Smut Warning! ⚠️
Энэ хэсгийг насаа мэдэж уншихыг хүсэж байна. Дараа нь миний бие хариуцлага хүлээхгүй болно!"Ус"
Жонгүг толгойгоо барьсаар босож суугаад амандаа бувтначхаад эргэн тойрноо харсаар хажууд нь нүцгэн хэвтэх Тэхёныг олж харлаа.
"Бурхан минь, өчигдөр шөнө??"
Удалгүй Жонгүг санасан бололтой үсээрээ гараа гүйлгэн орны толгойг налан суугаад инээмсэглэв.
*flashback
"10-2"
Жонгүг бага зэрэг инээн хэлчхээд доошлон Тэхёны уруулыг шунаглан үнслээ.
Тэхён ч түүнийг зөрүүлэн үнсэн хүзүүгээр нь тэвэрвэл Жонгүг түүнийг өргөн тэврээд Тэхёны өрөө рүү алхлаа...
Хэсэг хугацааны дараа тэд хоёул нүцгэрсэн байх бөгөөд Жонгүг Тэхёныг хойш дөрвөн хөллүүлээд сануулгагүй шуудхан хийж орхисонд Тэхён чангаар орилон доош нуран унав.
"d..daddy, өвдөөд байна. Н..наадхаа гаргалдаа"
Тэхёны нулимс урсан орны даавуунаас зуурвал Жонгүг Тэхёны нуруун дээр үнсэн бага багаар хөдөлж эхэлсэнд Тэхёны өвчин намдав гэлтэй гиншиж эхлэв.
"А..ахх!"
"Таалагдаж байна уу babyboy huh?"
Жонгүг Тэхёны ташаанаас барин хурдан хурдан хөдөлсөөр хэлвэл Тэхён орны даавуунаас зуурсаар гиншлээ.
"Агхх, daddy, б..би т..тавь--"
"Тийм хурдан биш ээ babyboy"
Жонгүг гэнэт хөдлөхөө болин Тэхёны чихэнд ойртон хэлчхээд нурууг нь үнсэн шимж эхлэвэл Тэхён байж ядах аж.
"D..daddy? хмм!"
"Гуйя, babyboy?"
"P..please daddy fuck me"
"Сайн байна babyboy"
Жонгүг жуумалзан хэлчхээд хурдан хурдан хөдөлсөөр өөрөө түрүүлж тавиад өрөөнөөс гараад явчихсанд Тэхён Жонгүг рүү бага зэрэг гайхан, урам хугарсан харцаар харсаар орон дээрээ үлдэх аж.