15

2.9K 235 31
                                    

"Өглөөний мэнд?"

Daddy-гын тослог хоолой дуулдахад миний нойр хүрч байсан хэдий ч бага зэрэг толгой дохиод түүний энгэр рүү шургалаа.

Миний үйлдэлд тэр инээд алдаад хоёр гарын бугуйн дээр минь үнсээд "Өвдсөн үү? Энд?" хэмээлээ.

Өөдөөсөө тусах нарыг гараараа хаасаар daddy руу харангаа толгой дохивол тэр миний духан дээр үнслээ.

"Цаг хэд болж байгаа юм?"

"Мэдэхгүй ээ, ямар ч байсан өглөө болж байна"

"Их унтчихсан юм шиг санагдаад байх юм? Та ажилдаа явахгүй хэрэг үү?"

"Өнөөдөр өглөөдөө хийх ажил байхгүй болохоор өдөр л явах байх. Харин чи?"

"Өнөөдөр Эра эгчийн төрсөн өдөр болохоор онгойхгүй гэсэн"

"Тэгвэл гэрт сайхан амраад ав ойлгосон уу?"

"Би юу хийсэн гэж амархав дээ. Найзуудтайгаа уулзана"

Нүдээ эргэлдүүлэн хэлчхээд газар унасан халадыг авч өмсөөд орноос босвол daddy над руу харж бага зэрэг жуумалзаад "Хүзүүндээ ийм их гоё тэмдэгтэй юм чинь явсан нь дээр байхаа"

Мартчихаж, миний хүзүүгээр дүүрэн шимсэн ул мөр байгаа шүү дээ. Толинд очин хүзүүгээ хэсэг харж байгаад түүн лүү муухай харан "Дандаа л миний хүзүүг ийм болгох юм?"

"Ганц хүзүү чинь биш ээ babyboy."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Усанд орж гарч ирчихээд бугуйгаа харан санаа алдлаа. Өчигдөр шөнө daddy их хүчтэй байсан.

Өчигдөр шөнийг бодох төдийд л миний нүүр улайгаад явчихсанд хурдхан шиг энэ бодлоо авч хаяад доош үсээ арчсаар буувал daddy цээж нүцгэн доогуураа сул өмд өмсчихсөн өндөр шараад зогсож байв.

"Аёон эгч байхгүй юм уу? Эсвэл үйлчлэгч нар?"

"Байхгүй ээ. Өнөөдөр үйлчлэгч нар амарч байгаа. Сард нэг удаа амардаг шдэ"

"Аан нээрээ тийм"

Түүний араас очиж тэврэх эсэхдээ эргэлзэж байгаад болин зүгээр л ширээнд суухыг илүүд үзлээ.

Daddy's little monsterWhere stories live. Discover now