Episode 10

2K 235 36
                                    

Zawgi;
ဒီေန႔က သူ႕စိတ္ထဲပဲ ထင္လို႔ပဲလားေတာ့မသိေပ..သူ႕ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ဟာ ေျခာက္ကပ္လြန္းသည္..ေအးစက္လြန္းသည္...ေကာင္းကင္ျပာျပာထက္က ေတာက္ပေနတဲ့ ေနမင္းနဲ႔အၿပိဳင္ ရင္ထဲ ပူေလာင္လြန္းသည္..သို႔ေသာ္ ေနအလင္း​ေရာင္ကဲ့သို႔ သူ႕အနာဂတ္က မ​ေတာက္ပ​ေတာ့ဘူးဆိုတာ သူထင္ခဲ့မွာမဟုတ္ေပ...

Jin-Jungkook မနက္စာစားသြားဦးေလ...

Suit အျပည့္ႏွင့္ လက္ဆြဲအိတ္ကို လက္တစ္ဖက္က ကိုင္ကာ အခန္းထဲက ထြက္လာေသာ Jungkook ကို မနက္စာျပင္ေနတဲ့သူက လွမ္းေခၚလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္...

Jungkook သူ႕အေပၚ ခါတိုင္းလို ေႏြးေႏြးေထြးေထြး မ႐ွိေတာ့ဘဲ ေအးတိေအးစက္ ဆက္ဆံလာသည္...မနက္တိုင္း သူ႕ကို Morning Kiss ေပးပီး ႏိႈးတဲ့လူက အခုဆို အိမ္ကို ျပန္လာခ်င္ ျပန္လာ၏ မျပန္လာခ်င္ မျပန္လာေပ...ညတိုင္းေမွ်ာ္ေနတဲ့သူက အ႐ူးတစ္ေယာက္လိုပင္...အ​ေမျဖစ္သူကို ဆုံး႐ူံးခါစမလို႔..သူ႕ကို စိတ္ဆိုးေနတုန္းမလို႔..သူ႕ကို ခြင့္လႊတ္ဖို႔ အခ်ိန္လိုအပ္ေသးတယ္ထင္လို႔ သူ မခ်ဳပ္ခ်ယ္ဘဲ Jungkook စိတ္ႀကိဳက္လႊတ္ထားသည္မွာ ဥကၠ႒ႀကီးစ်ာပနပဲြပီးကတည္းက အခုဆို တစ္ပတ္နီးပါး ႐ွိသြားပီျဖစ္သည္...

Jungkook ေအးတိေအးစက္ မ်က္ႏွာထားျဖင့္...

Jungkook-ဘာေတြ အခုမွ လာဂ႐ုစိုက္ရတာလဲ...

Jin-Jungkook Hyung ကို အခုထိ စိတ္ဆိုးေနတုန္းလား...

Jungkook ပါးေစာင္းကို လွ်ာျဖင့္ ထိုးလိုက္ပီး စိတ္တိုေနတဲ့မ်က္လုံးတစ္စုံျဖင့္...

Jungkook-စိတ္ဆိုးေနတုန္းလား..ဟုတ္လား!! စိတ္ဆိုးေနတာမဟုတ္ဘူး စိတ္နာတာ!!

စားပြဲခုံေဘး ျဖတ္ေလွ်ာက္ပီး Jungkook ေ႐ွ႕ ရပ္လိုက္ကာ...

Jin-Hyung ဘာလုပ္ရမလဲ..Hyung ဘာလုပ္ေပးရမွ မင္း ခြင့္လႊတ္မွာလဲ...Hyung အကုန္လုပ္ေပးမယ္...

Jungkook သူ႕ကို ေလွာင္ျပဳံးျပဳံးလိုက္ကာ...

Jungkook-ေသခ်ာလား...

သူလဲ စိတ္ပိုင္းျဖတ္ထားလိုက္ပီး...

Jin-ေသခ်ာတယ္...

Jungkook သူ႕ကို စူးရဲလွတဲ့ မ်က္လုံးတစ္စုံႏွင့္အတူ ႏႈတ္ခမ္းပါးပါးေလးမွ ထြက္က်လာတဲ့စကားတစ္ခြန္း...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now