Episode 2

3.1K 318 6
                                    

Zawgi;
Hoseok-Jungkook မင္း ကိုးရီးယားျပန္ေရာက္ေနပီလား...

Jungkook-ဟုတ္တယ္...အခု ကြၽန္ေတာ္ အိမ္သြားေနတာ...

Jungkook USA ကေန ကိုးရီးယားျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း သူ႔အေဒၚရဲ႕ ေမြးစားသား..သူနဲ႔ ေသြးမေတာ္ သားမစပ္တဲ့ အကိုဝမ္းကဲြျဖစ္သူ Jung Hoseok နဲ႔ ကားေမာင္းေနရင္း ဖုန္းေျပာေနျခင္းျဖစ္သည္...

Hoseok-ဘယ္အိမ္ကို သြားေနတာလဲ...

Hoseok သူ႔ကိုျပန္ေမးပီးသကာလ တိတ္ဆိတ္မႈႀကီးက ခဏတာ ႀကီးစိုးသြားသည္...ထို႔ေနာက္ သိပ္မၾကာ...

Jungkook-Hyung အခုလက္ရိွ ​ေနေနတဲ့အိမ္ေပါ့...

Hoseok-ဟာ ဟုတ္လား...Hyung က အခု Company မွာ...အိမ္မွာ မဟုတ္ဘူး...

Jungkook-Arr ဟုတ္သားပဲ...အလုပ္မလုပ္ဘဲ သံုးႏွစ္လံုးလံုး အေလ လိုက္ေနေတာ့ Company ပိတ္ရက္ေတြ ဖြင့္ရက္ေတြေတာင္ ေမ့ေနပီ...

Hoseok-ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အေလလိုက္ေနမွန္းေတာ့ သိသားပဲ...သိရင္လဲ Company ကို ျပန္လာဦးစီးေလကြာ...မင္းနဲ႔ USA ကို အတူတူ ထြက္သြားပီး မင္းမပါဘဲ ငါျပန္လာကတည္းက သံုးႏွစ္လံုးလံုး ငါတစ္ေယာက္တည္း Company ကို ဦးစီး​ေနရတာ...

Jungkook ေလသံေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ျဖင့္...

Jungkook-ကြၽန္ေတာ္လဲ Hyung ကို အားနာပါတယ္...ကြၽန္ေတာ္လဲ ကြၽန္ေတာ့္ကိစၥနဲ႔ကြၽန္ေတာ္ဆိုေတာ့ Company ကို ပစ္ထားခဲ့သလိုျဖစ္သြားတယ္...Hyung ကို ဒုကၡေပးမိသလိုျဖစ္သြားတဲ့အတြက္ ကြၽန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္...

Hoseok-ေအ ငါ့ကိုအားနာေနရင္လဲ Company ကိုျပန္လာပီး ငါရဲ႕ဒုကၡေတြ တစ္ဝက္ေလာက္ လာယူစမ္းပါ...

Jungkook ခပ္ဟဟရယ္လိုက္ရင္း...

Jungkook-အင္ပါ ကြၽန္ေတာ္လဲ Company ကိုျပန္လာေတာ့မွာပါ...ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ CEO အခန္းလဲ မိႈေတြတက္ေနပီလား...

Hoseok အားရပါးရ ရယ္လိုက္ကာ...

Hoseok-ေအ ဟုတ္တယ္...ပင့္ကူအိမ္ေတြပါ ေဆာက္ေနပီ...ျမန္ျမန္ျပန္လာေတာ့...ဒါနဲ႔ Jimin ေရာ...

Jungkook-သူက ေဆးရံုအုပ္နဲ႔သြား​ေတြ႕တယ္...သူ ​ေဆးရံုမွာ အလုပ္ဆင္းရမဲ့ရက္ကို သြားေမးတာထင္တယ္...

Hoseok-Aww ဒီတစ္ေခါက္ေတာ့ လက္ေထာက္ဆရာဝန္အျဖစ္နဲ႔မဟုတ္ဘဲ ႏိုင္ငံျခားျပန္ ပါေမာကၡအျဖစ္နဲ႔ အလုပ္ဆင္းမွာေပါ့...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now