Episode 24

2.7K 272 66
                                    

Zawgi;
Jimin-Taehyung ahhh...

Taehyung သူ႔နာမည္ ေခၚသံၾကားလို႔ အသံၾကားရာ ေနရာကို လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ Jimin တစ္ေယာက္ သူ႔ဆီ အေလာတႀကီးေျပးလာတာကို ျမင္လိုက္တာ​ေၾကာင့္ သူ႔ပါ မတ္တပ္ရပ္လိုက္သည္...Jimin သူ႔ေဘး ေရာက္လာေတာ့ ခ်က္ခ်င္းေတာင္ စကားမေျပာႏိုင္ဘဲ ရင္ဘတ္ကို ဖိရင္း အေမာေျဖေနရသည္...

Jimin-Jungkook..Jungkook ေရာ...

Taehyung ဘာမွ မေျပာဘဲ သူ႔ကို ဒီအတိုင္း စိုက္ၾကည့္ေနေတာ့ အေျခအေနကို သေဘာေပါက္နားလည္သြားပီျဖစ္တာေၾကာင့္ Jimin ပါးစပ္ေတာင္ မပိတ္ႏိုင္ေတာ့ဘဲ မွန္တံခါးဝကတစ္ဆင့္ အထဲကို အသက္မဲ့စြာ ၾကည့္မိေတာ့ Jungkook ကိုယ္ေပၚ တက္ခြလ်က္ရိွေနေသာ Kim Seokjin...ေက်ာျပင္ေတြ တသိမ့္သိမ့္ တုန္ေနပံုအရ Seokjin ငိုေနတယ္ဆိုတာ သူရိပ္မိပီျဖစ္သည္...

သူ႔မွာ ရပ္ဖို႔အားပင္ မရိွေတာ့ဘဲ ေျခေထာက္ယိုင္သြားကာ ေနာက္က ရပ္ေနတဲ့ Taehyung ရင္ခြင္ထဲ ဘုန္းခနဲျပဳတ္က်သြားသည္...Taehyung သူ႔ပုခံုးစြန္းႏွစ္ဖက္ကို ထိန္းကိုင္ရင္း ခံုတန္း႐ွည္ေပၚ ထိုင္ခိုင္းလိုက္သည္...

Taehyung-သတိထားပါဦး...မင္း ဘာလို႔ အခုမွေရာက္လာရတာလဲ...

Jimin-ငါ ခဲြစိတ္ခန္း ဝင္ေနတာ..ငါ အခန္းမွာ ဂ်ဴတီကုတ္ လဲပီးတဲ့အထိ ဘာမွမသိ​ေသးဘူး..Round လွည့္ေတာ့မွ ေဆးရံုအုပ္ေျပာလို႔ သိသိခ်င္း ခ်က္ခ်င္းလိုက္လာတာ...

အသံတိုးတိုး ျဖည္းျဖည္းနဲ႔​ေျပာ​ေန​ေသာ Jimin ရဲ႕ ႐ွင္းျပခ်က္​ေတြကို Taehyung နားေထာင္ရင္း ေက်ာျပင္ကို ခပ္ဖြဖြပုတ္ေပးေနလိုက္သည္...

Jimin Jungkook ကို ခ်စ္ခဲ့ပါသည္..အမွန္တကယ္ ခ်စ္ခဲ့တာျဖစ္သည္...သူ႔အတြက္ Jungkook က အခ်စ္ဦးမလို႔ ပိုဆိုးသည္...ပိုင္႐ွင္ရိွပီးသား လူတစ္ေယာက္မွန္း သိေနတာေတာင္ ပိုင္ဆိုင္ခ်င္လြန္းလို႔ လူက်င့္ဝတ္ေတာင္ ေဖာက္ျပားပီး သူ ႀကိဳးစားခဲ့သည္...အရာမထင္ခဲ့​ေသာ္လဲ သူ အစြမ္းကုန္ ခ်စ္ခဲ့သည္...ဒါကို Taehyung လဲ သိသလို Jungkook လဲသိမယ္ထင္သည္...

အခုလဲ Yoongi ပုခံုး ခဲြစိတ္တာ ေအာင္ျမင္လို႔ သူေပ်ာ္ေနတဲ့အေပ်ာ္ဟာ ထိုသတင္းေၾကာင့္ ဘယ္ကိုေတာင္ လႊင့္သြားမွန္းမသိ...Jungkook ကို ေမ့ႏိုင္ေအာင္ႀကိဳးစားဖို႔ သူ ဆံုးျဖတ္ထားတာျဖစ္သည္...သူ စိတ္႐ွင္း႐ွင္းနဲ႔ Jungkook ကို တစ္ေန႔ လာႏႈတ္ဆက္ႏိုင္ရမည္ဟု တစ္ကိုယ္တည္း ၾကံဳးဝါးဖူးသည္...သို႔ေသာ္ Jungkook ကို ဒီလိုပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ေတာ့ မႏႈတ္ဆက္ခ်င္ပါ...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now