Episode 8

1.9K 225 20
                                    

Zawgi;
Jungkook-Hyung ထမင္းသြားစားၾကရေအာင္...

ထမင္းစားခ်ိန္ 12နာရီထိုးပီမလို႔ Jungkook Company က အလုပ္ေတြ လက္စသတ္ပီး ႀကိဳေျပာထားျခင္းမရိွဘဲ ေဆးရံုကို ကားႏွင့္ အျမန္ေရာက္လာကာ Jin အခန္းထဲဝင္လာပီး သူနဲ႔ထမင္းစားဖို႔ လာေခၚျခင္းျဖစ္သည္...သို႔ေပမဲ့ Jin က ဘိုကင္လုပ္ထားတဲ့ လူနာမ်ားကို တစ္ေယာက္ပီးတစ္ေယာက္ အဝင္ခံကာ ေဆးကုသေနေလသည္...

Jin-ငါ မအားဘူး Jungkook...

သူရဲ႕ျငင္းပယ္မႈေၾကာင့္ Jungkook မ်က္ႏွာပ်က္ယြင္းသြားသည္ကို လူနာ စမ္းသပ္ေမးျမန္းေနတဲ့ သူ မျမင္လိုက္ေပမဲ့ သူ႔ေဘးနားမတ္တပ္ရပ္ပီး Jungkook ကို မ်က္ေတာင္မခတ္ စိုက္ၾကည့္ေနတဲ့ Jimin ကေတာ့ အထင္အ႐ွား ျမင္လိုက္ရသည္...

Jungkook-Hyung ကလဲ ကြၽန္ေတာ္က Hyung နဲ႔ထမင္းစားခ်င္လို႔ ဒီအထိေတာင္ ေရာက္လာတဲ့ဟာကို...

Jin-ဒီစာရြက္ကို ေဆးေကာင္တာက Nurse ကိုျပပီး ေဆးသြားထုတ္လိုက္ပါ...

"ဟုတ္..ဟုတ္ကဲ့ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေဒါက္တာ"

လူနာထြက္သြားပီးမွ Jungkook ဘက္လွည့္ကာ...

Jin-လူနာေတြ တန္းစီေနတယ္...ခုခ်ိန္ ငါထမင္းစားလို႔မျဖစ္ႏိုင္ေသးဘူး...

Jungkook-ဒါေပမဲ့ ထမင္းစားခ်ိန္ေရာက္ေနပီေလ...

Jin-လူနာေတြေတာင္ ထမင္းမစားဘဲ ငါ့ဆီေရာက္လာေသးတာပဲ...ကုသေပးမဲ့ငါက ဘာျဖစ္လို႔ ထမင္းမစားဘဲမေနႏိုင္ရမွာလဲ...ငါက လူနာေတြအတြက္ အလုပ္လုပ္ေနတာ...

Jungkook-ဒါဆို ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ကေရာ...

Jin-မင္း ငါ့ကို နားလည္ေပးပါ...

နားလည္ေပးရေပါင္းမ်ားေနပီ Hyung....

ေျပာခ်င္တဲ့ စကားလံုးေတြကို ၿမိဳသိပ္ပီး ဟန္ေဆာင္အျပံဳးတစ္ခုေတာင္ မဖန္တီးႏိုင္ေတာ့​ဘဲ သူက Jin အတြက္ အဲ့ေလာက္ေတာင္ အေရးမပါဘူးလားဆိုတဲ့ အေတြးတစ္ခုနဲ႔အတူ ေခါင္းၿငိမ့္ပီး အခန္းျပင္ထြက္လာခဲ့သည္...

Jungkook အခန္းျပင္ေရာက္သြားသည့္အထိ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုး မ်က္စိတစ္ဆံုး ၾကည့္ေနမိသည္...

Jin အခန္းဝနားက Nurse ကို ၾကည့္ကာ...

Jin-ေနာက္ထပ္ လူနာတစ္ေယာက္ ဝင္လာခိုင္းလိုက္ပါ...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now