Part Ten

289 10 0
                                    

"En jij bent een van mijn favoriete vrouwen op deze wereld lieve Olivia "

Picture: Milo & Robbie
Veel leesplezier ☺️
   <------------------------

Olivia
Vrijdagochtend en we worden wakker in Robbie zijn oude bed. Ik heb vanacht voor het eerst alleen in een string geslapen samen met Robbie en dit voelde weer zoals thuis. Thuis sliep ik altijd al zo maar ja beetje gek om dat te doen als je niet met elkaar gaat. " Heerlijk wakker worden zo in de ochtend als ik gewoon je warme lichaam tegen me aanvoel zonder shirt er tussen " fluisterd Robbie die tegen me aanligt van achteren. Zijn vingers glijden over mijn arm richting mijn buik. Daar laat hij zijn hand rusten. " Ik vind dit ook ontzettend fijn " antwoord ik en trek zijn armen nog steviger om me heen. Een hele tijd blijven we zo liggen en vallen we zelfs nog heel even inslaap. " Robbie? Olivia? Komen jullie ontbijten? " hoor ik ineens vanaf beneden en ik schrik op. " Shit ja, we zouden samen ontbijten " zegt Robbie en springt het bed uit. Snel doe ik dat ook en kleden we ons aan. " Sorry, we vielen weer terug inslaap " lacht Robbie als we aan tafel schuiven. Zijn ouders beginnen te lachen. Na het ontbijt pak ik onze tas weer in en vertrekken we tegelijkertijd met Isabella en Floris. " Dag lieverds, tot snel " zwaaien zijn ouders ons uit. " Tot gauw " antwoorden we tegelijkertijd. " Wij gaan nog even Eindhoven in, hebben jullie zin om mee te gaan? " stelt Robbie voor aan Floris, die op zijn beurt dat Isabella aankijkt. " Ik vind het goed " antwoord ze dan en we rijden achter elkaar aan richting de parkeergarage. Met zijn viertjes slenteren we door Eindhoven. Robbie heeft echt een leuke zus en schoonbroer natuurlijk. Rustig shoppen is er niet bij want Robbie wordt vaak herkent en gaat dan op de foto. Een paar meiden van ongeveer mijn leeftijd willen ook op de foto met Robbie en kijken mij afkeurend aan. Haha, vast jaloers denk ik dan maar. Als Robbie klaar is met de foto komt die naar me toe en pakt mijn hand. Jammer bitches, deze boy is al bezet. " Die waren flink jaloers " lacht Isabella en ik lach. " Ach ja, laat ze lekker " antwoord Floris. Hun weten natuurlijk precies hoe het allemaal zit en maken dit natuurlijk al langer mee dan ik. Na een tijdje winkelen ploffen we op een terasje. Even rustig zitten en dan maar even weer verder shoppen. Rond 2 uur lopen we weer terug naar de parkeergarage en nemen we afscheid. " Fijne vakantie en tot snel " zegt Isabella en geeft me een knuffel. " Bedankt en echt na de vakantie spreken we weer af " antwoord ik en omhels daarna Floris. Robbie overhandigd mij de autosleutels en ik stap dus maar achter het stuur. " Wow is dit echt Robbie? Robbie laat nooit iemand in z'n Audi rijden " lachen Floris en Isabella. " Ja gek he, ik vertrouw haar gewoon blindelings. Van de week reed ze ook en toen ben ik gewoon inslaap gevallen " antwoord Robbie. " Wie ben jij en wat heb je met m'n broer gedaan " lacht Isabella. Lachend trek Robbie de autodeur dicht en rij ik achter Floris aan de parkeergarage uit. Hun gaan links en wij rechts. Nog even toeteren en dan zijn we elkaar al gauw kwijt. " Je hebt echt een geweldige familie " zeg ik en Robbie kijkt me aan. " Ja je kon het aardig goed vinden met Isabella, doet me goed om dat te zien " antwoord Robbie en ik knik. Onderweg naar huis slaapt Robbie en focus ik me op de weg met een lekker muziekje. Thuis draaien we de oprit op en Matthy staat toevallig buiten. Hij bedenkt zich niet, rent naar de auto en trekt dan de autodeur van Robbie open. " Roppie tropppie wakker worden" roept hij en Robbie schrikt zich dood. " Gast, doe even normaal " moppert Robbie en ik begin te lachen. " Sorry maar dit kon ik echt niet laten " lacht Matthy. Boos kijkt Robbie me aan en ik stap de auto uit. Alle spullen halen we samen uit de auto en gaan naar binnen. Ik trek de wasmand leeg en draai wat wasjes deze middag. " Ik ga een video opnemen " zegt Robbie en geeft me een kus. " Mat, waar is Manouk? " vraag ik, " die slaapt, die heeft echt last van ochtendmisselijkheid wat om 5 uur begint en dus slaapt ze nu weer even bij " antwoord hij en ik knik. " Zullen wij trouwens samen even kijken naar wat we allemaal mee moeten nemen en wat we denoods nog aanmoeten schaffen voor de vakantie? " stel ik voor aan Matthy en hij knikt. Samen schuiven we aan de eet tafel met pen en papier. Als snel kladderen we vele papiertjes vol. Voor iedereen een eigen met een "paklijst" en nog eentje voor alle documenten en andere dingetjes. In de avond zitten we gezellig met z'n allen aan tafel. We zijn zo ontzettend hecht met z'n allen dat het huis eigenlijk elke dag wel vol zit. Raoul heeft weer ontzettend lekker gekookt met behulp van Robbie. Robbie en Milo zitten gezellig samen te kletsen en stiekem maak ik een foto maar hebben ze het door. Ik probeer zoveel mogelijk foto's te maken voor een fotoboek voor later. " Rob, zullen wij strakkies nog even hardlopen of naar de sportschool? " vraag ik, " ja is goed, wat wil je het liefst? " antwoord hij en ik haal mijn schouders op. " Lekker rondje hardlopen dan maar? " stelt Robbie voor en ik knik. Na het eten ruim ik af samen met Matthy. Ze vaatwasser zit vol dus moeten we een klein beetje afwassen. Ik ben iets te wild met de afwasborstel en maak perongeluk Matthy nat. Voor ik het weet heeft Matthy de afwasborstel te pakken en ben ik ook nat. Binnen een paar seconden is de halve keuken nat en komt Manouk net de hoek om kijken terwijl Matthy en ik in gevecht zijn met elkaar met water. " He joh, kleuters! De hele keuken is nat " lacht ze en ik glij uit door de nattigheid. Huilend van het lachen lig ik daar op de grond. Zeik maar dan ook zeik nat. Lachend helpen ze me omhoog en maak ik gauw de keuken droog. " Ging dat vroeger ook zo thuis? " vraagt Robbie en ik knik. " Nooit vragen of Matthy en ik de afwas willen doen als de vaatwasser vol zit " lach ik en Matthy knikt. " Fijn om te zien dat jullie band nog zo hecht is " zegt Raoul en ik knik. " Een van mijn favoriete mannen op deze hele aardbol " glimlach ik en omhels Matthy. " En jij bent een van mijn favoriete vrouwen op deze wereld lieve Olivia " antwoord hij. " Awh, broer en zus goals " lacht Robbie en ik glimlach. " Ik ga maar eens droge kleren aan doen " lach ik en huppel naar boven. Als ik net in mijn lingerie staat gaat de deur open. Daar komt Robbie binnen met z'n telefoon in zijn handen. " Kijk heb nog wat foto's van Matthy en jou kunnen maken van net " lacht hij en laat wat foto's zien. Lachend bekijken we de foto's, fijn dat dit soort herinneringen vastgelegt worden. Snel trek ik mijn sportkleren aan en kleed Robbie zich ook om. Na een klein rondje hardlopen springen we voor het eerst samen onder de douch. Hier heb ik zo ontzettend naar uit gekeken. Het fijnste momentje van de dag delen met iemand waar ik zoveel van hou. " Geniet je hier van lieverd? " vraagt Robbie als we een tijdje knuffelend onder de douch staan. Ik herhaal net wat ik dacht en Robbie kriebelt over mijn rug. Na het douchen trek ik mijn badjas aan en lopen we naar beneden. Iedereen zit gezellig rondom de tafel of op de bank. We sluiten deze gezellige dag af met een drankje en zoeken daarna allemaal onze eigen kamer op. Robbie besluit om nog even wat f1 te spelen en ik kruip onder de dekens.

Robbie
Nadat ik wat rondjes heb gereden op Zandvoort draai ik me om naar Olivia. Een glimlach siert mijn lippen als ze met haar ogen gesloten in bed ligt, haar telefoon nog in haar handen en haar serie die nog doorspeelt. Zachtjes probeer ik de telefoon af te pakken maar dat mislukt. Van schrik schrikt ze wakker. " Sorry schat, ik ben het maar " zeg ik zachtjes en aai even over haar hoofd. Ze geeft me haar telefoon en draait zich dan gauw om. Binnen no time is ze weer vertrokken en kruip ik direct naast haar. Dicht tegen haar aan en binnen een paar minuten ben ook ik inslaap gevallen.

It's just the two of usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu