Episode 13

2.1K 242 29
                                    

Zawgi;
"🎶🎵🎶🎶🎵🎵"

Jungkook တစ္ေယာက္ Hoseok ေပးထားတဲ့ နည္းနည္းေလးဆိုေသာ သံုးႏွစ္စာ Company ႏွစ္ခ်ဳပ္စာရင္းေတြ ကုန္ၾကမ္းစာရင္းေတြ ႏိုင္ငံျခားဝင္ေငြ ထြက္ေငြစာရင္းေတြနဲ႔ ေခါင္းမီးေတာက္ေနစဥ္ ဖုန္းဝင္လာတာေၾကာင့္ စားပဲြေပၚတင္ထားတဲ့ ဖုန္း contact ကို လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ "Jimin Hyung"

Jungkook-အင္ Hyung ေျပာ...

Jimin-Jungkook ထမင္းစားခိ်န္က်ရင္ Hyung ရဲ႕ညီေလးဆီ သြားရေအာင္...

Jimin ရဲ႕ညီေလး ဆိုလို႔ Jungkook တစ္ခ်က္စဥ္းစားလိုက္ပီးမွ Jimin နဲ႔ ထမင္းအတူတူစားတဲ့ေန႔တုန္းက အမွတ္တမဲ့ ေတြ႔ခဲ့တဲ့တစ္ေယာက္ကို ျပန္မွတ္မိသြားသည္...Jimin က Jungkook ကို Taehyung အေၾကာင္း ေျပာေလ့ေျပာထရိွတာေၾကာင့္ Taehyung နာမည္ကိုလဲ ရင္းႏီွးေနပီး သူ႔အေၾကာင္းကိုလဲ သိသင့္သေလာက္​ေတာ့သိထားသည္...လူခ်င္းကေတာ့ အျပင္မွာ စကား တစ္ခါမွမေျပာဖူးေပ...

Jungkook-ကြၽန္ေတာ္ ဒီေန႔မွ အလုပ္စဆင္းတာဆိုေတာ့ အလုပ္ကလဲ ပံုေနတာပဲ..အဲ့ဒါေလ~~

Jimin-Jungkook ကလဲ ဒီတစ္ခါေလးေတာ့ Hyung နဲ႔ လိုက္ေတြ႔ေပးပါ...Hyung က ေနာက္ပိုင္းဆို အလုပ္ေတြမ်ားလာေတာ့မွာ...

Jungkook-ဒါဆိုလဲ Hyung အရင္သြားႏွင့္လိုက္..လိပ္စာကို Message ပို႔ထားေပး..စာရင္းေတြ ရသေလာက္ လက္စသတ္ပီးရင္ ကြၽန္ေတာ္ လိုက္လာခဲ့မယ္...

Jimin-ဒါဆို Hyung အရင္သြားႏွင့္လိုက္မယ္..လိုက္လာခဲ့ေနာ္...

Jungkook-ဟုတ္ကဲ့...

ရင္ထဲကမပါတဲ့ အေျဖတစ္ခုႏွင့္အတူ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႔ ဖုန္းခ်လိုက္ပီး သက္ျပင္းအ႐ွည္ႀကီး ခ်လိုက္မိသည္...Jimin ဘာလို႔ ညီျဖစ္သူနဲ႔ သြားေတြ႔ရတဲ့အေၾကာင္းအရင္းကို Jungkook သိပါသည္...Jimin သူနဲ႔လက္ထပ္ဖို႔အေၾကာင္းကိစၥ ေျပာဖို႔ကလဲြရင္ တျခားမရိွေပ...ဒါေၾကာင့္ Jungkook အလုပ္နဲ႔အေၾကာင္းျပကာ ျငင္းလိုက္မိသည္...သို႔ေသာ္ အရာမထင္ခဲ့...

Jimin Jungkook ကို လက္ထပ္ဖို႔ ခဏခဏေျပာပါသည္..Jungkook ကသာ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ထားကာ ေဝ့လည္ေၾကာင္ပတ္လုပ္ေနျခင္း ျဖစ္သည္...ပါးစပ္ကသာ ထုတ္မေျပာရံုတမယ္ အျပဳအမူေတြကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ Jungkook သူ႔ကိုမခ်စ္မွန္းလဲသိသလို သူ႔ကိုလက္မထပ္ခ်င္တာလဲ Jimin ရိပ္မိမွာ အေသအခ်ာပင္..သို႔ေသာ္ ေနာက္မဆုတ္ဘဲ ဘာလို႔ေ႐ွ႕ဆက္တိုးေနလဲဆိုတာ Jungkook တကယ္ပင္ နားမလည္ေတာ့ေပ...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now