Episode 21

2.1K 261 19
                                    

Zawgi;
တစ္လခန္႔ၾကာေသာ္...

Taehyung-ဟုတ္ကဲ့ လိပ္စာေလး ေျပာျပေပးလို႔ရမလား...

Taehyung ဖုန္းတစ္ဖက္ျခမ္းက ရြတ္ျပတဲ့ အိမ္လိပ္စာကို မွတ္စုစာရြက္ေပၚတြင္ ခ်ေရးလိုက္ပီး...

Taehyung-ဟုတ္ကဲ့ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္​ဗ်...

ဖုန္းခ်လိုက္ပီး အိမ္လိပ္စာေ​ရးထားတဲ့ မွတ္စုစာရြက္ကို အရင္းပိုင္းကေန ျဖဲခ်လိုက္ရင္း လက္ထဲပါလာတဲ့ စာရြက္ကို စိုက္ၾကည့္လိုက္ကာ...

Taehyung-ဒီလိပ္စာက ႀကီးႀကီးဝယ္ေပးထားတဲ့ Jimin တို႔အိမ္နဲ႔နီးနီးေလးထင္တယ္...

Jin-Tae Order ရပီလား...

ဆိုင္နာမည္ပါတဲ့ အက်ႌေလးနဲ႔ Jean အျပာရင့္ေရာင္ ဝတ္ဆင္ထားတဲ့ Jin ဆိုင္ထဲဝင္ဝင္ခ်င္း စာရြက္ကိုကိုင္ကာ တစ္ေယာက္တည္းေရရြတ္ေနတဲ့ Taehyung ဆီေလ်ွာက္လာရင္း လွမ္းေမးလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္...

Taehyung-ရပီ..ဒါေပမဲ့ ေနရာေတြက တစ္ခုနဲ႔တစ္ခု အရမ္းေဝးလြန္းတယ္...

Jin-ရပါတယ္..Tae သာ ၾကက္ျမန္ျမန္ေၾကာ္လိုက္..ေတာ္ၾကာ ၾကာလို႔ဆိုပီး ေနာက္တစ္ခါ မမွာဘဲေနဦးမယ္...

Taehyung-အင္ ဒါဆို ခဏေစာင့္ေန..ကြၽန္ေတာ္ ေၾကာ္လိုက္ဦးမယ္...

Taehyung ၾကက္ေၾကာ္ေနစဥ္အခ်ိန္အတြင္း သူရဲ႕အပ်င္းေျပရာတစ္ခုျဖစ္ေသာ ဂိမ္းကိုသာ စားပဲြဝိုင္းတစ္ေနရာတြင္ ဝင္ထိုင္ပီး ေဆာ့ေနေလသည္...

Jin-ႀကိဳဆိုပါတယ္ဗ်..ဘာမ်ား သံုးေဆာင္ခ်င္ပါသလဲ...

Jin ဂိမ္းေဆာ့ေနတုန္း စားသံုးသူတစ္ေယာက္ ဝင္လာတာမလို႔ Taehyung လဲ မအားေနတာေၾကာင့္ ဂိမ္းထဲက ထြက္လိုက္ကာ ထိုစားသံုးသူကို ဝတၱရားအရ ထပီးေမးျမန္းလိုက္သည္...

သူ႔ဘက္က ခ်ိဳခ်ိဳသာသာနဲ႔ ခ်စ္စဖြယ္ ေမးျမန္းပီးတာေတာင္ စားသံုးသူကသူ႔ေ႐ွ႕တည့္တည့္၌ ရပ္ကာ သူ႔ကိုျမင္လို႔ ဝမ္းသာမ်က္ရည္ေတြစို႔ေနတဲ့မ်က္ဝန္း..ျပံဳးေယာင္သန္းတဲ့ႏႈတ္ခမ္းတို႔ျဖင့္ တစ္ခုခုေျပာဖို႔ တြန္႔ဆုတ္​ေနသလိုပင္...

Hoseok-Hyung...

Jin-ဗ်ာ!!! ကြၽန္ေတာ့္ကို ေခၚတာလား...

သူ တစ္ခါမွမျမင္ဖူး မသိတဲ့လူတစ္ေယာက္က သူ႔ကို တရင္းတႏီွးႏွင့္ လိႈက္လိႈက္လဲွလဲွေခၚလိုက္တာေၾကာင့္ သူ ေၾကာင္အ,​ေနမိေပမဲ့ ဒီလူရဲ႕အသံကိုေတာ့ သူ သေဘာက်မိသည္..ေတာ္ေတာ္ေလးကို ေႏြးေထြးတာ...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now