Episode 15

2.1K 253 24
                                    

Zawgi;
Taehyung ဝိုင္းတစ္ဝိုင္းတြင္ မွာထားတဲ့ ဆိုဂ်ဴႏွစ္ပုလင္း ခ်ပီးျပန္လွည့္လိုက္တဲ့အခ်ိန္ မ်က္ေထာင့္က ျဖတ္ခနဲေတြ႕လိုက္ရတဲ့ ဆိုင္အေပါက္ဝမွာ ရပ္ေနေသာ လူတစ္ေယာက္ကို လွမ္းၾကည့္လိုက္သည္...

Taehyung-Jungkook!!!

Jungkook လဲ ဆိုင္အေပါက္ဝကေန Taehyung ေရွ႕တည့္တည့္လာရပ္လိုက္ေတာ့ Taehyung တစ္စုံတစ္ခုအတြက္ လိပ္ျပာမလုံသလိုခံစားလိုက္ရသည္...ဥပမာ-တစ္စုံတစ္ခုကို ပိုင္ရွင္မသိေအာင္ မထင္မွတ္ဘဲ အတၱႀကီးစြာ ခိုးယူထားမိသလိုမ်ိဳး...

Taehyung-ထိုင္ေလ..တစ္ခုခုစားဦးမလား...

Jungkook လဲ လြတ္ေနတဲ့ဝိုင္းတစ္ဝိုင္းမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္ပီး...

Jungkook-ဘာမွမစားေတာ့ဘူး..ကြၽန္ေတာ္ Hyung ကိုေျပာစရာ..အာ! မဟုတ္ေသးဘူး ေမးစရာရွိလို႔ ေရာက္လာတယ္ဆိုရင္ ပိုမွန္လိမ့္မယ္...

Taehyung သိပါသည္...သူတို႔ႏွစ္ေယာက္က Jimin ေၾကာင့္ ေတြ႕ဆုံခဲ့ရတယ္ဆိုေပမဲ့ အခုေျပာမဲ့ကိစၥက Jimin နဲ႔မဆိုင္ဘဲ တစ္စုံတစ္ေယာက္နဲ႔ ပတ္သတ္ေနတယ္ဆိုတာ...

Taehyung လဲ Jungkook နဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာ ဝင္ထိုင္လိုက္ပီး...

Taehyung-ေမးေလ..Jimin အေၾကာင္းဆို~~~

Jungkook-ကြၽန္ေတာ္ အခုလာတာ Jimin Hyung ေၾကာင့္ မဟုတ္ဘူး...

Taehyung သိသိႀကီးနဲ႕ ေျပာလိုက္တာျဖစ္သည္...ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ သူ အခုကတည္းက ဒီအေၾကာင္းေတြ ဘာမွမသိသလို ဟန္ေဆာင္ထားမွ အဆင္ေျပမွာမလား...Taehyung ဆက္ပီး ဟန္ေဆာင္ေကာင္းစြာ...

Teahyung-ဒါဆို ဘာေမးဖို႔လဲ..မင္းနဲ႔ငါ့ၾကားမွာ Jimin အေၾကာင္းကလြဲပီး ဘာေျပာစရာရွိလို႔လဲ...

Jungkook-တကယ္ မသိတာလား..ဒါမွမဟုတ္ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတာလား...

Taehyung Jungkook ဆိုလိုတာကို တကယ္မသိတဲ့ ရိုးသားေယာင္ေဆာင္ေနတဲ့ မ်က္လုံးတစ္စုံျဖင့္...

Taehyung-Jungkook ငါ မင္းေျပာတာကို တကယ္ကို နားမလည္​ေတာ့ဘူး...

Jungkook လဲ ဟန္ေဆာင္ေကာင္းတဲ့ Taehyung ရဲ႕ မ်က္လုံးတစ္စုံကို အကဲခတ္ၾကည့္ေတာ့လဲ မေရရာတဲ့အေျဖမ်ိဳးစုံကိုသာ ေတြ႕ရွိလိုက္ရတာေၾကာင့္ ထိုအၾကည့္ေတြဆီက အေျဖရွာေဖြျခင္းလုပ္ငန္းစဥ္ကို ရပ္တန္႔လိုက္ပီး လိုရင္းကိုသာ ေ႐ွ႕ဆက္ဖို႔ ႀကိဳးစားမိသည္...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now