Episode 18

2.2K 285 21
                                    

Zawgi;
"Aww ဒီဟာ အ႐ိုးျပာ မရိွတဲ့ အိုးပဲ..."

Jungkook-ဗ်ာ!!!!

လံုျခံဳေရးဦးေလးႀကီး ေျပာလိုက္တဲ့စကားေၾကာင့္ Jungkook အ႐ိုးျပာအိုးမွတစ္ဆင့္ ထိုဦးေလးကို ​ေပ်ာ္ရႊင္မႈနဲ႔အတူ အံျသမႈေပါင္းမ်ားစြာျဖင့္ လွည့္ၾကည့္မိသည္...

"ဟုတ္တယ္...ဒီမွာ အ႐ိုးျပာမရိွတဲ့အိုး ဆယ့္သံုးအိုးရိွတယ္..အဲ့ထဲမွာ ဒီအိုးလဲ ပါတယ္..."

Jungkook-တ..တကယ္ႀကီးလား ဦးေလး...

"ဟုတ္တယ္ေလ မင္း မသိဘူးလား..."

Jungkook-ကြၽန္ေတာ္ မသိဘူး..ကြၽန္ေတာ့္ကို ဒီအိုးေလး ထုတ္ေပးလို႔ရမလား...

"ရပါတယ္..ဒါေပမဲ့ ယူသြားေၾကာင္း လက္မွတ္ေတာ့ ထိုးရမယ္..."

Jungkook-ဟုတ္ကဲ့..ကြၽန္ေတာ္ လက္မွတ္ထိုးမွာပါ...

"ဒါနဲ႔ အဲ့ေကာင္ေလးနဲ႔ ဘာေတာ္တာလဲ..."

Jungkook-ကြၽန္ေတာ္က သူ~~

ဟုတ္သားပဲ...ဒီေမးခြန္းအတြက္ ကြၽန္ေတာ့္မွာ အေျဖမရိွေနဘူး...သူနဲ႔ ကြာ႐ွင္းထားတဲ့လူလို႔ ေျဖရမွာလား...ဟင့္အင္း အဲ့လိုမေျဖခ်င္ဘူး...

Jungkook-သူရဲ႕ခင္ပြန္းပါ...

"Aww ဟုတ္လား..အဲ့ဆို ခဏေစာင့္ေနေနာ္..ဦးေလး ေသာ့သြားယူလိုက္ဦးမယ္..."

Jungkook-Hyung မေသေသးဘူးမလား...ကြၽန္ေတာ့္မွာ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ရိွေသးတယ္မလား...Hyung ကြၽန္ေတာ့္အနားက ဘယ္ေတာ့မွ ထြက္မသြားဘူးမလား...

Jungkook မွန္ေဘာင္ထဲက Seokjin ဓာတ္ပံုကိုၾကည့္ပီး ေမးခြန္းေတြ အဆက္မျပတ္ထုတ္ေနရင္း မ်က္ရည္ေတြ တာက်ိဳးသလို စီးက်လာျပန္သည္..သို္႔ေသာ္ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေတြ ေပ်ာ္ဝင္ေနတဲ့ ဝမ္းသာမ်က္ရည္ေတြသာ...

&&

"ဥကၠ႒ ဒါ႐ုိက္တာJung ေရာက္ေနပါတယ္..."

Jungkook-ဝင္လာခိုင္းလိုက္..

စားပဲြေပၚက ဖုန္းထဲမွ စကားသံအဆံုး...

"ေဒါက္ ေဒါက္..."

Jungkook-ဝင္လာခဲ့...

Hoseok-Jungkook ဟိုကိုမသြား~~~~

Hoseok စကားမဆံုးခင္ ဖန္စားပဲြေပၚတြင္ ေတြ႔လိုက္ရတဲ့ အ႐ိုးျပာအိုးေၾကာင့္ ဆက္ေျပာမဲ့စကားလံုးေတြ လည္ေခ်ာင္းထဲ ျပန္ဝင္သြားကာ ေျခလွမ္းမ်ားလဲ ရပ္တန္႔သြားေလသည္...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now