Episode 3

2.5K 285 11
                                    

Zawgi;
"Flashback start"

Jin-မင္း ငါ့ေနာက္ ဘယ္ခ်ိန္ထိ လိုက္ေနမွာလဲ!!!!

ႀကီးမားတဲ့စာၾကည့္တိုက္အတြင္း တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္စြာ စာဖတ္ေနေသာသူ​ေတြ ထိုင္​ေန​ေသာခံုမ်ားႏွင့္ မလွမ္းမကမ္းတစ္​ေနရာတြင္ စာအုပ္မ်ားအစီအရီ စီထားေသာ အ​ေရာင္စံု စာအုပ္စင္ေျမာက္မ်ားစြာ ရိွသည္...

ထိုေျမာက္မ်ားလွေသာစာအုပ္စင္မ်ားအနက္ အျပာႏုေရာင္စာအုပ္စင္ကိုၾကားခံပီး လြတ္ေနတဲ့စာအုပ္ႏွစ္အုပ္ၾကား ျမင္ေနရ​ေသာ လြန္ခဲ့တဲ့တစ္ပတ္ကတည္းက သူ႔ေနာက္တစ္ေကာက္ေကာက္လိုက္ေနတဲ့ တစ္ဖက္ကလူတစ္ေယာက္ကို အလိုမက်မႈႏွင့္အတူ ေအာ္​ေမးလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္...

ဝင္သက္ထြက္သက္​ေတာင္ အတိုင္းသား ၾကားေနရတဲ့ စာၾကည့္တိုက္တစ္တိုက္လံုးတြင္ Jin ရဲ႕အသံ ဟိန္းထြက္သြားတာ​ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ားရဲ႕အၾကည့္ သူ႔ထံသို႔ ဆိုက္ဆိုက္ၿမိဳက္ၿမိဳက္ ​ေရာက္လာၾကသည္...

အဲ့ေတာ့မွ သူ အမွားလုပ္လိုက္တယ္ဆိုတာ သတိထားမိသြားတာ​ေၾကာင့္ ဦးၫႊတ္ေတာင္းပန္လိုက္ရသည္...

Jin-ေတာင္းပန္ပါတယ္..ေတာင္းပန္ပါတယ္...

Jin သူ႔ဘက္ျပန္လွည့္ကာ အသံခပ္တိုးတိုးျဖင့္...

Jin-အ့ဲဒါ မင္းေၾကာင့္...

Jungkook-ဟင္! ဘာမွလဲ မဆိုင္ဘူး...

Jin-မင္း ေက်ာင္းသားမဟုတ္ဘူးလား..ေက်ာင္းမတက္ဘူးလား...

Jungkook-ေမေမ ခြင့္တိုင္ထားေပးတယ္...

Jin-ဟမ္! မင္းအေမကိုယ္တိုင္ ခြင့္တိုင္ထားေပးတာ ဟုတ္လား...

Jungkook-အင္ ဟုတ္တယ္...

Jin-မင္းအေမက မင္းကို မဆံုးမတဲ့အျပင္ မတားတဲ့အျပင္ ခြင့္ပါတိုင္ေပးလိုက္တယ္ေပါ့ေလ...ဘယ္လိုအေမမ်ိဳးလဲ...

Jungkook-ေမေမ့ကို အဲ့လိုမေျပာပါနဲ႔!!​

Jungkook မ်က္ဝန္းနဲ႔ အသံတြင္ ေဒါသစြက္သြားတာကို သူ သတိထားမိလိုက္သည္...သူ ေျပာခ်င္တာ အဲ့လိုသေဘာမ်ိဳးမဟုတ္ေပမဲ့ စကားမွားသြားတာ သူ႔ကိုယ္သူသိပါသည္...ထို႔အတူ ဒီေကာင္ေလးဟာ သူ႔အေမကို ေတာ္ေတာ္ခ်စ္မွန္းလဲ သိလိုက္ရသည္..

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now