Episode 26 {Final}

4.8K 333 42
                                    

Zawgi;
"ခ်ဳပ္႐ိုးျဖည္ထားတာ အနာလဲက်က္ေနပီဆိုေတာ့ ေဆးရံုက ဆင္းလို႔ရပါပီ.."

ကုတင္ေပၚမွာ လဲေလ်ာင္းေနကာ ဆရာဝန္ေျပာတာကို ၿငိမ္သက္စြာ နားေထာင္ေနေသာ Jungkook တစ္ေယာက္ ဆရာဝန္စကားအဆံုး ေက်နပ္စြာျဖင့္ ျပံဳးျပလိုက္သည္..

Jin-Minseok ahh မင္းေျပာတာ ေနာက္က်သြားပီ..

Seokjin ေျပာေနရင္း တစ္ေနရာကို မ်က္စပစ္ျပလိုက္ေတာ့ ဆရာဝန္လဲ လိုက္ၾကည့္မိကာ ခပ္ဟဟ ရယ္လိုက္မိသည္...

"ပစၥည္းေတြေတာင္ သိမ္းပီးသြားပီလား..ေဒါက္တာ Kim Seokjin က သူမ်ားေတြထက္ ေျခတစ္လွမ္းစာ အျမဲ​ေစာတာ ထံုးစံပဲ"

Jin-ဒီတစ္ခါေတာ့ ငါက မင္းထက္ ေျခတစ္လွမ္းစာ ​ေစာတာ မဟုတ္ဘူး..ကုတင္ေပၚက တစ္ေယာက္က ျပန္မယ္ခ်ည္းပဲ ေျပာေနလို႔ သူစိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ ပစၥည္းေတြ သိမ္းထားေပးတာ..မင္း ေဆးရံုက ဆင္းလို႔ရပီ ေျပာလိုက္ေတာ့ အေတာ္ပဲ ျဖစ္သြားတာ...

"Aww အဲ့လိုလား"

Seokjin ေျပာတာကို ျပံဳးစိစိနဲ႔ နားေထာင္ရင္း သူ႔အတင္းကို ေပၚတင္တုပ္ေနတယ္ဆိုပီး မ်က္ႏွာပုပ္ထားတဲ့ Jungkook ဘက္လွည့္ကာ...

"ဘာလို႔ အဲ့ေလာက္ေတာင္ ျပန္ခ်င္ေနရတာလဲ"

Jungkook-ကြၽန္ေတာ္ ေဆးရံုအနံ႔ မခံႏိုင္လို႔..

"ဟုတ္လား..အရင္တုန္းကဆို ေဒါက္တာဆီ ေန႔တိုင္းလိုလို လာေနပီးေတာ့"

Jungkook ငယ္ငယ္ကတည္းက ေဆးရံုအနံ႔ကို မခံႏိုင္တာျဖစ္သည္..သို႔ေသာ္ Seokjin ကို ေတြ႔ခ်င္လြန္းလို႔ အေၾကာင္းျပခ်က္တစ္ခုမဟုတ္ တစ္ခု႐ွာကာ ေဆးရံုကို ေန႔တိုင္းနီးပါး လာေနျခင္းသာ...

Jimin အတြက္ေၾကာင့္နဲ႔ေတာ့ သူ ေဆးရံုဘက္ကို ေယာင္လို႔ေတာင္ လွည့္မလာေပ..
​ေဆးရံုအနံ႔ကို မခံႏိုင္တာရယ္..
Park Jimin က Kim Seokjin မဟုတ္တာေၾကာင့္ရယ္...

Jungkook-ဒါကေတာ့ တူမလားဗ်ာ..ေဆးရံုအနံ႔ မခံႏိုင္ေပမဲ့ ေတြ႔ခ်င္ေတာ့လဲ ေဆးရံုအနံ႔က ဘာအေရးလဲ..ဒီလိုပဲဗ် အခ်စ္ဆိုတာ~~~

Jin-Jeon Jungkook!!!!

Seokjin သာ မတားရင္ Jungkook တစ္ေယာက္ သူရဲ႕ အခ်စ္ေဒသနာေတြကို လူပ်ိဳႀကီးသိေအာင္ အားမနာတမ္းေျပာေတာ့မည္ဆိုတာ Seokjin သိေနတာမလို႔ ေအာ္လိုက္ျခင္းျဖစ္သည္...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now