Episode 6

2.1K 245 2
                                    

Zawgi;
Jungkook-Hyung ဒါ ကြၽန္ေတာ္တို႔အိမ္ပဲ...

Jungkook နဲ႔သူနဲ႔ ကားေပၚက ဆင္းလိုက္ပီး သူ ေ႐ွ႕က အုတ္တံတိုင္းေတြပဲျမင္ရတယ္ဆိုေပမဲ့ ဒီအုတ္တံတိုင္း အတြင္းထဲမွာ သူ တစ္ခါမွလွည့္မၾကည့္ဖူး ေျခမခ်ဖူးတဲ့ လူခ်မ္းသာေတြရဲ႕ စိတ္တိုင္းက်ျပင္ဆင္ထားတဲ့ ႀကီးက်ယ္ခမ္းနားတဲ့အိမ္အေနအထား ပတ္ဝန္းက်င္အေနအထားေတြ ရိွကိုရိွလိမ့္မယ္ဆိုတာ သူသိပါသည္...

Jungkook သူ႔လက္ကိုလွမ္းကိုင္လိုက္ကာ...

Jungkook-ဝင္ၾကရေအာင္ေလ...

Jin-အင္...

Jungkook ကို တည္ၿငိမ္တဲ့မ်က္ႏွာထား ေအးေဆးတဲ့အသံနဲ႔ ေျပာလိုက္ေပမဲ့ သူ႔စိတ္ထဲ အထဲဝင္ဖို႔ မႏွစ္ၿမိဳ႕ေနပါ...သူ တစ္သက္လံုး မျပင္လာတဲ့အက်င့္ဟာ အခုခ်က္ခ်င္းႀကီး ဖ်က္ေဖ်ာက္ဖို႔လြယ္တဲ့အရာမွ မဟုတ္တာ...

သို႔ေသာ္ Jungkook password ႐ိုက္ႏိွပ္ပီး ျခံထဲဝင္သြားလိုက္ေတာ့ ျခံအျပင္မွာ ျဖစ္ေပၚေနခဲ့တဲ့ သူရဲ႕ ပူေလာင္ေနတဲ့စိတ္ေတြက ေအးခ်မ္းသြားသေယာင္..မႏွစ္ၿမိဳ႕ေနတဲ့စိတ္ေတြဟာ ၾကည္လင္သြားသေယာင္...

ျခံထဲဝင္သြားတာနဲ႔ ေတာင္ကုန္းအေနအထားလမ္းရဲ႕ ေဘးတစ္ဖက္တစ္ခ်ပ္စီတြင္ ေရာင္စံုပန္းအိုးေတြေလးက လွပစြာ ပြင့္ဖူးေနၾကပီး ရနံ႔ေလးေတြကလဲ သင္းပ်ံ႕လ်က္...ျခံေထာင့္ပတ္ပတ္လည္မွာ စိုက္ပ်ိဳးထားတဲ့ သစ္ပင္ေလးေတြက စိမ္းစိမ္းစိုစိုေလးေတြနဲ႔ ခန္႔ညားလြန္းလွသည္...သစ္ပင္ပတ္ပတ္လည္မွာ ရစ္ပတ္ထားတဲ့ ေရာင္စံုမီးေသးေသးေလးက ညဘက္ဆိုရင္ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းစြာနဲ႔ လင္းထိန္ေနမွာ အေသအခ်ာပင္...

Jungkook-Hyung လွတယ္မလား...

Jin ပန္းေလးေတြကို အၾကည့္လဲႊလိုက္ပီး Jungkook ကို ျပံဳးျပလိုက္ကာ...

Jin-လွတယ္ Jungkook..အရမ္းလွတယ္...

Jungkook-ဒါေတြကို ေမေမကိုယ္တိုင္ စိုက္ထားတာေလ...

Jin အံျသစြာျဖင့္...

Jin-ဟမ္!! အလုပ္သမားေတြ မရိွဘူးလား...

Jungkook-ရိွတယ္ Hyung ရဲ႕...ျခံသန္႔႐ွင္းေရးနဲ႔ ျမက္ေတြပဲ ႐ွင္းလင္းရတာ...ပန္းပင္ေရေလာင္းတာတို႔ ေျမစာေကြၽးတာတို႔က ေမေမပဲ လုပ္တယ္...ဘယ္သူ႔ကိုမွ ေပးမလုပ္ခိုင္းဘူး...ေမေမက အပင္ေတြကို အရမ္းဂ႐ုစိုက္တာ...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now