Episode 1

8.6K 362 6
                                    

Zawgi;
Jin-Tae Ah~~ မွာထားတဲ့သူေတြ ရိွလား...ရိွရင္ Hyung ဆိုင္ကယ္သြားထုတ္မလို႔...

Purple ဆိုတဲ့ ၾကက္ေၾကာ္ဆိုင္နာမည္ေလးပါတဲ့ အက်ႌႏွင့္ Jean ကိုဝတ္ဆင္ထားေသာ Jin...ဆိုင္ထဲဝင္ဝင္ခ်င္း Taehyung ကို သူေန႔စဥ္လုပ္ေနက် ဆိုင္ကယ္ႏွင့္ ၾကက္ေၾကာ္လိုက္ပို႔ျခင္းလုပ္ငန္းစဥ္ ရိွ မရိွ ေမးေနျခင္းျဖစ္သည္...

Taehyung-ရိွေတာ့ရိွတယ္...ဒါေပမဲ့ အခုခ်က္ခ်င္း လိုက္ပို႔ရမွာမဟုတ္ဘူး..ေန႔လည္မွ...

Jin-Aww ဟုတ္လား...

Jin ဆိုင္တြင္းရိွ စားသံုးသူ သံုးေယာက္စ ေလးေယာက္စ ရိွေနတဲ့ဝိုင္းေတြနဲ႔ ခပ္ေဝးေဝးမွာရိွေနတဲ့ စားပဲြဝိုင္းတစ္ဝိုင္းတြင္ ဝင္ထိုင္လိုက္သည္...

Taehyung လဲ စားသံုးသူ နည္းေနတဲ့အခ်ိန္ျဖစ္တာေၾကာင့္ ေၾကာ္လက္စ ဒယ္အိုးထဲက ၾကက္ေပါင္တစ္ေပါင္ကို ယူထုတ္လိုက္ပီး မီးဖိုမီးပိတ္လိုက္ကာ သံဇကာထဲထည့္လိုက္သည္...

ထို႔ေနာက္ သူလဲ Jin ထိုင္ေနတဲ့ဝိုင္းဆီဦးတည္ပီး Jin နဲ႔မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္တည့္တည့္တြင္ ခံုယူပီးထိုင္လိုက္သည္...

Taehyung-Woojin Hyung...ကြၽန္ေတာ္ Hyung ကိုေျပာစရာရိွတယ္...

Jin-အင္ ေျပာေလ Tae...

Jin ဂိမ္းေဆာ့ေနရင္း ဖုန္းပိတ္လိုက္ကာ...Taehyung ကို ၾကည့္လိုက္သည္...

Taehyung-ေနာက္ႏွစ္ရက္ေလာက္ ေနရင္ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ အကိုဝမ္းကဲြ ကိုးရီးယား ျပန္ေရာက္ေတာ့မယ္...

Taehyung ရဲ႕စကားေၾကာင့္ Jin မ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္လိုက္မိသည္...

Jin-ဟမ္ အကိုဝမ္းကဲြဟုတ္လား...Hyung ကို အရင္က တစ္ခါမွလဲ မေျပာဖူးပါဘူး...

Taehyung-ဟုတ္တယ္...သူက ႏိုင္ငံျခားမ​ွာ ပညာေတာ္သင္ သြားသင္ေနတာဆိုေတာ့ မေျပာျပေသးလဲျဖစ္တယ္ထင္လို႔ မေျပာျပထားတာ...

Jin Taehyung မ်က္ႏွာကို အကဲခတ္လိုက္ေတာ့ တစ္ခုခုကို ထိန္ခ်န္ဖို႔ ႀကိဳးစားေနတာကို သူသိလိုက္သည္...ထိုထိန္ခ်န္ထားတဲ့ တစ္ခုခုဆိုတဲ့အရာကလဲ Taehyung အတြက္ မႏွစ္ၿမိဳ႕စရာေကာင္းတဲ့ အရာပင္ျဖစ္လိမ့္မည္...

Jin-Tae ah..Hyung ကို တျခားေျပာစရာ မရိွေတာ့ဘူးလား..Tae ရဲ႕ အကိုဝမ္းကဲြအေၾကာင္း Hyung ကို မေျပာျပခဲ့တာ ေနာက္ထပ္အေၾကာင္းျပခ်က္ ရိွေနေသးတယ္မလား...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now