Episode 23

2.4K 267 62
                                    

Zawgi;
တစ္ခုတည္းေသာဆိုင္ထဲတြင္ စားပဲြတစ္ပိုင္း...ထိုဝိုင္းထဲက မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ လူႏွစ္ေယာက္...ထိုလူႏွစ္ေယာက္ၾကားတြင္ ေအးစက္ေနတဲ့ ေလထုနဲ႔အတူ အေငြ႔ေသေနတဲ့ ေကာ္ဖီႏွစ္ခြက္လဲ အားျဖည့္ထားေသးသည္...မည္သည့္ စကားတစ္ခြန္း တစ္လံုးတစ္ပါဒမွ ဖြင့္ဟလာျခင္းမရိွဘဲ ေအးစက္ေနတဲ့ေလထုကိုသာ ဖန္တီးေနၾကေသာ..လူတစ္ေယာက္တည္းကိုသာ ခ်စ္ခဲ့ဖူးၾကေသာ Kim Seokjin နဲ႔ Park Jimin...

ထိုေအးစက္ေန​ေသာ​ေလထုကို အခ်ိန္အနည္းငယ္ ၾကာမွ စတင္ၿဖိဳခဲြလိုက္သူက ေအာင္ႏိုင္သူအျပံဳးကို ယမေန႔တြင္ လက္ကိုင္ျပဳမည့္ Kim Seokjin ပင္...

Jin-မင္း ငါ့ကို ႏိုင္ဖူးလား Park Jimin...

ထိုစကားေၾကာင့္ Jimin သူ႔ဂ်ဴတီကုတ္ကို ဆဲြမိဆဲြရာ ဆုပ္ေခ်လိုက္မိသည္မွာ ေႂကြမြမြ...မ်က္လံုးေတြကလဲ မီးဝင္းအလား...ထိုမ်က္လံုးေတြကို သတိျပဳမိသူက ေလွာင္ျပံဳးတစ္ခုႏွင့္...

Jin-အင္း~~~ႏိုင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္တာေတာ့ ရိွေကာင္းရိွႏိုင္တာေပါ့...

သူ ေတြးဆဆႏွင့္ တိုက္စစ္ဆင္လာတဲ့စကားလံုးေတြအတြက္ Jimin မွာ ျပန္လည္ေခ်ပစရာစကားလံုးက ႐ွာလို႔မရ...သူရဲ႕ဂ်ဴတီကုတ္သာ သနားစရာဘဝသို႔ စံုးစံုးျမဳပ္ေနလ်က္...

Jin-ဘယ္ေရာက္သြားလဲ...Jungkook က ကြၽန္ေတာ့္ကို ခ်စ္တယ္လို႔ဝန္ခံပီးပီလို႔ အ႐ွက္မရိွေျပာခဲ့တဲ့ မင္းပါးစပ္..ခုေတာ့ ေျပာစရာစကားမရိွေတာ့ဘူးလား...ငါ မွတ္မိေသးတယ္သိလား...ငါ့ကို အလဲလဲအၿပိဳၿပိဳျဖစ္​ေစခဲ့တဲ့ မင္းစကားလံုးေတြ..ငါ ဒူးေထာက္ေတာင္းပန္ေနတာေတာင္ ေနာက္ကို တစ္ခ်က္မွလွည့္မၾကည့္ခဲ့တဲ့ မင္းေျခလွမ္းေတြ..ငါ့ကို အရံူးသမားတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ၾကည့္ခဲ့တဲ့မင္းအၾကည့္​ေတြ..ငါ့ကို ေလွာင္ခဲ့တဲ့ မင္းအျပံဳးေတြ...ငါ ဒီတစ္သက္မေမ့ဘူး...

Kim Seokjin စကားေတြကို နားေထာင္ရင္း Jimin ႏႈတ္ခမ္းျပတ္ထြက္ေတာ့မွာစိုးရိမ္ရတယ္...ဟုတ္ပါသည္ေလ..အဲ့အခ်ိန္က Jungkook ကို လက္မလႊတ္ရ ပီးေရာ ဆိုပီး ပါးစပ္ထဲရိွရာ ေျပာခ်င္ရာေျပာပီး သ႑န္လုပ္ သ႐ုပ္တူေအာင္ ျပဳမူခဲ့တဲ့ သူ႔အျပဳအမူေတြ...

တစ္ခ်ိန္က လုပ္ခ်င္ရာလုပ္ပီးပီဆိုေတာ့ အခုခ်ိန္မွာ ခံစရာရိွတာ ခံရမွာေပါ့..သူ ဒီကိုလာတာလဲ Kim Seokjin ရဲ႕ ဒီလိုအေျပာခံရဖို႔ ဒီလိုအႏိွမ္ခံရဖို႔ပဲမလား...Kim Seokjin သာ သက္ရိွထင္႐ွား ရိွခဲ့ရင္ ဒီေန႔လိုမ်ဳိး ေရာက္လာမယ္ဆိုတာ သူ ေတြးပီးသားမလို႔ အျပစ္လုပ္ထားသူပီပီ ထိုစကားလံုးေတြကို ခံယူဖို႔အဆင့္သင့္...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now