Episode 4

2.3K 281 3
                                    

Zawgi;
ဒီေန႔က သင္တန္းဆင္းတဲ့ေန႔ေလး...

Jin လဲ စစ္ဝတ္စံု စစ္ဦးထုပ္ဝတ္ဆင္ထားကာ စစ္လြယ္အိတ္ေလးကို လက္က ကိုင္ဆဲြလ်က္ စစ္တပ္ထဲက ထြက္လာခဲ့သည္...

အဝင္ဝေရာက္လိုက္တာနဲ႔ အခ်ိဳ႕ေသာျမင္ကြင္း​ေတြ​ေၾကာင့္ သူရဲ႕ေျခတစ္စံုဟာ ရပ္တန္႔သြားသည္...အားက်ေနတဲ့မ်က္လံုး..သိမ္ငယ္ေနတဲ့စိတ္..ဆက္လွမ္းဖို႔အားမရိွေတာ့တဲ့ေျခေထာက္..အရာအားလံုးဟာ သူရဲ႕ပင္ကိုယ္ မာ​ေက်ာတဲ့​စိတ္ဓာတ္နဲ႔ မလိုက္ဖက္စြာ ျဖစ္တည္လာသည္...

ထိုသို႔ျဖစ္တည္ေနရျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္းမွာ..စစ္တပ္အဝင္ဝတြင္ သူ႔လို အခုမွ သင္တန္းဆင္းတဲ့သူေတြကို သူတို႔ရဲ႕မိဘ ေမာင္ႏွမ သူငယ္ခ်င္းမ်ားက လာႀကိဳၾကကာ ေထြးေပြ႔ေနရင္း အလြမ္းသယ္ေနၾကေသာ ျမင္ကြင္းေပါင္းမ်ားစြာေၾကာင့္ျဖစ္သည္...

သူ႔မွာ မိဘရယ္လို႔လဲမရိွ..အရင္ကေတာ့ အေမတစ္ေယာက္ရိွပါသည္..အေဖနဲ႔ ေဆြမ်ိဳးေမာင္ႏွမဆိုတဲ့ နာမ္စားေတြဟာ သူနဲ႔လားလားမွ မသက္ဆိုင္..ထိုနာမ္စားေတြကိုလဲ သူ႔ႏႈတ္ဖ်ားက ေယာင္လို႔ေတာင္မထြက္ဖူးေပ...

သူ႔အေမကလဲ အေဖနဲ႔ပတ္သတ္တဲ့အေၾကာင္း တစ္ခြန္းေတာင္ မဟဖူးေတာ့ ေဆြမ်ိဳးေမာင္ႏွမဆိုတာက ဟိုးအေဝးႀကီးမွာ က်န္ခဲ့ပီေလ...ရိွတဲ့အေမကလဲ သူ အထက္တန္းစတက္ေတာ့ အဆုတ္ကင္ဆာေရာဂါနဲ႔ ဆံုးပါးသြားခဲ့သည္...

တစ္ဦးတည္းေသာ သူရဲ႕ေဆြမ်ိဳးေတာ္စပ္တဲ့အေမ့ကို ေခၚထုတ္သြားတဲ့ ေလာကႀကီးကို သူမုန္းသည္...သူဟာ ဆင္းရဲတယ္ ဒါေပမဲ့ ထက္ျမက္တယ္ ေတာ္တယ္...သူရဲ႕ျဖစ္တည္မႈနဲ႔ မလိုက္ဖက္တဲ့အထိ မာနႀကီးတယ္ သူမွန္ရင္ ဘာႀကီးပဲ ျဖစ္ေနပါေစ သူ ဂ႐ုမစိုက္...ဒါဟာ သူရဲ႕ အားသာခ်က္လား အားနည္းခ်က္လား မခဲြျခားတတ္ေပမဲ့ သူရဲ႕အက်င့္ကို ျပင္ဖို႔ စိတ္ကူးလံုးဝမရိွ...

အေမရိွစဥ္ကာလကတည္းက သူ႔ေက်ာင္းစရိတ္ကို အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္လုပ္ရင္း ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္႐ွာပီး ေက်ာင္းတက္ခဲ့သည္..သူ႔အေမ ဆံုးသြားေတာ့ သူ႔ဘဝဟာ တစ္​ေကာင္ႂကြက္ျဖစ္သြားတာကလဲြရင္ သူ႔အတြက္ အရာအားလံုး ပံုမွန္အတိုင္း...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now