het zand rijden met een rolstoel wilt niet echt dus omstebeurt ondersteunen we Robbie richting het strand. Daar aangekomen leg ik onze handdoeken klaar en kan Robbie rustig gaan zitten of liggen, maar net wat ie wilt. Hij trekt zijn shirt gelijk weer uit en gaat dan op zijn handdoek liggen. " Mag dat druk verband er nu ook niet af? Anders heb ik straks zo'n witte voet " lacht hij, " ja dat kan wel. Dan doen we hem straks er gewoon weer om " antwoord ik en help hem met het verband. De zwelling is al bijna weg en ik kan het nu ook aanraken zonder dat die het uitgilt van de pijn. " Het wordt al beter " glimlach ik naar Robbie en hij knikt. Samen met Robbie en Manouk spelen we een spelletje terwijl de rest lekker aan het zwemmen is. " Ik wil eigenlijk ook wel zwemmen " moppert Robbie, " eigenlijk mag dat niet he " antwoord ik en hij knikt. " Soms moet je regels overtreden " grijnst hij en nu knik ik weer. Hij probeert op te staan maar zodra hij op zijn verkeerde voet staat zie ik zijn gezicht wit weg trekken. Snel sta ik op om hem te ondersteunen. " Schat, dat kan je nog niet alleen " mompel ik en hij knikt. " Maar het doet wel minder pijn dan gisteren en eergisteren " geeft hij toe. " Je mag wel proberen wat stapjes te zetten, kijken hoe dat voelt " zeg ik en hij knikt. Samen lopen we richting het water en dat gaat beter dan stil staan. " He Rob! Je kan weer lopen " juichen de mannen in het water. " Ho Ho wel met ondersteuning he " grijnst hij en laat zich daarna zakken in het water. " Dit voelt pas lekker " lacht Robbie en drijft een beetje in het water. Wel een beetje steunend op Raoul en Matthy blijft hij in het water en ga ik er weer uit. Ik plof weer op mijn handdoek naast Manouk. " Moet je voelen, ik voel de baby draaien " lacht ze en ze pakt mijn hand. Die legt ze vervolgens op haar buik en ik voel het direct. " Wow, de baby is druk aan het draaien " lach ik en ze knikt. Wij gaan weer verder met ons spelletje en halverwege komt Manielle ook uit het water. Lachend komt ze terug terwijl ze niet door heeft dat Koen achter haar aan rent. Voor ze het weet ligt ze weer in het water en hoor ik ze hier beiden lachen. Ik besluit om even mijn ogen dicht te doen en te genieten van de brandende zon op mijn lichaam. Na een paar tellen word er boven op me gedrupt. Mijn ogen schieten open en ik zie Robbie en Matthy boven me staan. " Ga weg met dat gedrup boys " grinnik ik en beiden schudden ze hun hoofd. Als we me beiden op willen tillen rol ik snel van mijn handdoek af en ren ik weg zodra ik ben op gestaan. " 1-0 voor Olivia " grijns ik en steek mijn middelvinger op. Lachend staan ze naast elkaar. Als ze beiden inmiddels zijn gaan zitten loop ik terug. Niet wetende dat ze hun plannetje verder hebben gemaakt. Zodra ik weer op mijn handdoek zit pakken ze beiden mijn handen en benen vast. Voordat ik het weet lig ik in het water met wat behulp van Koen. " 1-1 lekkerding " grijnzen ze beiden als ik weer boven kom. " Oh dit wordt een zware avond voor jullie " lach ik hard als ik langs ze uit het water loop. Lachend komen ze achter me aan. Als ik weer op mijn handdoek lig komt Robbie boven op me liggen. " Gast jij bent fucking zwaar " mompel ik en duw hem van me af. " Normaal vind je dat ook niet erg " grijnt hij, " nee maar dan doe je wat, nu lig je stil " grijns ik terug. " Ja ho maar, meer hoeven we niet te weten " lacht de rest en Robbie knipoogt naar me. Voordat hij van me af gaat geeft ie me nog een kus en dan kan ik eindelijk weer ademen. Aan het einde van de middag besluiten we een drankje te doen bij de bar hier aan het strand. Robbie z'n voet is bijna helemaal goed. Hij loopt zonder ondersteuning voor me uit maar nog niet helemaal vlekkenloos. We ploffen op de bank en ik bestel een sex on the beach. " Oh dat kan ik je ook wel geven hoor " grijnst Robbie, " oh, altijd al willen doen " lach ik terug en die had ie niet verwacht. " Nou let's go dan " antwoord hij en ik schud mijn hoofd. Na het drankje aan de bar gaan we terug naar ons huisje. Om en om springen we allemaal onder de douch. Vanavond koken Milo en Zoë dus die gaan als eerst douchen. Ik zit een beetje te chillen op bed als Matthy binnen komt lopen. " He broertje " lach ik en ga rechtop zitten. Hij doet de deur dicht en draait hem opslot. " Wat ben je met me van plan " grijns ik,  " niks gekkie " lacht hij en komt naast me zitten. " Vertel, watsup " zeg ik als ie naast me komt zitten. " Ik wil Manouk ten huwelijk vragen " mompelt hij binnenmonds. " Nee! Ga weg. Wat gaaf " roep ik en hij legt daarna gelijk zijn hand op mijn mond. " Sst jong sukkel " lacht hij en ik moet ook lachen. " Sorry " mompel ik. Verder legt hij het uit hoe die het wilt doen en of ik wil helpen. " Altijd broertje " lach ik wn geef hem een knuffel. " We kunnen eten " hoor ik Zoë roepen en samen lopen we die kant weer op. Na het eten gaan Robbie en ik nog even douchen. " Wat ben jij oversekst zeg " lach ik als we onder de douch staan. " Ja maar ik zit gewoon graag aan jou " grijnst hij en streelt me over mijn rug. Na het douchen doen we nog een spelletje met de rest. Morgen is de dag voor Matthy. Ik vind het zo spannend ookal weet ik dat ze wel ja gaat zeggen. Na het spelletje kruipen we het bed in. De 1,5 week is voorbij gevlogen. Nog 1,5 week en dan gaan we weer naar huis. Ook stiekem wel lekker. Robbie en ik kijken nog een serie en gaan daarna slapen. Dit keer niet tegen elkaar aan maar alleen een handje vast zodat ik toch het idee heb dat ie dichtbij me is ookal is die dat wel. Het gaat om het principe..

It's just the two of usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu