27

1.6K 222 16
                                    

"Agh! Тэхёнаа~"

Жонгүг, Тэхёны дээрээс унан, гомдоллон хэлвэл Тэхён инээсээр Ёнтаныг дуудлаа.

"Үнэхээр үү babyboy? Намайг яаж ийм байдалтай үлдээгээд Ёнтаныг эрхлүүлж чадаж байнаа!"

Орон дээр Ёнтантай тоглон суух Тэхён луу уруулаа унжуулан гомдоллоход Тэхён дөрвөлжин инээмсэглэлээ гаргасаар "Уучлаарай daddy, өнөөдөр тийм өдөр биш л юм байлгүй дээ"

Тэхён чанга чанга инээсээр эргэн Ёнтантай тоглож эхэлсэнд Жонгүг санаа алдан гартаа барьсан гав, нүдний хаалт хоёроо шүүгээн дээр тавьчихаад доороо хөнгөхөн үсэрвэл Ёнтан хэлээ гаргасаар орон дээрээс үсрэн Жонгүгт тэврүүллээ.

"Тан~ чи намайг их гомдоож байна шүү. Чиний аав ч гэсэн ялгаагүй муухай юм. Гэхдээ...хөөрхөн"

Жонгүг Ёнтаны биеэнд нүүрээ наасаар хэлчхээд ахин санаа алдвал Тэхён инээн орноосоо босож ирээд Жонгүгийн хажууд очиж зогсоод "Битгий санаа алдаад бай daddy, магадгүй намайг амралтаараа авахаар ч юм уу? Эсвэл амралтын өдрөөр л болох байх. Маргааш би ажилдаа явах ёстой учраас л өнөөдөр шийтгэлийг чинь биелүүлж чадахгүй нь за юу?"

"Тэгсэн ч гэсэн шудрага бус байна! Би одоо дахиад усанд орох шаардлагатай болчихлоо шд."

"Тэгдээ"

Тэхён Жонгүгийн хацар дээр хөнгөхөн үнсэн холдчихоод түүний өгзөгөн дээр алгадаад буцан ор луугаа Ёнтаныг тэвэрсээр явбал Жонгүг Тэхён луу муухай харсаар "Ингэж өдөөн хатгах байсан юм бол чиний үгийг сонсолгүй шууд шийтгэдэг байж лдэ. Дараагийн удаа шийтгэл чинь их хүнд байна гэж мэдээрэй!" хэмээсээр угаалгын өрөө рүү явлаа.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Жихун убба? Та яасан орой ирж байх юм?"

Жихун гэртээ орж ирэн удаагүй байхад 17, 18тай гэмээр охин нүдээ нухалсаар өрөөнөөсөө гарч ирэн хэлвэл Жихун санаа алдан буйдан дээрээ лаг хийн суулаа.

"Та зүгээр үү убба?"

"Үгүй ээ зүгээр биш байна Хэсү~~"

Жихун эрхлэх маягтай хэлэн Хэсү гэх охин луу муурны нүдээр харвал өнөөх охин Жихун луу муухай харсаар "Заваан юм аа ахаа? Та надад эрхлээд байгаа хэрэг үү?"

Daddy's little monsterWhere stories live. Discover now