" Ja eigen schuld, dikke bult mister worldchampion "
Picture: The day after...
Veel leesplezier ☺️
<------------------------Olivia
Met een enorm dreunend hoofd wordt ik wakker. Ik sta op ontploffen maar Novelle slaapt nog. Maar wel wakker maken want dit gevoel is geen pretje. Gauw daarna leg ik haar aan en zakt de pijn. Gulzig drinkt ze me leeg en leg ik haar daarna weer tussen ons in. Al kreunend hoor ik Robbie ook ontwaken als Novelle begint te huilen. Hij trekt het kussen over zijn hoofd en ik wieg Novelle zodat ze weer in slaap valt. " Ja dan moet je maar niet zoveel drinken " grap ik en hij draait zich om. " Ik veel gedronken? Totaaaal niet " gromt hij en ik lach nog harder. Ik kleed me snel aan en loop samen met Novelle naar de kamer van Max, Kelly en Penelope. Daar klop ik op de deur en doet Penelope op. " Hey goedemorgen zonneschijn " lach ik en woel door haar haren. Ze glimlacht en laat me binnen. Max ligt ook nog in bed. Ik kijk op mijn horloge, half 10. Hij heeft dus nog een half uur. " Meneer Verstappen, het is tijd om op te staan " lach ik en ontwijk daarna een kussen. " Ja eigen schuld, dikke bult mister worldchampion " lach ik harder en hij kijkt me boos aan. " Morning schatje " lach ik en steek mijn tong uit. Hij kruipt langzamerhand uit bed en drukt daarna een kus in mijn haar en bij Novelle eentje op haar voorhoofd. " Morning " zegt hij en schraapt daarna zijn keel. Deze man heeft zoveel spijt van gisteren, te mooi. " P, waar is mama? " vraag ik en ga op bed zitten. " Alvast ontbijten, Max wou niet uit bed maar mama had honger " lacht ze en ik moet ook lachen. Terwijl Max zich opfrist, loop ik terug naar onze kamer. Robbie ligt ook nog steeds in bed, slaapt gelukkig niet meer. " Ik ga ontbijten, ga je mee? " vraag ik, " nee dankje, daar moet ik nu nog niet aandenken " mompelt hij. " Oke, dan laat ik Noof wel bij jou, kan ik gewoon ontbijten " zeg ik en hij knikt. Ik leg Novelle bij hem neer en geef hem een kus. Daarna ga ik naar beneden en zie ik al gauw Kelly zitten. " Morning wife of the mister worldchampion " grijns ik en ze lacht. " Morning " antwoord ze en ik geef haar een knuffel. Ook Max komt aangelopen. Een stuk frisser dan net. " Zo heb jij hem uit bed gekregen? " vraagt Kelly lachend aan mij. " Ja nadat ik een kussen moest ontwijken wel " lach ik en ze geven elkaar een kus. " Waar is m'n mede kater man " vraagt Max, " die had nog geen zin aan eten dus ligt met Novelle in bed " antwoord ik en Max knikt. " Ik hoef ook nog geen eten maar ik ga er wel van door. Tot later " zegt hij en zwaait naar ons. Wij ontbijten ook verder en als we terug op de kamer komen is Penelope ook inmiddels bij Robbie in bed gekropen en zijn ze alle 3 weer inslaap gevallen. Novelle boven op Robbie en Penelope dicht tegen hem aan. Schatten. Snel maak ik een foto en stuur hem naar Max. Kelly en ik kletsen wat op het balkon en wachten tot iedereen wakker wordt en dat Max terug komt. Onze laatste dag hier, morgen vliegen we allemaal terug naar Monaco of Nederland. Volgend week is ons kraamfeest en daar hebben we enorm veel zin in, ondanks dat er nog veel geregeld moet worden. Vanavond hebben we nog een etentje van het team. Matthy en Manouk passen op Novelle en Penelope, die hadden niet zoveel behoefte om mee te gaan dus vandaar. Mijn ouders zijn vanochtend terug gevlogen naar Engeland, anders hadden zij wel op willen passen maar Matthy en Manouk zeiden dat hun het nu ook wel wouden doen. Anders hadden we Novelle en Penelope gewoon meegenomen. Als Max dan ook eindelijk terug komt zijn onze drie slaapkoppen ook ontwaakt. Ik voed Novelle en dan besluiten we met z'n allen naar het strand te gaan. Het is super warm dus de hele dag in het hotel zitten is ook geen optie. Een middagje vertoeven op het strand vliegt voorbij. Max heeft lekker met Novelle dutjes gedaan op het strand en ook even gezwommen. Novelle vond het geweldig, al dat water. Genoeg om te kijken, heerlijk gezicht. Mijn telefoon staat er vol mee. Penelope en Robbie hebben samen lekker gespeeld in het zand en ook veel gezwommen. Die zitten allebei volledig onder het zand. De rest heeft gechilt aan de kant. Toch heeft Matthy uiteindelijk ook even met Jonas gezwommen maar die vond het minder leuk dan Novelle. Terug op de hotel kamer douch ik samen met Robbie en Novelle. Quality time onder de douch met ons gezin. Dit zijn voor ons de fijnste momenten. Na het douchen droog ik mezelf snel af en daarna Novelle. Die doe ik een schattig roze boxpakje aan en zwarte sokjes. Ik leg haar midden op bed en kleed dan me zelf aan. Een zwart lang gala jurk. Thema is gala zoals je leest. Het wordt chique uiteten heb ik gehoord van Kelly. Ik krul mijn haren en doe een make-upje op. Zwarte hakken eronder en ik ben klaar. Robbie hijst zich in zijn smoking en wat een lekkere vriend heb ik toch. We knuffelen nog wat met Novelle en ik voed haar ook nog. Daarna brengen we haar naar Matthy en Manouk. Ook Max en Kelly zijn daar in volle glam. Ik geef Novelle aan Matthy. " Dag kleine vriendin " lacht hij en streelt over haar wang. Max drukt snel een kusje op haar voorhoofd, waarna we allemaal afscheid van elkaar nemen. Wij vieren naar beneden en hun blijven achter. Met de armen in elkaar gestrekt lopen we naar beneden. De taxi is er al dus we stappen gelijk in. Dit is een groot diner, dus het zal wel druk zijn. Als we zijn aangekomen komen we tegelijkertijd met Sergio en zijn vrouw aan. We begroeten ze en lopen dan achter elkaar naar binnen. Ik begroet Gianpiero en Christian en ga dan zitten. Tussen Max en Robbie in, lekker veilig. We zijn bijna met 30 man maar het is super gezellig. De avond vliegt voorbij en met z'n allen wandelen we terug naar het hotel. Het is 11 uur, best nog oke. Robbie en Max hebben allebei wallen tot op de knieeën dus die zullen blij zijn als ze op bed liggen. We kloppen aan bij Matthy en Manouk en Matthy doet open met Novelle op zijn arm. Ze slaapt maar hangt er ook lekker ontspannen bij. We praten even met elkaar en dan pak ik Novelle over. Max tilt een slapende Penelope naar hun kamer. We nemen afscheid en lopen achter Max en Kelly aan. Bij hun kamer aangekomen legt Max Penelope op bed en nemen we daarna afscheid. " Tot morgen " zeggen we allemaal en dan sluit hun deur. We lopen naar onze eigen kamer. Ik leg Novelle op bed en trek mijn hakken en jurk uit. Ik voed Novelle en daarna gaan we gauw slapen. Morgen koffers inpakken, afscheid nemen en terug naar Nederland...