Episode 19

2.2K 267 44
                                    

Zawgi;
Jin-မိုးရြာေတာ့မွာလား!!

Jin Bus ေပၚက ဆင္းဆင္းခ်င္း ေတြ႔လိုက္ရတဲ့ မဲနက္ေနတဲ့ မိုး​ေကာင္းကင္ေၾကာင့္ သက္ျပင္းခ်လိုက္မိသည္...

Jin-Jungkook တို႔ Company ေရာက္ဖို႔ လမ္းနဲနဲေလ်ွာက္ရဦးမယ္...ဒီအတိုင္းဆို မိုးမိေတာ့မွာပဲ...

တစ္ေယာက္တည္း ၿငီးတြား​ေနရင္း မိုးမိမွာစိုးတာေၾကာင့္ မိုးတိတ္မွ ဆက္သြားမည္ဟု ဆံုးျဖတ္ကာ ကားဂိတ္က ခံုတန္း႐ွည္တြင္ ထိုင္ခ်လိုက္သည္ႏွင့္တစ္ၿပိဳင္နက္ မိုးမ်ားက ႐ုတ္ခ်ည္း ရြာခ်လာသည္...သူလဲ ေဘာင္းဘီအိတ္ကပ္ထဲက ဖုန္းထုတ္လိုက္ပီး Message box ကို သြားကာ...

💌Jungkook..Hyung မိုးမိေနလို႔ Company နားက ကားဂိတ္မွာ ခဏမိုးခိုေနတာ..မိုးတိတ္ရင္ လာခဲ့မယ္ေနာ္...💌

Message ပို႔ပီးတာနဲ႔ ဖုန္းကို ေဘာင္းဘီထဲ ထည့္ဖို႔ျပင္ေနစဥ္ ေတြ႔လိုက္ရတဲ့ျမင္ကြင္းတစ္ခု...

သူ႔ေ႐ွ႕တည့္တည့္ လမ္းတစ္ဖက္ျခမ္းတြင္ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္က ဒူးေထာက္ပီး ေတာင္းပန္ေနတဲ့ျမင္ကြင္းသည္ တစ္စုံတစ္ခုေသာ သူရဲ႕မွတ္ဥာဏ္တစ္ပိုင္းတစ္စကို လံႈ႔ေဆာ္​ေနေလသည္...

"Jungkook က ကြၽန္ေတာ့္ကို ခ်စ္တယ္လို႔ ဝန္ခံပီးပီ..."

"Jimin ငါ ေတာင္းပန္ပါတယ္...Jungkook ကို ငါ့ဆီက မေခၚထုတ္သြားပါနဲ႔...Jungkook မရိွရင္ ငါ ေသသြားလိမ့္မယ္...ငါ့ဘဝမွာ Jungkook မရိွလို႔မျဖစ္ဘူး..."

"​ေတာင္းပန္ပါတယ္ ေဒါက္တာ...Jungkook ရဲ႕ေရြးခ်ယ္မႈက ကြၽန္ေတာ္ ျဖစ္သြားတဲ့အတြက္..."

ဒူးေထာက္ပီး တစ္စံုတစ္ခုအတြက္ ငိုယိုေန​ေသာ သူ...
သူ႔ေ႐ွ႕မွာ ရပ္ေနတဲ့ Jimin...
ၾကားေနရတဲ့စကားလံုးေတြက တစ္ဝက္တစ္ပ်က္နဲ႔ ပံုရိပ္ေတြက ဝိုးတိုးဝါးတားျဖစ္ေနေသာ္လဲ ရင္ဘတ္ေတြပါ ေအာင့္တက္လာပီး သူေတာင္ မသိလိုက္ဘဲ မ်က္ရည္ေတြလဲ ဆည္က်ိဳးသလို ပါးျပင္ေပၚတစ္လိွမ့္လိွမ့္...

သူ႔အတြက္ ႐ွင္း႐ွင္းလင္းလင္း ျပတ္ျပတ္သားသား မဟုတ္ေသာ္ျငားလဲ ထိုနာက်င္စရာမွတ္ဥာဏ္တစ္ခ်ိဳ႕ေၾကာင့္ သူ႔ေခါင္းေတြ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ထိုးကိုက္လာသည္...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now