Episode 16

2.2K 254 25
                                    

Zawgi;
"ဥကၠ႒ ဒီမွာ လက္မွတ္ထိုး​ေပးရတဲ့စာခ်ဳပ္..."

ဥကၠ႒ဆိုတဲ့ နာမ္စား..သူ႔ဆီ ကူးေျပာင္းလာတာ အခုဆို တစ္လေလာက္ရိွပီျဖစ္သည္...အစက ထိုနာမ္စား ထိုရာထူးနဲ႔ အသားမက်ေသးေပမဲ့ အခုေတာ့ ေနသားက်ေနပီျဖစ္သည္...

Jungkook-အင္ အင္..ထားခဲ့လိုက္...

"ဒါဆို ကြၽန္ေတာ့္ကို ခြင့္ျပဳပါဦး..."

"🎶🎵🎶🎶🎵🎵"

မန္ေနဂ်ာခ်ဳပ္ လာျပတဲ့ စက္ရံုအသစ္တိုးခ်ဲ့ဖို႔အတြက္ ကုန္က်စရိတ္စုစုေပါင္းကို စစ္ေဆးေနစဥ္ ဝင္လာတဲ့ Phone call ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ "Jimin Hyung"

Jungkook-ဟုတ္ကဲ့...

Jimin-ညက်ရင္ ညစာအတူတူစားရေအာင္...

Jungkook-Arr ကြၽန္ေတာ္မအား~~~

Jimin-Taehyung တို႔လဲ ပါမွာ...

သူ ညစာအတူတူ မစားႏိုင္တဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္ ဦးေႏွာက္ထဲ အေျပးအလႊား႐ွာေဖြေနစဥ္ Jimin ရဲ႕ ေနာက္ဆက္တဲြစကားေၾကာင့္ သူ႔အေၾကာင္းျပခ်က္ ထုတ္ေနတ့ဲ ဥာဏ္နီဥာဏ္နက္လဲ လိုေတာ့မယ္မထင္...

Jungkook-Seokjin Hyung ပါ,ပါလား...

ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ကို ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေဖာ္ထုတ္ျပေနတာေတာင္ ေနာက္မဆုတ္ဘူးဆိုလဲ သေဘာပါ...အသည္းမာ မမာ စမ္းသပ္ေနတာလား Jimin Hyung ရယ္လို႔သာ ေမးလိုက္ခ်င္သည္...

Jimin-Jungkook~~~

Jungkook-ဟင္ ေျပာေလ...

Jimin-ဘာမွ မဟုတ္ေတာ့ဘူး..သူလဲ ပါတယ္ အတူတူစားမွာမလား...

Jimin ရဲ႕ သက္ျပင္းခ်သံသဲ့သဲ့ကို သူ ၾကားပါသည္...ထိုသက္ျပင္းတြင္ "မင္းထင္တာေတြ မွားေနတယ္ေနာ္ Jungkook..." ဆိုတဲ့စကားလံုးေတြ ပါေနမွန္းလဲ သူသိပါသည္...သို႔ေသာ္ သူ ဂ႐ုမစိုက္..သူ႔ခံစားခ်က္ကို အရင္းျပဳပီး ေ႐ွ႕ဆက္တိုးျမဲတိုးေနမွာ...

Jungkook-ဘယ္စားေသာက္ဆိုင္လဲ...

Jimin-Land Seafood စားေသာက္ဆိုင္မွာ...

Jungkook-အင္ ပီးေရာ..ကြၽန္ေတာ္ လာခဲ့မယ္..ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ နဲနဲေနာက္က်မယ္ထင္တယ္...

Jimin-ရတယ္ Hyung တို႔ေစာင့္ေနမယ္..Hyung ဘိုကင္ လုပ္ထားပီးသား..Hyung နာမည္နဲ႔ပဲ...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now